Te cmendur per njeri tjetrin

717 52 64
                                    

Hahahah jo seriozisht ishte dita me e bukur per mua-thashe e emocionuar.

Pasi ishin "fejuar" ne vendosem te dilnim per nje xhiro dhe nuk mungoj kjo por ai me kishte blere dhe disa gjera te tjera sa u vura ne siklet , te kisha punuar pak ti kisha blere dhe un dicka.

Tonio mjafton te me duash dhe kjo ka rendesi per mua, jo keto gjerat po faleminderit-thashe duke qeshur.

Ai me kapte faqet dhe qeshte me mua.

Ne ato momente ashensori ndaloj dhe u ndez nje drite e vogel.

Uhh Antonio-thashe dhe e kapa nga krahu.

Hahahah te betohem nuk eshte veper e imja, fiks ne moment romantik si ne filma-qeshi ai duke u kthyer nga un.

Tani e di cfare?-me pyeti.

Cfare?-e pyeta dhe un duke ecur mbrapa.

Tani un do te puth ty-u afrua afer meje por e ktheva koken duke me puthur ne faqe.

Ktheje koken Es-tha ai dhe me puthi shum embel sa kisha te dridhura pasi me kapi dhe nga beli I zbuluar dhe buzet e tij epo ishin shum te nxehta.

A me do?-me pyeti.

Te dua-I thashe e buzeqeshur.

Ja qe dhe u rregullua dhe ashensori dhe ne dolem.

Ky kati eshte vetem i joni-tha ai.

Pse?-e pyeta.

Hahahah ska as nje lek me pronotu-tha ai dhe qeshte.

O shyqyr ke ti-thashe e bezdisur.

Po dhe ti, cfare eshte e imja eshte e jotja.Kot nukis mora gjithe ato merita nga njerezit-tha ai dhe me puthi ne faqe.

Un qesha dhe Po mundohesha te zgjatesha qe ta puthja.
Por buzet e mia u bshkuan me te tijat.Po e ndjeja aq shum puthjen dhe sa vinte e me shum kerkohej.

Ai me kapi hops dhe me mbeshteti tek muri.Po putheshim goxha gjat un doja te ndaloja te merrja frym por ai me vendosi gishtin ne buze dhe tha:

Shhhh sot ti je e imja...

Me puthi ne buze dhe ma kafshoj forte sa dhe un nuk mund te rrija e kapa nga floket dhe e kafshova duke ja terhequr buzen.

U ulem te dy ne toke dhe kete here e mbeshteta un dhe u ula siper tij.

U ulem te dy ne toke dhe kete here e mbeshteta un dhe u ula siper tij

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


Pasi ndaluam te merrnim fryme filluam te qeshni sy dy budallenj.Me pas hym ne dhome e cila ishte e mbushur e gjitha me trendafila.Ai ishte kujdesur per cdo detaj.

Eca pak para tij

Kurse ai hoqi bluzen e tij dhe tha

Kemi lene dicka per gjysem-dhe me shkeli syrin.

EstefaniaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant