Efter koncerten
Nu skal mig og Silje til meet and greet, så jeg bliver nød til at skrive til drengene eller snakke med dem inden, så de ikke afsløre mig for Silje.
Mig og Silje går rundt i den kæmpe menneske flok, da Silje lige pludselig bliver væk fra mig, først tænker jeg 'fuck' men så går det op for mig at jeg har chancen for at forklare for drengene, så jeg løber tilbage til scenen og derhen, hvor man kan komme backstage, men der står en vagt så jeg kan ikke komme ind."Hej, vil du være sød at lukke mig ind, jeg skal snakke med drengene" siger jeg høfligt, "nej, drengene skal ikke forstyrres af fans" svare han lidt surt "men jeg er ikke en fan, jeg kender drengene" "det kan enhver jo komme og sige" svare han så.
Jeg sukker men siger så "hent en af drengene eller en af deres forældre, så skal jeg nok bevise for sig at jeg kender dem" han kigger lidt på mig og går så, jeg håber han gør hen og finder en, så jeg kan komme ind til drengene og undskylde.
Han kommer tilbage lidt tid efter med Marcus, de kommer hen i mod mig og Marcus kigger bare skuffet på mig, det forstår jeg faktisk også godt.
"Hvad laver du her Signe" spørger Marcus
"Kender du hende" spørger vagten Marcus , og Marcus nikker, vagten skal lige til at åbne, så jeg kan komme ind, men Marcus stopper ham "hun skal ikke her ind, ihvertfald ikke før jeg har fået en forklaring" siger Marcus.
"Okay, hør her det er fordi jeg er her inde med min veninde, og jeg har ikke sagt til hende at jeg kender jer, så jeg har prøvet at undgå jer, for at hun ikke skal få mistanke" siger jeg og kigger undskyldende på ham "så du er flov over at du kender os" siger han, hvad tror han virkelig det er derfor "nej, selfølgelig ikke, det er bare fordi hun er kæmpe fan af jer og jeg er bare bange for hun vil behandle mig anderledes hvis hun finder ud af det."
Han kigger på mig i lidt tid og siger "okay, du er tilgivet, hvis du lader være med at ignorere mig til meet & greet "
"Okay, men i skal ikke være alt for venne agtig, hun skal altså stadig ikke finde ud af at jeg kender jer" siger jeg "vent hvordan vidste du jeg skulle til meet & greet" spørger jeg forvirret "jeg kunne bare fornemme det" små griner han og jeg griner med "ej det står på dit armbånd" siger han og griner endnu mere"
"Nårhh" siger jeg så, vi krammer hinanden farvel og jeg går ind og prøver at finde Silje igen.Da jeg finder hende krammer vi hinanden og holder fast i hinanden og går mod meet & greet, da vi kommer der ind står der nok 20 piger med m'er i hovedet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The secret that change my life ft. M&M (afsluttet)
Hayran KurguSigne bor i København med hendes mor, hendes forældre er skilt og hendes søskende er flyttet hjemmefra, og det har Signe det helt fint med. En dag finder Signe ud af hun har boet i Norge og at hun kendte de to tvillinger Marcus & Martinus. Da de va...