Kapitel 12//My Boys

467 11 0
                                    

Og ind kommer Marcus og Martinus, de løber hen til mig og vi mødes i et kæmpe gruppekram. "Jeg er så glad for at se jer igen" siger jeg, "ilm" svarer de i kor. "Og ekstra glad for at se jer, hvor jeg kan snakke med jer" siger jeg og griner, de griner med mig og btw vi står stadig i vores kram.

Mig, Marcus og Martinus sidder og snakker om alt mellem himmel og jord, da vi beslutter os for at gå ned til de andre igen. Jeg er virkelig så glad for at se dem igen.
Da vi kommer ned sidder min mor, Gerd Anne og Kjell Erik ved spisebordet og snakker og Emma har fået besøg. "Hvad skal vi lave i dag" spørger Marcus og kigger rundt på os alle sammen, "ikke rigtig noget jeg tror bare Signe og hendes mor skal falde til" svare Kjell Erik og kigger på Marcus "okay" svare Marcus og går oven på igen. Lidt tid efter går Martinus også oven på, så jeg sætter mig hen til de voksne og høre hvad de snakker om, men det er ret kedeligt, så jeg går op på mit værelse, jeg går forbi Marcus værelse og kan høre de spiller FIFA så jeg vil ikke forstyrre så jeg går bare videre ind på mit værelse og ligger med min telefon.

Vi har lige spist aftensmad, vi bestilte pizza fordi der ikke rigtig var nogen der havde lyst til at lave mad. Lige nu sidder vi inde i stuen Marcus, Martinus, min mor, Gerd Anne, Kjell Erik og mig, Emma er gået i seng.
Det bliver sent og vi skal til at i seng, jeg har lige børstet tænder og er på vej ind og sige godnat til Marcus og Martinus. Jeg åbner ind til tinus og siger "godnat tinus" "godnat" svare han "hvordan kan det være du kalder mig tinus, det har du aldrig gjordt før?" Spørg han "det ved jeg ikke, ting ændre sig jo nogle gange" svare jeg og blinker med øjet, okay hvad skulle jeg ellers blinke med. Jeg lukker døren og går ind til Marcus og selfølgelig står han kun i boxershorts ligesom sidste gang, jeg skynder mig at tage hånden op foran øjnene "undskyld Marcus" siger jeg "det gør ikke noget" griner han "du må godt kigge nu, jeg har fået dyne på" siger han, jeg åbner øjnene og han ligger i sin seng med dyne på og smiler til mig, jeg smiler igen og siger "nå jeg ville egentlig bare sige godnat... så godnat Marcus" "godnat Signe" svare han og smiler, jeg lukker døren og går ind til mig selv.

Næste morgen
"Avvvvv...." råber jeg, hvis du ikke har gættet det ligger der to personer oven på mig og griner og ja det er Marcus og Tinus. De ligger begge og griner, jeg kigger over på min mor som også griner af os. "Hvad skulle det til for" spørger jeg og giver dem dræberblikket, "vi ville bare have det lidt sjovt" svare Marcus og ligger sig ned ved siden af mig, det sammen gør Tinus. Her ligger jeg mellem min bedste venindes største idoler og hun aner ingen gang at jeg kender dem, jeg får lidt dårlig samvittighed, måske burde jeg fortælle hende det.
_______________________________
Hejsa ved godt min historie ikke er helt vildt spændende lige nu, men jeg lover det kommer.💛

The secret that change my life ft. M&M (afsluttet)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora