Kapitel 21//Pakning

463 11 0
                                    

(To afsnit på en dag, føler mig dygtig)

Det er ved at være aften igen og vi er på vej ned til byen og spise, nu når det er vores sidste dag på Trofors.

(Signes outfit, imens de er ude og spise)

Vi er lige ankommet til restauranten, der står nok 10-20 fans ude foran restauranten, det er seriøst sindssygt de bare kan finde drengene

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Vi er lige ankommet til restauranten, der står nok 10-20 fans ude foran restauranten, det er seriøst sindssygt de bare kan finde drengene. Det er faktisk lidt creepy, prøv at tænk hvis det var dig, der intet privat liv havde fordi fans hele tiden vidste hvor du var.
Vi er på vej ind på restauranten og Marcus og Martinus tager selvfølgelig billeder med dem, imens vi går ind kan jeg høre mange fans spørger "hvem er hun? Er det jeres kæreste? Hvorfor er hun sammen med jer? Jeg synes jeg har set hende til en koncert før? Er hun en fan?" Og en masse andre spørgsmål, drengene ignorere bare alle spørgsmålene og går videre ind på restauranten.
Imens vi spiser står fansene bare ved vinduerne og tager billeder af os, det er lidt nederen, at man ikke kan spise i fred, okay jeg ved godt jeg ikke skal brokke, prøv at tænk at være drengene.

Vi er endelig på vej hjem fra restauranten, vi havde det hyggeligt, ihvertfald hvis man ignorere alle de øjne der var på en.

Da vi kommer hjem, går jeg op på mit værelse og pakker, jeg skal jo hjem i morgen, det er mega trist, kommer virkelig til at savne stedet og især menneskerne, men allermest Marcus.
Døren går op og ind kommer min mor, hun skal jo ligesom også pakke hendes ting.
Min mor bliver hurtigt færdig, med hendes ting, nok fordi hun ikke roder lige så meget som mig, hehe. Da min mor går ud kommer Marcus ind "skal jeg hjælpe" spørger han "ja, det må du da gerne" svare jeg tilbage og smiler, han smiler selvfølgelig tilbage.
Der går nok en time før vi er færdige med at pakke mine ting, ja jeg har mange ting. Vi ligger egentlig bare og snakker og griner i min seng lige nu, da min telefon brummer, det er Silje, som skriver.

Samtale mellem Silje og Signe
Sj: Hej musse, glæder mig til at se dig i morgen<3
Sg: Glæder mig virkelig også til at se dig musse<3
Sj: <3
Sj: Har det været hyggeligt i Norge?
Sg: Ja, det har været okay...

Samtale slut

Jeg kigger over på Marcus, som har læst hvad vi har skrevet. "Jeg er altså ked af jeg ødelagde din tur til Norge" siger han "det gør ikke noget Marcus, det vigtigste er at vi har det godt nu" siger jeg og smiler, han smiler igen, vi fortsætter vores snak, men vi falder i søvn lidt tid efter.
___________________________
Det var så andet sidste afsnit, jeg håber i har nydt min historie.<3

Ved godt det her afsnit ikke var så spændende, men det er jo også slutningen det her.

Jeg ved ikke om i lagde mærke til det, men prøvede lidt at komme med et budskab, med drengene, altså seriøst prøv at tænk at være dem og være overvåget 24/7 næsten.

The secret that change my life ft. M&M (afsluttet)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang