Κλασσικά,τώρα που έχει άδεια η μα αλίμονο εάν δεν έπιναν αν μου δωθεί ποτέ η ευκαιρία τ 'ορκίζομαι πως δεν θα ξαναπατήσω σε αυτό το σπίτι.
Μπουκάλια από αλκοολούχα ποτά τελειωμένα,και οι 2 τους τέζα κάτω από τον καναπέ .
Δεν θα συμμαζέψω,δεν γαμιέται ας φάω ξύλο εξάλλου 1η ή τελευταία φορά θα 'ναι; Μπήκα στο δωμάτιο και πήρα στα χέρια το κινητό.
12 μηνύματα από τον Θάνο,θα κατεβάζει χριστοπαναγίες τώρα επειδή τον παράτησα εκεί και δεν απάντησα,σίγουρα. Δεν απάντησα στα παραπάνω μηνύματα και του έστειλα ένα απλό:
"Σήμερα το απόγευμα αν μπορείς έλα από το σπίτι μου να μιλήσουμε"
Η απάντηση του δεν άργησε να έρθει:"Γιατί τι έγινε;"Και γιατί απέρριψες για άλλη μία φορά όλα όσα έγραψα;"
"Θα έρθεις;"
"Ε δεν έχω άλλη επιλογή,αλλιώς σιγά μη μάθω τι έχεις".
"Μη φρικάρεις από αυτό που θα δεις".
"Μιλάς περίεργα".
"Θα καταλάβεις γιατί σου το είπα,πάω να δω τι κάνουν οι δικοί μου στέλνω σε λίγο".
"Εντάξει, τα 'παμε".
Άφησα το κινητό και βγήκα να δω τι παίζει είχε ξυπνήσει ο κ.Πάνος και είχε στείλει τη μα για ψώνια επειδή παρατήρησα ότι λείπει το πορτοφόλι της. Σκέφτηκα πως πάλι για αλκοόλ θα την έστειλε.
Αφού με είδε με πλησίασε και με κοίταξε κάπως περίεργα απο πάνω μέχρι κάτω μάλλον ακόμα μεθυσμένος θα είναι[καλύτερα να την κάνω από 'δω]σκέφτηκα.
Πάω να γυρίσω και με πιάνει απο το χέρι και με πετάει με δύναμη στον καναπέ που είχαμε στο σαλόνι[αυτή τη φορά τι στον πέοντα θέλει να κάνει,το χέρι μου να σπάσει;]
Τον έσπρωξα,προσπάθησα έστω γιατί είναι και βαρύς όπως και να 'χει,άντρας είναι και μεγάλος. Δεν κατάφερα ούτε καν να τον κουνήσω.
Φοβήθηκα αρκετά μπορώ να πω δεν με άφηνε με πίεζε πάρα πολύ,άρχισα να φωνάζω: "Αφήστε με" , "Τι έκανα αυτή τη φορά" , "Θα κάνω ό,τι μου πείτε απλά αφήστε με".
-Ό,τι σου πω θα κάνεις;
-Ό,τι μου πείτε αρκεί να μην είναι κάτι περίεργο.
-Είσαι πολύ όμορφη έλα μαζί μου να περάσουμε καλά πιες από αυτό το ποτό.
-Είμαι ανήλικη ακόμα για ποτά.
-Έλα μωρέ τι θα σε κάνει ένα.
-Καλά,αλλά μη το πείτε στη μα.
-Δεν θα το πω.
(Άφησε τα χέρια μου και μου έδωσε από το ποτό).
-Τι βάλατε μέσα;
(Γελούσε).