Arilena

715 57 19
                                    

Arilena ishte gjeja me e bukur qe po shikonin syt e mi.Kurr sdo ta kisha imagjinuar me ate fustanin e bardh i cili e shfaqte si princesh.Stolit takat cdo gje qe ajo mbante ishte perfekte thjesht endrra e cdo vajza dikur dhe endrra ime kur te martohesha.

Epo mendoja se do e gjeja princin tim te kalter e do te jetonim te lumtur por mendoj se pa rezultat.Nuk mund ta mendoja dasmen time kurr aq prallore qe ke dekori epo do me duhej te punoja ter jeten pastaj deri ne vdekje.

Estefani si dukem-me tha.

Je gjeja me e bukur qe kam pare ne kete bote-dhe disa lote po me dilnin.

Ja pra shoqja ime me e mire tani do te martohej dhe do te ikte larg prej meje.S do te kisha me nje person ku te mbeshtetesha ose te hapesha.

Do te marre malli per ty verdhushe-i thashe teksa e perqafoja.

O Zhulse vogel dhe mua per ty-dhe filloj te me perqafonte duke me puthur.

Do kalonim me shum caste po te mos ishte per Evilen e disa vajza te tjera tek dhoma nder tyre dhe Rena.

Po ndihesha disi e vecuar nga te tjerat ndoshta bga muhabeti i tyre sic them the un dollar dollar epo s ja vle.

Po qendroja aty e ulur e vetme dhe shoh te vinte e ema e Antonios.

Qeke veshur mire po sado te ndryshosh po prap leckamane mbetesh e dashur-me tha ajo.

Por nuk po duroha dot me duhet te reagoja po te rrija urt do me merrte per budallaqe.

E njejta gje vlen dhe per ju-ia ktheva me aq krenari sa pata.

U bere ti e pa lare bej qejf bej po Antonion per te marre e ke-me tha teksa u nxi.

Shkoj tek vajzat e tjera dhe foli me ze te larte epo Antonios mendoj ti beje Renen.

Dreqi ta haje si per ters zemra ime fillon te rrah.Ika si pa me pare nejri dhe shkova ne tualet u qetesiva rreth 10 minuta dhe po mendoja ai kurr sdo me zgjedh mua
Kush jam un ta ndaj nga familja jam shum e sigurte me kete Renen e bukur sot ai do te me lente.

Dal posht dhe pikerisht ja shikoj Antonion Evilen dhe Renen aq mu desh qe ftyra ime te ikte dhe njehere.

Po qendrroja ashtu po mendoja me mir eshte te iki por ai kthehet dhe sikur sndodhi gje me vuri doren mbi supe.

Asnje koment per Renen ajo ishte bere yll kishte ndryshuar kishte bere bel epo vithe te mbushura fytyr ndonese perfekte dhe pse operacione dreqin ajo ishte me e mire se un.

Asnje koment per Renen ajo ishte bere yll kishte ndryshuar kishte bere bel epo vithe te mbushura fytyr ndonese perfekte dhe pse operacione dreqin ajo ishte me e mire se un

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


E kunderta e mendimeve me ate pi kaloja mire por me vone cdo gje u prish.Fjalet qe me lenduan me teper ishin te prinderve te tij sesq ai shikimi i ftoht i babit tim.

U larguam per pak caste me Tonion.

Jo s ja vlen jo-po i thoja.

Cfare Estefani se beson qe me dashurine tone mund te mposhtim gjithcka-me thonte por besimi im kishte ikur.

Kisha frike jo per veten por pe te.E dija qe ai s ben pa familjen.Si mund ta largoja nga mamja vete po e ndjeja kete mungese sado e mir e keqe ajo ishte mami tij dhe ai babi i tij pra familja e tij .

Ai me perqafonte me mbante perqafuar ndoshta po e lodhja.Por e dashuroja pa mase do jepja jeten per te.Epo cdo gje le te shkoje ne dor te fatit.

Antonio me fal te lutem-i thashe.

Pse Estefani?-me pyeti dhe me shtrengonte me shum.

Qe te kam lodhur qe qaje qe te largoj nga familja e qe ti duron gjithe ato fjale per mua-i thashe teksa po qaja pa pushim.

O Estefani se kupton qe keto nuk me lodhin thjesht un e kam per detyre te te mbroj rrespektoj dhe dashuroja Estefani-dhe me puthte ne koke.

Faleminderit-i fola.

Te dua shum te dua shum Estefani.Ske perse me kerkon falje-dhe me puthi ne buz.

U mundova ti thoja nje dhe un ndersa putheshim dhe ishte kohe te ktheheshim ne dasem prap.

Epo ishte Lena kjo qe ishte tensionuar.

Dreqi ta haj skeni turp un ketu martohem e ju ikni putheni kush e di ku-foli ajo.

He moj ti cfare ke rri urt aty-i foli Tonio.

Ajo me mori me vete dhe me pyeti nese ishte cdo gje okej.

Mos te shoh te merzitesh sot jo njehere-me tha e me puthi leht ne qafe epo ajo s mbushte.

Isha e lumtur qe kisha njerez qe me rrethonin me dashurine e tyre dhe e merakoseshin per mua.

Hajde tani eshte rradha jote te kercesh bashke me Antonion-na terhoqi Endi se bashku.

Dhe ashtu po ndodhte nje cast magjike.

Po kercenim te dy shum prane njeri tjetrin dhe vetem shikoheshim ne sy.Ai me ksihte kapur tek beli ndersa un i kisha vendosur duart prane shpatullave te tij.

Je bere shum e bukur sonte-me tha shum leht ne vesh.

Faleminderit gjithashtu dhe ti-qesha.

Por papritur ndoshta ai nuk deshi te ja dinte per njerezit rreth e qark epo me dhuroj nje puthje ne buze qe me beri te skuqesha dhe ta ndjeja ate puthje te ngrohte ne ate vallezim i cili per ne te dy bente qe te mos egzistonte asnje tjeter.

Epo ku e dinim ne qe ajo do te ishte dita e fundit sebashku te lumtur pasi shum shpejte epo dikush ose disa kishin bere plane te na fundosnin njehere e mire.

Per ti thene kesaj dashurie lamtumire...

Estefaniaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن