Sakrific

565 49 32
                                    

Ashtu e pa shpres sic isha u drejtova drejt shtepis "tone " vetem per te marr Vilsin dhe gjithcka qe kisha timen nga ai njeri.I vetmi person qe duhet ti kerkoja falje ishte babai im,ai u mundua te me parlajmeronte por cfare truri im se dinte.Shpresoj se do te me fali pasi ishte shpresa dhe njeriu im I fundit I cili dua.

U mundova ti sqaroja cdo gje Vilsit pasi gjendja ime ishte pak keq.E merzita dhe ate e ai vazhdimisht thonte qe Tonio duhet te kishte nje arsye por sdoja ta dija.

Fundja nuk ishte fundi botes, kisha nje familje nje vella dhe per mamin duhet te tregohem e forte cdo gje do ta hedh pas.

Teksa po hynim ne oborr verej njolla gjaku,me frike ne zemer hyj per te pare dhe cfare 2 persona mbanin babin kurse nje tjeter i gjuante me grushta aq sa gjendja ishte bere alarmante.

Cfare poooo ndodhh?-pyta e frikesuar

Sdo e harroja ate ftyr ishte nje burr I gjate ne mosh jo dhe shum te madhe dhe kishte nje fytyr qe te lente mbresa te keqija po ashtu mbante floket bisht dhe po ishte ai person qe dikur me gjuajti nga te pasmet ku Tonio mori flak.

Mos ndoshta eshte ketu prej meje,joo zot te lutem.

Pa shiko pa shiko,kush na qenka vajza jote-tha ai teksa u afrua drejt meje por Vilsoni u terbua dhe beri gati ta qelloj por ai ishte i shpejt.

Shkova menjehere tek Vilsi pasi u lendua dhe u ktheva ter neveri tek ai perbindesh.

Cfareee dreqin do nga ne?-e pyeta nen lot.

U ul afer meje dhe dridhesha por nuk e shikoja dot babain te shtrir dhe te mbytyr ne gjak nuk mund ta humbisja as ate jo tani qe gjeta.

Epo babi jot vajz e dashur me ka shum po shum para borxh.E si duket nuk eshte korrekt keshtuqe mendoj ta eleminoj nje plus me shum dhe prej teje me te dashurin tend-foli teksa me shikonte.

Dukej qe s kishte qellime te mira dhe merrej me gjera te pista.Sa te jete borxhi skagje do pranoja.

Sa lek?-pyeta pa u trembur dhe pa gjykuar babain tim per here te pare.

Leke ndoshta mir por euro zemer 1000 euro-qeshi me te madhe.

Epo dreqin nuk mund te gjeja dot aq shum per nje dite ose me sakt per disa ore.

Cfare mund te beje tjeter???-e pyeta teksa perqafoja Vilsonin e tmerruar.

Koh nuk ka me por...-po mendonte dhe u ul be drejtim me mua me ngriti koken e me kapte floket.

Ti je shum e mire ndoshta mund te behesh e imja-tha teksa ishte gjeja me peshtir pasi ai per mua dukej si gjyshi im.

Ngela nuk po dija cfare te thoja lotet me rridhnin pa pushim.

Jooo Es jooo-bertiste babi shum leht i shtrir be tok ndersa te tjeret qeshnin.

A hahahah shef e kape me duket-tha njeri nga djemt.

Pra voglushe e ke ne dor nqs nuk do qe yt ate te vdes-te vdes ishte fjala fundit gje degjova dhe beritita me te madhe teksa qaja.

Pranojjjjj

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Me fal te lutem-me thonte babi im teksa qante.

Nuk ka gje babi-I fola.

Estefani un ato para epo mendova qe ne te 3 te largoheshim per nje jete me te mire-dhe mu thye perseri zemra.

Te shikoje ate teksa qante dhe fajsonte veten per te gjithe te keqijat qe ka bere un thjesht ndihesha keq.Ai vertet ka bere por tani qendronte para meje I penduar dhe mallkonte veten.

Boll babi boll mos e forco me shum veten-dhe e mblova epo isha e shqetesuar per te dy dhe Vilsi tashme po flinte.

Estefani do te largohemi un nuk mund ta lejoj qe ti te behesh skllavja tij-tha me te madhe.

Babi kete ta kishe menduar por e vetmja gje qe dua eshte te jesh gjalle dhe te kujdesesh per Vilsin te lutem-thash.

Joo nga historia qe me the dhe un e njoh ket njeri eshte I ndyre Estefani eshte djalli vet...Mendoj se duhet ti kerkojm ndihme Antonios-tha por nervat e mia ishin ne kulm.

E lashe aty teksa fliste por u ktheva e putha dhe e vetmja gje ishte ti kerkoja falje pse se degjova.

Por te behesha e dikujt tjeter ishte hapi me I veshtire edhe e gjitha ishte per familjen time qe me zorr duhet ta mbaja te gjalle.

Ndoshta me duhet nje plan...

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Dola jashte dhe isha shum afer shtepis se tij shum pak gjera me kishin mbetur per tu marre keshtu s hezitova.

Hyra brenda me shpresen qe nuk ka njeri por ja qe jo.

Gjeja fundit qe do mendoja ishte kur ula koken dhe pashe Antonion te shtrir ne pllaka.

EstefaniaWhere stories live. Discover now