_______
"Pişt" dokunulma hissi ile yerimden hızlıca doğrulup bana dokunan şahısın boynuna yapıştım. Refleksle
Elini ters çevirip yatakta üzerine çıktım."Ne yapıyorsun in üstümden!"
Ellerimi çektiğimde doğrulup üzerini düzeltti.
"Sory" dedim ingiliz aksanıyla konuşarak yatakta duvara yaslanarak bacaklarımı sarkıttım. Elimle saçlarımı arkaya iterek rahat bir pozisyona geçtim. Jimin ise önündeki sandalyeye ters bir şekilde oturdu.
Gözlerini bana dikip ellirini birleştirerek kafasını üzerine koydu.
"Heryerim ağrıyor"
Kaşlarımın çatılmasıyla yerimde doğruldum.
"Neren ağrıyor"
Bir anda bağırmasıyla kafam geriye gitmiş duvara vurmuştum. Ağzımdan bir inilti koptu.
"Heryerim! Yerde uyandım. Yatakta olmam gerekti..."
Kafamı ovarken haraketlerimi dikkatlice inceliyordu.
"Sen kafanı vurunca benim canımın yandığını hissetmem normal mi?"yerimde doğrularak ellerimi çırptım.
"Aşk acısıdır o. " alayla konuşmamın ardından ters bir bakış attı.
"Bunu diyen üzerimde uyuyan şahıs diyor." ellerimi tırnak işareti yaptım.
"Hayır bunu 2 gündür canını kurtaran mükemmel kız söylüyor"
"Jin hyung sana yaramamış , onun egosunun kokusunu aldım." omuz silkmekle yetinip merdivenlerden aşağı indim arkamda benimle birlikte iniyordu. Dün gece soğuk olduğundan geri giymiştim kıyafetlerimi sadece tsortu giymemiştim.
"Burdaki koltuklardan birine yatabilirdin biliyorsun demi ?"
Son merdiveni de indikten sonra arkama bakmadan konuştum.
"Evet ama sana heran birşey olabilirdi. Bu yüzden baş ucundaydım." kafasını sallayıp kendini koltuğa attı.
"Fena değilmiş burası."
Sonra aklına gelmiş olmalı ki bana dönüp soru sordu.
"Nerden tanışıyorsunuz?"
"Seni ilgilendirmez."
Omuz silkip televizyon kumandasını elini aldı."Bir süre burda kalabilirim. Güzel bir yer."
"O zaman bugün gidiyorsun." elimi belime koyarak ona döndüm. Elindeki kumandayı sallayarak konuşuyordu.
"Yah, bu haksızlık"
"Umrumda mı?" diye sorduğumda bana göz devirdi. Ve kendi çapında mırıldandı. Ben duymuştum ama olsun.
"Değil!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Sweat| Park Jimin
FanfictionBu hikayeyi düzenlemediğim sürece okumanızı asla tavsiye etmem.