Kapitel 18//Tilgivet eller ej?

461 9 0
                                    

Marcus synsvinkel
Jeg er lige vågnet, mig og Signe er stadig uvenner eller, hun er sur på mig, hvilket jeg egentligt også godt forstår.
Jeg står op og er på vej ned, men jeg stopper op ved Signes værelse, hun ligger i hendes seng med Emma, de griner begge to helt vildt, det minder mig om dengang mig og Tinus kom ind og vækkede hende ved at hoppe op på hende.
Ligepludselig kigger Signe over på mig, jeg smiler lidt, men hun smiler ikke tilbage, hun fortsætter bare med at grine med Emma. Gad det var mig hun lagde og grinte så meget med, hun er jo fantastisk, vent hvad, hvad er det du siger Marcus. Okay hvem prøver jeg at narre, jeg er jo mega forelsket i hende.

Signes synsvinkel
Da mig og Emma er færdige med at grine, går vi begge ned, og spiser morgenmad.
De voksne har besluttet at vi skal ud og shoppe idag, fordi de prøver at få mig, Marcus og Martinus til at enes igen.
(Signes outfit)

Vi er på vej ind mod byen og shoppe nu, vi køre i en syv mands bil Kjell Erik og min mor sidder foran, og bagved dem er der to sæder, hvor mig og Martinus sidder og bagerst sidder Gerd Anne, Marcus og Emma

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vi er på vej ind mod byen og shoppe nu, vi køre i en syv mands bil Kjell Erik og min mor sidder foran, og bagved dem er der to sæder, hvor mig og Martinus sidder og bagerst sidder Gerd Anne, Marcus og Emma. Emma sidder i midten og hygger sig med Gerd Anne, hun prøver flere gange at få Marcus opmærksomhed, men han ignorere hende bare, seriøst hvad har hun gjordt ham, det er da mega ondt han bare ignorere hende.

Vi har kørt i lidt tid, da jeg tager initiativ til at snakke til Martinus "er du egentligt sur på mig" spørger jeg og kigger undrende på Tinus "nej" svare han og smiler lidt "men hvorfor var du sur på mig" spørger jeg og kigger på ham igen, han kigger lidt væk og siger "altså Marcus sagde at du havde løjet om det med Lena, og så blev jeg også lidt sur, fordi Marcus var sur" siger han og kigger ned i jorden og fortsætter "men så fandt Marcus ud af han tog fejl og så, ja, nu er jeg ikke sur på dig længere, selvom der faktisk ikke var nogen grund, så jeg håber du kan tilgive mig." "Selvfølgelig kan jeg det Tinus" siger jeg og smiler "du kalder mig Tinus" siger han og griner og jeg griner med.

Vi er lige ankommet og vi går egentlig bare lidt rundt, jeg snakker lidt med Tinus, Marcus går lidt bagved og ser trist ud, altså han kan jo bare sige undskyld, og så er alt godt igen. Okay jeg ved ikke om alt er godt, men det er da en start.
___________________________
Nu har Marcus indset han er forelsket i Signe, mon han får sagt undskyld til Signe, og vil hun tilgive ham og mon hun har følelser for ham?😜❤

The secret that change my life ft. M&M (afsluttet)Where stories live. Discover now