Jeg kommer ud på badeværelset og får gjordt det man nu gør. Jeg går ind til min mor og siger godnat fordi ja det gør jeg altid, men i dag er der jo flere så jeg går først ind til Gerd Anne og Kjell Erik og siger godnat og går så ind til Marcus og Martinus og siger godnat, men da jeg åbner døren ser jeg Marcus kun står i boxershorts, så jeg skynder mig at lukke døren igen og råber "undskyld" jeg høre nogen grine, hvorfor griner de? "det gør ikke noget" råber Marcus tilbage, jeg åbner døren lige så stille og han står stadig kun i boxershorts, så jeg kigger væk "nå jeg ville bare lige sige godnat" siger jeg og venter på de svare "du må altså godt kigge jeg er altså ikke nøgen" små griner Marcus "det ved jeg godt men vi kender knap nok hinanden, så det her er bare mærkeligt" skynder jeg mig og sige og lukker døren og går ind til mig selv og ligger mig til at sove.
Næste morgen
Jeg vågner at min mor kommer ind og vækker mig "der er morgenmad" siger min mor sødt og går ud igen.
Jeg sætter mig i sengen og skriver godmorgen til mine streaks og går ned, og så tænker i nok skal hun ikke have andet end nattøj på og svaret er nej, jeg ved godt vi har gæster men det betyder Ikke at jeg gider at skifte.
Jeg går ned af trappen og hen til bordet og sætter mig ned "godmorgen" siger jeg og smiler de svare alle høfligt godmorgen tilbage. Vi får spist færdig og sidder egentlig bare og snakker lidt tid, da Gerd Anne lige pludselig spørger min mor "hvordan går det med Emma og Simon" "det går meget godt de er begge flyttet hjemmefra og Emma har fået en kæreste" svare min mor høfligt, jeg kigger over på Marcus og Martinus, de ser begge meget forvirret ud. "Hvem er Emma og Simon" spørger Martinus forvirrende. "Det er Signes søskende" svare Gerd Anne høfligt. Jeg kigger over på Marcus og han kigger på mig med et blik jeg ikke helt kan læse. Han er nok skuffet over at jeg fortalte ham i går at jeg kun havde en søster, jeg tænker bare åh nej endnu en jeg skal forklare det for.Det er nogle timer siden vi spiste morgenmad lige nu sidder jeg nede i stuen med Marcus og Martinus vi har det meget sjovt, tænk at jeg er gået glip af 13 år med dem.
Marcus bliver ved med at give mig det blik jeg ikke helt kan læse. Så jeg rejser mig og går op på mit værelse, fordi jeg ikke kan holde ud han skal give mig det blik.
Men jeg når knap nok at være der i 2 min inden det banker på min dør "kom ind" råber jeg og kigger hen på døren og gæt engang hvem der kom ind 'Marcus' Jubii det er så nu jeg skal til at forklare mig.
"Hej" siger han stille og går ind og sætter sig i fodenden af min seng "Hej" siger jeg "hvad vil du?" Fortsætter jeg "det er bare fordi i går sagde du at du kun havde en søster, men til morgenmad fandt jeg ud af du også havde en bror" siger Marcus og fortsætter "er der noget du skjuler"
ESTÁS LEYENDO
The secret that change my life ft. M&M (afsluttet)
FanficSigne bor i København med hendes mor, hendes forældre er skilt og hendes søskende er flyttet hjemmefra, og det har Signe det helt fint med. En dag finder Signe ud af hun har boet i Norge og at hun kendte de to tvillinger Marcus & Martinus. Da de va...