Hapa syt dhe gjendesha ne spital se mbaj mend si perfundova.
Erdhi im ate dhe filloj te me shpjegonte .
More pse s vdes un si se gje gjene e keqe.Vetem shenja ne fytyr kisha.
Babi te lutem me thuaj si eshte ajo te lutem ma sill ketu.Po i pergjerohesha.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Cfare ndodhi dje nuk di kam mbetur pa fjale si mundi ai te ma beje kete.Ndihesha e lenduar koka me dhimbte pjesq veshit vetem rridhte gjak.Qaja jo pse me dhembte po pse ai ma beri kete.
Syt e tij ishin ndryshe dalloheshin si te zeza nga ajo bojqiell e bukur.Ai s mundi ta luftoj djallin e tij un gjithmone e ndaloja.
Do jete nevrikosur shum.Ate dite qe i thashe zhduku kisha friken e babit jo te atij mua me kishin rene fiket dhe si gjithmone Dilani me gjendej prane.S kisha gje me ate ishim si vella e moter ai gjithmone ka dashuruar Lenen por ajo ja drodhi me Endin.Ai me ndihmoj pasi Vilsoni kishte dje ditelindjen dhe me pelqeu fakti qe Antonio i kishte folur mire ndihesha e lumtur sepse po me shkonte nje dite mire.
Kur u ndava me Dilanin shikoj Lenin dhe Endin siduket ato do ken then dicka.Pasi mora torten u kenaqa shum me babin dhe Vilsin.
Babi do fillonte pune qe nga disa dite ai ishte i qete nuk na prekte dhe sillej mire.Me falenderonte per sjelljen e Vilsit por nuk jam un eshte Antonio.
Momenti me i shkaterruheshem ishte kur degjoj ato fjale te ndyra nga Antonio jam e sigurt qe nervi i tij harroj kush jam un.Ai tha gjera te paverteta aq deshte dhe fshati ma bene me gisht tani.
Mamaja e tij kishte genjyer per gjithcka.Ai e urrente tim ate dhe prej meje.Por e rrahu shum keq nuk ishte dicka njerezore e urrej Antonion.
Ai eshte djalli vete e urrej.Do deshiroja te vdiste.
Isha ulur ne kolltuk dhe shikoja tim ate te shtrir duheshin te pakten 2 dite te merrte veten.Vilsi e kishte marre inat Tonion shpesh qante.
Mund te them ishim ne nje gjendje te mjerueshme.
Pse pse kisha shum pse ne mendime si gjithmone pse linda pse rashe ne dashuri pse Tonio keshtu pse ashtu.
Te gjithe na urrenin te gjithe do te deshiroja te ikja nga ky fshat.Per mua u kujdes Lena e cila vec qante.Ishte makaberr kjo qe beri ai.
Mua Estefanis se tij.
Bie dera dhe shkoj ta hap.U habita ne ate cfare pashe ishte babai i Antonios.
Bera gati ta mbyll por ai me ndaloj me tregoi qe Antonio ishte shum keq kishte bere aksident dhe kerkonte me patjeter qe ta takoja por s mundesha.Le te vuaj me gabimet e tij.
Zoteri kam babain shume semur Tonios ti thuash qe ate qe beri ta rrespektoje-i thashe teksa e mbylla deren.
Shkova drejt dhomes dhe fillova te qaja.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Kishte kaluar nje dite tjeter me duhet te bleja ndonje ilac per babain dhe ushqim por problemi ishte se s kishim para.Kishin kaluar 3 dite nga ajo ndodhi ndihesha me mire por se di pse kerkoja te dija si ndjehej ai.Nuk ishte Tonio ai qe pash un ishte djalli i drejtuar nga Evila.Ajo i luan keto leva.Babai im me kishte mbrojtur mua si gjithmone un isha objektivi grindjeve.
Shkoj ne market dhe i lashe gjerat ne banak.
Te lutem zonje mund ti marre me liste-i fola shiteses qe dikur kam patur nje debat epo kjo eshte tipike shoqe Eviles.
ESTÁS LEYENDO
Estefania
RomanceAjo dashuri e lene pezull vite me pare rilindi edhe nje here per ata te dy. Nje djal i pasur dhe nje vajze e varfer te cilet dikur ishin miqe te vertete dhe midis asaj miqesie lindi nje dashuri. Midis mospelqimeve te familjeve , fjaleve te njer...