Po qendroja ne krevat zgjuar duke menduar rreth shum gjerave.Desha te ngrihesha por dora e tij e kishte shtrenguar timen dhe ato jastekt epo s mund t ja shikoja fytyren.
Mendoja rreth sjelljes se Arilenes dhe kisha shum pikepyetje ne kok.Estefani degjoj Antonion te me therriste pergjumesh.U cova duke i hequr doren dhe e pashe teksa flinte permbys iu afrova afer dhe nuhata aromen e tij te kendshme e i dhurova nje puthje te leht ne faqe.Ja ktheva mbrapsht nga dje pasi bera sikur po flija dhe nuk ia ktheva.
Drejtohem ne tualet dhe vendos te beje nje dush per te freskuar me shum mendimet e mia.Mbyll deren dhe vazhdoj ne qetesin time.
Kishte kaluar pothuajse 1 ore ,ai nuk ishte cuar akoma.Nuk mund te dilja pa ate normale te gjithe jan ne gjum por un jam mesuar me orarin e punes.Vall cfare po ben Nono ne keto momente? Pyesja vete sepse pushimi i tij me dukej rastesor.
Mami me ka marr malli dhe per camarrokun tim te vogel.Epo gjyshja me mbulon mire per ndonje veprim qe beje.
O Estefani pse e lodh koken kot kur e di qe asnje njeri sdo t ja di nese ke vdekur apo je gjall.
Epo me zorr po pres te kthehem shpresoj ti u kem munguar shpresoj...
Nderkohe sa mendoja keta po shijoja pamjen fal ballkonit vetem kur ai me perqafo nga mbrapa.
Mirmengjes Princesh qenke lare pa mua -foli ai shum avash.
Tonio ik lau dhe as mos guxo te me shikosh mire-fola shum e bezdisur pasi kisha vetem robdizhamin.Po c me pret mendja mua jam me ate dhe rri keshtu bobob ktu nuk ka faj ai.
Mendon se s te pash-filloi te qeshte.
Toniooo ikkkk-i fola e acaruar por me kapi nje e qeshur kur ai u drejtua nga banjo me vrap.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Isha veshur tashme dhe po prisja ate.Dolem te dy dhe kesaj here prap per xhiro.Por kete here me duhet te flisja me Lenen.Jooo Arilena jooo ku shkon kaq e mire kembngul ta bej nje foto me ty-filloj te tallej Tonio.O zot ai sikur e bente per inat.
Po i kapja ne foto vetem kur ai i kerkoj Endit qe te dilja dhe un me ata.U afrova afer Lenes dhe ajo me shperfilli ,Tonio si gjithmone e kupton kur un merzitem.
O Estefani je shum e bukur nuk shkon te dalesh afer Lenes,hajde ketu ke un zemer-foli ai ter mendjemadhesi
Antonio Nardeli cfare dreqin ke-bertiti Lena.
Mos dhe kjo duheshe.Pse jam aq njeri i keq sa ti fus ne sherr.
Ju lutem qetesohuni-iu thashe.
Shhht Es-me tha Tonio.
Ti as mos u perzi.Se vete fut sherrin e bene si e mire tani-filloj ajo te fliste.
Arilena POV
VOUS LISEZ
Estefania
Roman d'amourAjo dashuri e lene pezull vite me pare rilindi edhe nje here per ata te dy. Nje djal i pasur dhe nje vajze e varfer te cilet dikur ishin miqe te vertete dhe midis asaj miqesie lindi nje dashuri. Midis mospelqimeve te familjeve , fjaleve te njer...