Signes synsvinkel
Dagen er kommet, hvor Marcus og Martinus, skal hjem igen, det er så trist, jeg kommer virkelig til at savne dem meget, men jeg har heldigvis fået deres snap, så jeg kan skrive med dem lige når jeg vil.
Vi er på vej ud i lufthavnen, vi køre i 2 biler, fordi eller kan vi ikke være med alle sammen, i den ene bil køre min mor og Gerd Anne og i den anden bil køre mig, Marcus, Martinus og Kjell Erik.
Da vi kommer ud til lufthavnen gør de det som man nu gør (ved ikke hvad man gør i en lufthavn, har kun været ude og flyve en gang, og var 10 der) vi begynder at gå der hen mod, hvor vi ikke kan gå videre med dem. Vi går og hygger og griner helt vildt, men jeg er alligevel meget trist over at de skal væk.
Da vi kommer det hen krammer vi alle farvel, jeg starter med Kjell Erik og går videre til Gerd Anne og så hen til Martinus, kommer virkelig til at savne ham og til sidst hen til Marcus, han har virkelig været den bedste ven.
Vi har sagt farvel til familien Gunnarsen og er på vej hjem, og så tænker i nok, hvad med den anden bil, det var min mormors som vi lånte, og hun skal ikke bruge den, så vi henter den bare en anden dag.1 måned senere
I dag er det lørdag, så jeg har fri. Silje kommer over om en 30 min, hun siger hun har en god nyhed, jeg glæder mig til at høre hvad det er.
Det banker på døren, så jeg går hen og åbner, det er Silje ikke nogen overraskelse
"Jeg har en kæmpe nyhed" råber/skriger hun "god eller dårlig" spørger jeg forvirrende.
"God" råber hun, "ihvertfald for mig" siger hun så mere normalt. "Okay hvad er det?"
Spørger jeg forvirrende
"JEG HAR FÅET BILLETER TIL MARCUS OG MARTINUS KONCERT OM TO UGER" skriger hun, jeg stivner lidt, hvad nu hvis de opdager mig, så vil de sikkert begynde at snakke til mig, og hvis Silje opdager jeg har løjet, bliver hun nok meget skuffet. Men det går nok, jeg mener det er jo ikke fordi vi skal til meet & greet med dem. "Og jeg har skaffet meet & greet med dem" skriger hun, jeg stivner fuldstændig, nu opdager Silje garanteret jeg kender dem, hvorfor sker det her også for mig.1 uge senere
Der er nu en uge til vi skal til Marcus og Martinus koncert, jeg er mega nervøs.
Jeg er lige kommet hjem fra skole, okay hvorfor er jeg altid lige kommet hjem fra skole, nårh ja fordi jeg har et røv sygt liv.
Min mor kommer tidlig hjem i dag, fordi hun har en overraskelse til mig, jeg er lidt spændt på hvad det er.
YOU ARE READING
The secret that change my life ft. M&M (afsluttet)
FanfictionSigne bor i København med hendes mor, hendes forældre er skilt og hendes søskende er flyttet hjemmefra, og det har Signe det helt fint med. En dag finder Signe ud af hun har boet i Norge og at hun kendte de to tvillinger Marcus & Martinus. Da de va...