#1

1.2K 74 10
                                    


POV TONIO

E kuptova pse ajo shfaqi gjithe ate acarim,thjesht e dija qe kishte kujtuar momentin e fundit qe u ndam.Vet e nisi mbaj mend shum mire qe nje dite para se un te puthja Renen ajo kishte kapur per dore Dilanin  pra armikun tim te perbetuar.

Kurr nuk i kerkova nje shpjegim por vetem di qe syt mu erren nga xhelozia ama kisha frike ti pranoja ato ndjenja sepse ajo ishte shum e vogel dhe nuk deshiroja ta lendoja sepse nuk mund te rrija ter jeten pas asaj keshtu mendoja sepse me dukeshe vetem nje fiksim por kam frik se jo.

Flashback

Duhet ti thoja qe se shpejti do largoheshe nga ajo por s mundesha.

Dola me Lenin dhe gjate rruges syt me pane nje njeri vertete special per mua por shtanga.Ajo ishte kapur per dore me Dilanin ate rob te felliqur ai brun i shpifur me ato syt e tij  te futur jeshil dhe pseudonimi im per te ishte thjesht "Turi Mi".Pfff normal une jam me i mire se ai por me bente pershtypje pse te dy bashke dhe e dija qe ai pasanik budalla ka rezervuar dicka per vogelushen time.

Ndjeva te me fillonte nje ndjesi  e keqe dhe nuk e kuptova pse ,ndrrova rrugen dhe leni filloj te tallej

-Hej shoku te la Esi eeee iher me ty iher me Dilanin ahahahah ajo vajze ku ka lek vrapo edhe pse o 10 vjec pa le kur te rritet-e pashe neqoftese e kishte seriozisht dhe nuk e kontrollova veten.

-Degjo ketu Arilen Kenson vajza qe ti sapo permende nuk eshte ashtu ne rregull dhe ajo nuk ka gje me ate ,kush e di cfare ka ndodh qe ai po e shoqeronte per ne shtepi, dhe seriozisht po fole edhe nje fjale te vetme ke per ta paguar keq - papritur e shoh Lenin te gjakosur nuk e kuptova dot pse dreqin duhet ti gjuaja me grusht.

-Okejjjjj mik qetesohu-thonte duke fshire gjakun.

Nuk durova dot dhe ika ne shtepi dhe mendova nje rreng.

 -Alo Rena-thashe duke marre ne cel ate qe Esi se duronte dot.

-Awww Antonio c eshte kjo surprize-filloj ajo te perdridhte zerin sic ne keto momente do ishte edhe vete duke u perdredhur s eshte gje e re.

-Lere surprizen por te kam ftuar te vish neser nje xhiro nga une-thash duke rrotulluar syt.

-Patjeter beb shihemi neser-tha ajo dhe mbylla celin.

  〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰  

Tani isha vetem me ate dhe prita momentin te vinte Zhulsja ,filloja te qeshja si debil bashke me ate qe te me degjonte.Hmmm e ndjeva ate vrapim femije dhe fal xhamit vura re qe ajo nuk vonoi shum dhe erdhi.Epo i kisha borxh nje surprize okej i kam bere disa dhe pse shoqerohem shum me femrat ate nuk e shoh dot as te shoqerohet me nje hije mashkulli.Mendoi se tashme ajo do jete e shokuar keshtu nuk prita me edhe e putha Renen edhe pse e dija qe po veproja gabim.

Esi iku , ja kisha arrit qellimit tim keshtu i thash Renes te largohet dhe ne mendje po e falenderoja.

Shkoj ne kuzhine dhe si gjithmon do zihem me ate edhe pse tashme isha fitimtar.Por humba dicka humba ate duke e pare qe ajo ndjenja e vrau kur me pa te puthesha dhe arsyja qe do ikja e preu fare.Bera shum gabim e dija por prap vazhdova

Mir si te duash ka pak vajza qe s ma varin ehhh tani qe do jetoj ne Paris do vdes i lumtur prane dashuris time-thashe keto fjale duke u larguar ja kesaj ja kisha friken qe do e lendoja keshtu jam une mendoj vec per vete vertete ajo me ka ndryshuar sepse sillem ndryshe me ate por prap jam shum egoist.

Zbres shkallet mbas disa oresh dhe degjoj 

-Se si do ja beje ai femij nuk han fare-thonte mamaja Esit por nuk isha i sigurt per ke femi per Esin ehu ajo o lop apo per vllackon e saj te vogel qe sapo kishte lindur.

EstefaniaWhere stories live. Discover now