Birden beni ayağıyla vuran Shilaya sert bir tokat attım.
"Ne var ya ne?" dedim sinirli bir şekilde.."Canım evlenme teklifi alan ben değilim senden daha heyecanlıyım" dedi.
Birden donuk bir şekilde yarı oturur pozisyona geçip duvara baktım 'lan ben evleniyordum'dedim içimden..
Biz düğünü burada kutlayacaktık ee Park ailesinin birinci büyük çocuğu ile evleniyordum.Büyük koca kaslı park Jimin.
Ne olacaktı şimdi çok heyecanlıyım.Birden beynime vurulması ile "diyorum ki hani sen artık uyansanda şehir merkezine gidip kuaföre falan mı gitsek ha" diyen Shilaya baktım.
"Haa!" dedim tam kafama vurulacakken,"ahh tamam ya vurma!"deidm ve hemen üzeirmi giyindim acaba Jimin ne yapıyordu.
Üzerimizi giyindikten sonra aşağıya inip kahvaltı yapmaya gittik. Jimin ve Yoongi masadaydı. Jimin gelip dudağıma öpücük kondurdu. Omzuna yavaşça vurdum."Ya ben her öpücüğün özel olmasını istiyorum her dakika öpme ya"dedim aeygo yaparak.
Karşımızda oturan yoongi ve shila çifti bize bakıp güldü. Onlara doğru döndüm."Ya siz ne zaman evleneceksiniz acaba?"dedim.
Yoongi,"Daha çok erken hem ben hemen çocuk yapıp hayatımı zehir etmek istemiyorum"dedi.
"Ne demek çocuk yapıp hayatımı zehir etmek istemiyorum!" dedi Shila.
Şuan kavga edecek gibi gözüküyorlardı. " Sen niye üzerine alındın ki hem ben gelecekte ki karım için düşünüyorum bu cümleyi!"dedi.
"Öyle mi Yoongi?" dedi Shila.
"Öyle Shila" deyince Shila Yoongi'nin üzerine su fırlattı. Yoongi sırılsıklam olurken..Shila gidecekken bileğinden tuttu ve Shila'nın dudağından öptü.
"Öhöm aile var burada" dedi Jimin ve elini omzuma attı.
İkisi ayrıldıktan sonra bize baktılar.Shila,"Iıı bir daha yapma Yoongi hem eğer seni affettiğimi sanıyorsan yanılıyorsun?"dedi.
"Bak sen yeniden öpmek için bahane arıyor" dedi.
"Yoongi ben gayette ciddiyim tamam mı?" dedi Shila.
"Ya şaka yaptım ben ya hırçın sevgilim" dedi.
Kahkaha atıp yemek yemeye başladık."aşkım annengil ne zaman gelecek?"dedim.
Jimin,"Ah onlar belki gelemez büyük babam hastahane de!"dedi.
Ne?
"Nasıl Jimin neden bana söylemedin?Oldu mu şimdi böyle hemen anneni ara ve telefonu bana ver?" dedi.
"Senin üzülmeni istemedim ondan özür dileirm üzgünüm!" dedi.
Yanağından öptüm."Aşkım ben çok bağırdım özğr dilerim seni kırmak istmedim! "dedim ve Jimin telefonu bana verdi.
" Alo Sunmi Hanım ben Min ha Jimin'in sözlüsü büyük baba iyi mi?"dedim.
"Ah,akıllı kızım benim bugün en mutlu gününüzde yanınızda olmak isterdik ama olamayacağız üzgünüz büyük babanın tansiyonu yükseldi ve bunun için hastanede durumu iyi çok şükür!" dedi.
"Tamam Sunmi Hanım" dedim ve Jimin bana baktı ne oluyor bakışı attı. Sunmi Hanımın dediği şey ile tuhaf hissettim.
"Bugüne bugün senin annen sayılırım kızım bana anne de" dedi.
"Tamam anneciğim iyi günler" dedim ve Jimine telefonu verdim.
"Ne oldu iyi mi durumu?" dedi Cjimchim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞIMARIK|PARK JİMİN|
FanfictionMuhteşem bir yaz tatili kitabı diyebilir miyim? Neden olmasın çünkü bu hikayede aşk var komedi var ağlama var varoğlu var resmen ya! Kesinlikle yanınıza mısır alıp okuyabileceği biz bir kitap💕 Başlangıç;22.08.17# Bitiş;16.06.18#