1 uge senere
I dag skal Lisa og Lena hjem, jeg har ikke snakket med hverken Marcus eller Martinus siden mig og Marcus var oppe at skændes.Min mor har prøvet at få mig til at snakke med dem, men jeg nægter at snakke med dem før Marcus har sagt undskyld, for at han ikke troede på os.
Marcus, Martinus og Kjell Erik er på vej mod lufthavnen med Lisa og Lena, endelig skal den Bitch, der har ødelagt mig og Marcus venskab væk.Marcus synsvinkel
Vi er på vej mod lufthavnen nu, Lisa og Lena skal hjem i dag det er så trist, de har været gode at snakke med nu hvor mig og Signe ikke snakker sammen mere. Jeg forstår virkelig ikke hun løj, altså hun kunne da bare sige hun kunne lide mig, så havde der ikke været noget Drama. Hun behøvede ligesom ikke at lyve, jeg tilgiver hende ihvertfald ikke før hun var sagt undskyld.Vi er lige ankommet til lufthavnen, og selfølgelig er der fans, vi tager en masse billeder "er i kærester" spørger en fan og kigger på mig, jeg kigger over på Lena hun står og rødmer "nej det er vi ikke vi er bare gode venner" siger jeg og tager et billede med hende, jeg kigger over på Lena hun ser trist ud. Mon det er pga jeg sagde vi bare var venner, men det er vi jo også. Mon Signe virkelig sagde sandheden, eller misforstår jeg bare Lena.
Da vi er kommet igennem alle fansene, trækker jeg Lena til siden, jeg bliver nød til at vide om hun er vild med mig.Samtale mellem Lena og Marcus
M: Okay Lena, jeg skal spørge dig om noget
L: Okay sig frem
M: Er du forelsket i mig?
Hun kigger ned i jorden og kigger op på mig igen efter lidt tid.
L: Ja
Seriøst er hun virkelig forelsket i mig, har Signe så sagt sandheden.
M: øhh
L: ......
M: Okay jeg bliver nød til at spørge dig om noget.
Hun smiler stort, åh nej nu tror hun nok jeg skal spørge om hun vil være mig kæreste.
L: Okay sig frem
M: Er det rigtigt du truede Signe
Hun kigger ned i jorden
M: svar mig!
L: ja, ja det er rigtigt
M: Seriøst, hvorfor det, nu hader Signe mig fordi jeg ikke troede på hende.
L: Undskyld Marcus, jeg er bare så vild med dig at jeg ikke kunne holde ud at se dig være så vild med hende.Jeg skynder mig tilbage og hiver min far og Tinus med mig, lige nu skal jeg bare væk her fra.
Martinus synsvinkel
Mig og Lisa, står og snakker alene lige nu, fordi Marcus skulle snakke med Lena, jeg ved virkelig ikke hvad de skulle snakke om. Vi har stået og snakket lidt da Marcus lige pludseligt kommer hen til os og hiver mig og min far ud af lufthavnen, jeg kigger hurtigt tilbage og kan se Lena, står og græder, okay hvad er jeg gået glip af her?MT: Marcus hvad sker der?
MC: jeg har været en kæmpe idiot
MT: hvad, hvorfor?
MC: Signe havde ret i det hun sagde.
MT: hvad, det med Lena
MC: ja og jeg troede ikke på hende
MC: jeg burde have stolet på hende
MT: Marcus vi kan alle tage fejl engang imellem
MC: men hun betyder så meget for mig, og nu har jeg ødelagt alt, bare fordi jeg er så dum ikke at stole på hende.
______________________________
Mon Signe tilgiver Marcus?PS. Har ændret mit cover håber i kan lide det❤
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The secret that change my life ft. M&M (afsluttet)
ФанфикSigne bor i København med hendes mor, hendes forældre er skilt og hendes søskende er flyttet hjemmefra, og det har Signe det helt fint med. En dag finder Signe ud af hun har boet i Norge og at hun kendte de to tvillinger Marcus & Martinus. Da de va...