"Hadi yaparmısın artık şunu !"
Ona kafamı çevirerek ters bir bakış attım.
"Kızım ben nerden bilebilirim ki evde olmadıklarını"
Eliyle beni ittirip kafasındaki tel tokayı çıkarttı.
Biraz uğraştı evirip çevirdi . Kilit sesi geldikten sonra bu seferde kredikartlarından birini kapı arasına gecirdi. Kapı açılınca ona aşık olmuş gibi bakıyordum.
"Kuzum biz seni hafife almışız be" dedim o ise ne sandın diyordu gözleriyle. Içeriye girip ışığın düğmesini aradık. En sonunda elim dügmeye değince yavaşça bastım.
etraf aydınlanırken etrafta gözlerimi gezdirdim uzun üç koltuk vardı. Ortada bir sehpa üzerinde cips paketleri içicek kutuları çoraplar. Ve daha daha fazlasıydı.
"Odalara bakalım , onlar gelesiye kadar bekliycez artık."
Kafasını olumlu sallayınca odalardan birine doğru adımladım.
Girdiğim odada resmin üzerinde grup fotorafı vardı sonra bir fotoraf daha vardı. Ailecek çekilen fitorafta isminin suga olduğunu hatırladığım kişi vardı. Odanın içerisinde iki yatak vardı.
Birinde suga yatıyordu peki diğerinde kim yatıyordu diye geçirdim aklımdan.
Bu sefer diğer eşyalara baktığım da onunda ailecek fotoğrafı vardı. Adının rapmonster olduğu aklıma gelince burayı aramanın manasının olmadığını anladım.
Yavaşça kapıdan çıkıp dikkatlice örttükten sonra hemen karşıdaki odaya girdim kapıyı araladığımda içine tam bakamadan jennie seslenmişti.
" buldum ma ri burası" sesin geldiği yöne gittiğimde açık kapıdan onu gördüm.
Birkaç eşyasına bakıp öyle dolandıktan sonra çıktık.
"Siz kimsiniz?"
Jennie kulağıma fısıldadı.
"Sıçtık"
Önümde ki jin olduğunu hatırladığım üyeye baktım.
"Biz jiminle konuşmak için geldik."
Jin arkamızda ki odayı gösterip.
"Oda da mı?" Diye sordu.
Kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Hayır araştırmak için girdik zaten pek birşey yok"
Gözlerini iyicene gözlerime diktiğinde düşüncelerini okumaya çalıştım. Gözlerim hızlıca büyüyünce,mırıldandım.
"Kayıp çocuk ikincisini bulduk sanırım"
"Siz?" Dedi şüpheli bakışlarla bizi inceliyordu.
"Tanrının kızları ma ri ve jennie prensim" diyerek saygıyla önünde eğildik.
"Jimine gerçekleri açıklayamazsınız. "
"Güçleribi kontrol edemiycek ama yanında olmamız gerek" diye atıldı jennie .
"Dünyaya zarar verebilir. Bu kadar bilgiyi bildiğinize göre jiminin ne kadar güçlü olabilceğini bilmelisiniz." Saçlarını karıştırdığında içerden ses geldi.
"Hadi hyung çıkalım artık." Içerden birinin sesi geliyordu.
Adımlarının yaklaştığını duyabiliyirdum.
"Hyung bunlar kim ve burda ne işleri var"
Jin kafasını kaşıyarak bana bakıyordu.
"Sevgilisiyim" dedim düz sesle.
Jungkook kafasını şaşırmış bir şekilde jine çevirdi.
"Doğrumu " kafasını sallayınca .
"Bize niye söylemedin?"
"Bugün söyleyecektim." Sonra gözleri jennie dönünce kolumu jennienin koluna sardım.
"Kardeşim " yalan söylemekte çok iyi olmam insanların bana karşı güvenini sarsıyordu.
"Merhaba ben jennie siz de şey ?" Ismini hatırlayamamıştı.
"Jungkook " dedi jennie dönüp siz geçin bakışı gönderdim.
"Jungkook biz gidelim konuşcakları var." Dediğinde ikiletmeden önden gitti.
"Ne saçmaladığını sanıyorsun sen?" Dedi yutkunarak saçları haraketleriyle havalanıyordu.
"Öyle veya böyle jiminin simgesi çıkarken yanında olmalıyım emir geldi."dedim. Nefes aldı.
"Pekala simgesi çıkana kadar yanında durabilirsin. O zamana kadar seninle sevgili rolü yapabilirim." Dedi.
"Senden de emin olmam gerek dövmeni görmem gerek. " kafasıyla onaylayınca kazağını çıkarttı. Bense omzuna bqkmak için boynundan aşağı bakıyordum.
"Yanlış bir zamanda geldim sanırım." Jin küfür savurunca hemen geri çekildim .
"Sen git geliyorum ben " dedi jin kazağını geri giyerek.
Jungkook görünürden çıkınca jin sinirle mırıldandı.
"Bir çıplak yakalanmadığım kalmıştı."
Sadece küçük bir sırıtışla salona geçtim.
Jin de arkamdan gelince bana döndü.
"Aşkım benim gitmem gerek sende odamdan alırsın kolyeyi." Dedi yalancıktan dudağını değdirerek. Bende samimiyetsizle sarılmıştım. Cidden bunu yaptığıma inanamıyordum. Adımlarımı gero attığımda geri çekildi.
Kapıyı çekip gittiklerinde derin bir nefes verdim.
"Aşkım mı?" Gülmeye başladığında memnuniyetsizce yüzümü buruşturdum.
"Asıl kötü olanda ben dövmesine bakarken jungkook bizi bastı"
"Ciddimisin ?" Dedi kafamı sallayınca evi inletecek bir kahkaha attı gözünden gelen yaşı silip.
"Yalnız jungkooku beğendim diğerleri nasıl acep. Kızım eğlence çıktı "
"Işin gücün eğlence zaten "
"Sanki sen eğlenmiyorsun" sırıtarak karşılık verdim .
"Eğleniyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Sweat| Park Jimin
FanficBu hikayeyi düzenlemediğim sürece okumanızı asla tavsiye etmem.