Kapitel 13//Lisa and Lena

470 10 0
                                    

Vi ligger stadig i min seng og griner, da min telefon brummer, det er Silje som vil FaceTime, "flyt jer" siger jeg til drengene og skubber dem ned i den anden ende af min seng, "nu skal i holde mund" siger jeg og svare Silje

Samtale mellem Silje og Signe
Sg=Signe
Sj=Silje

Sg: Hej Musse, jeg savner dig
Sj: Hej Musse, jeg savner virkelig også dig.
Sg: Hvad er der, siden du ringede
Sj: Ikke rigtig noget, jeg keder mig bare helt vildt meget.
Sj: Er det hyggeligt i Norge?
Sg: Ja meget hyggeligt, jeg er blevet gode venner med to drenge.
Sj: Nice, hvad hedder de?
Sg: Øhh....  Martin og Lukas
Jeg kigger lige hurtigt over på Marcus og Martinus, de sidder bare og griner, heldigvis ikke så højt så Silje kan høre det, jeg forstår egentlig godt de griner, altså jeg har lige kaldt dem Martin og Lukas.
Sj: Kan jeg se dem?
Sg: øhh.. nej ikke lige nu.... de er ovre ved en ven.
Sj: Nårh okay.
Sj: hvad heder byen du bor i?
Sg: Øhh
Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal svare kender ingen byer i Norge andet end Oslo, og der har jeg sagt jeg ikke skal hen. Jeg kigger hen på Marcus og Tinus og giver dem det der 'hjælp mig' blik, jeg ved ikke om de forstår det, men Marcus tager sin mobil frem og skriver noget, 2 sek efter får jeg en besked fra Marcus, der står Mosjøen, så jeg skynder mig at svare Silje.
Sg: Mosjøen
Sj: ej det er tæt på hvor Marcus og Martinus bor.
Hun skriger næsten, jeg kan ikke lade være med at tænke på hun siger at det er næsten der hvor de bor, når jeg rentfaktisk sidder i deres hus.
Mig og Silje får snakket færdig og jeg ligger på. "Tak for hjælpen" siger jeg og kigger på Marcus, "det var så lidt" siger han og smiler, jeg smiler igen "okay turtelduer lad os gå ned og få morgenmad" siger Martinus og griner "Hey lad være med at kalde os det, vi er altså bare venner" siger jeg og giver Martinus dræberblikket "jaja så siger vi det" siger han, Marcus giver ham en lamer og vi går ned og spiser morgenmad.

En uge senere
Mig og min mor har været her i lidt over en uge nu, det er så hyggeligt at tilbringe min tid med drengene 24/7, de er seriøst mine bedste venner, og især Marcus, han er helt fantastisk, det er som om vi har et specielt bånd, altså jeg holder selfølgelig også af Martinus, men det er som om der er noget med Marcus som der ikke er med Martinus.
(Signes outfit)

I dag kommer de to tvillinger Lisa og Lena og besøger drengene, i ved nok godt hvem de er og hvis i ikke gør er det to piger fra Tyskland, som er kæmpe store på musical

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

I dag kommer de to tvillinger Lisa og Lena og besøger drengene, i ved nok godt hvem de er og hvis i ikke gør er det to piger fra Tyskland, som er kæmpe store på musical.ly.
Det banker på døren og ind kommer Lisa og Lena, de ligner virkelig meget hinanden, jeg aner ikke hvem der er hvem, "Hey" siger de begge to og krammer Marcus og Martinus, da de kommer hen til mig siger en af dem "Hej jeg heder Lena, hvem er du?" "Hej jeg hedder.." mere når jeg ikke at siger før Marcus ligger armen om mine skuldre og siger "det her er Signe en af vores gode venner fra Danmark" siger han og smiler til mig, jeg smiler igen og kigger over på Lena, tror jeg det var hun hed, hun giver mig dræber blikket og kigger væk. Hvad er hendes problem.
________________________________
Hvad mon Lena har i mod Signe og der ved at komme følelser mellem Marcus og Signe igen efter 13 år?💚

The secret that change my life ft. M&M (afsluttet)Kde žijí příběhy. Začni objevovat