Kapitel 6//Gemt i 2 timer

468 10 0
                                    

Næste dag
Vi har lige spist og jeg prøvede at overtale dem til at forlade huset, altså uden at afsløre det var pga Silje. Det hjalp lidt, altså jeg fik de voksne til at forlade huset, men ikke Marcus og Martinus, så jeg må bare gemme dem eller et eller andet jeg ved det ikke, men jeg må finde på noget Silje kommer om en time og jeg har stadig to kendte tvillinger i mit hus, som Silje ikke må opdage.

30 min senere
Vi sidder alle tre på mit værelse og snakker, jeg lytter ikke så meget med, fordi jeg prøver at finde en plan til at få dem væk, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
Det ringer lige pludselig på, så jeg går ned og åbner, og der står Silje, som er kommet en halv time for tidligt. Jeg smiler mit falske smil og krammer hende, det endte der køre rundt i mit hovede er 'f..ck hvad gør jeg'. Jeg skynder mig at tage Silje ud i køkkenet og skriver til Marcus.

Marcus' synsvinkel
Mig og Martinus sidder lige nu på Signes værelse, fordi Signe lige er gået ned og åbne døren fordi det ringede på, så mig og Martinus sidder bare og snakker om fodbold, da jeg får en besked fra Signe.

Signe og Marcus telefonsamtale
S=Signe
M=Marcus

S: Hjælp mig
M: Med hvad
Jeg bliver lidt nervøs, mon der er sket noget alvorligt
S: Dig og Martinus bliver nød til at gemme jer
M: Hvad laver du sjov?
S: NEJ!

Jeg viser Martinus beskederne, han ser forvirret ud, men vi beslutter os for at vi nok, må gemme os.

M: Nu har vi gemt os.
S: Tak🙏🏻

Jeg kan høre nogen kommer op af trappen og kommer ind på værelset, den ene er Signe og en stemme jeg ikke kender, men det er en pige.

S: Hvor henne har i gemt jer?
M: Jeg er i de skab og Martinus er under sengen.
S: Okay
M: Hvorfor er det vi skal gemme os, og hvor lang tid?
S: Det forklare jeg senere, og 2 timer
Hvad er hun sindsyg 2 timer!!
M: HVAD!!
S: Undskyld
M: Du skylder mig en stor tjeneste
S:👍

Der er gået 2 timer nu og jeg kan høre at hovedøren blive lukket neden under, så jeg tænker at jeg nok godt må komme ud fra skabet nu. Jeg kommer ud og går hen til sengen, hvor Martinus er på ved ud fra.
"Okay, hvad sker der lige her og hvorfor har vi gemt os 2 timer" siger Martinus "jeg aner det ikke, men Signe skylder os en kæmpe tjeneste." Siger jeg, Martinus nikker bare og vi går neden under.
Vi bliver mødt af Signe i et kæmpe gruppekram "tak drenge" siger hun, mig og tinus trækker os og siger i kor "hvorfor har vi lige gemt os i 2 timer" Signe kigger ned i jorden og op på os igen "det er fordi at min bedste veninde Silje er kæmpe fan af jer og jeg ville ikke have hun skulle vide at jeg kendte jeg. Undskyld mange gange, jeg skylder jer en kæmpe tjeneste" "ja" små råber mig og tinus i kor.

The secret that change my life ft. M&M (afsluttet)Where stories live. Discover now