#11

843 59 4
                                    

Sapo hapa syt u ndesha me mrekullin me te bukur ne bote,ai ishte mbeshtjell si nje beb i vogel prane meje dhe fryma e tij me binte ne fytyr.Me pemgonte per tu cuar dhe e leviza paksa per tu ngritur por jo ai me kapi nga dora.

Es te lutem mos ik rri me mua nuk do te lendoj- po fliste pergjumesh.

Pse do te me lendonte, u shtriva prap dhe e mbulova.Vetem me shtrengonte dhe thonte jo se cfare kishte nuk e dija por do ndodhte dicka e ndjeja pasi ne perher kur jemi te lumtur ose qeshim dicka ndodh.

Po i ferkoja koken dhe po kendoja nje ninull dhe e shtrengoja prane duke i thene Tonio me ke mua.Me zuri dhe mua kete here gjumi.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Hapa syt perseri kur po shikoja qe ai ishte ulur prane meje dhe me veshtronte.

Miremengjes Princesha Zhulit-filloj te belbezonte si nje femij dhe u afru parane meje duke ferkuar hunden time me te tijen.

Mirmengjes Nardel-i fola duke qeshur.

Pa cohu ti znjsh.Nardeli se do dalim te hajm mengjes-tha i emcionuar.

Nuk e zgjata shum dhe u cova , s vonoj shum dhe isha gati.

Vesha nje fustan te thjeshte me lule nje nga te preferuarit e mi.

Vesha nje fustan te thjeshte me lule nje nga te preferuarit e mi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Restoranti qe kishte perzgjedhur Tonio ishte fantastik.Zogjt qendronin mbi ujin e detit dhe ishin prrallor plus pamja e cila ishte e hapur dhe te lejonte te shijoje natyren.

Te pelqen vogelushe-me tha duke qeshur.

Te pergezoj per shijet e tua z.Fshatar por eshte shum bukur-qesha.

A ti -foli duke qeshur dhe u be serioz.

Dhe sot jemi he-me foli.

Po cafre te bejme,do fillojm rutinen e perditshme psh un ne pune -qesha leht.

Ai zgjati doren duke e mbeshtetur tek e imja.

Por un dua te rrim bashke Eci-foli i trishtuar.

Dhe un deshiroja shum por nuk mundesha.

Tonio s kemi cfare te bejme, vertete un kalova shum mire dhe kurr nuk do ti harroj keto dite dje kur te ikesh-thashe por e pse jo shum mire gjeja me e vyer isjte koha me ate.Gje e cila na la te kuptojme qe ndjejm akoma per njeri tjetrin.

Po hanim si dy femij te lumtur dhe un u bera pis.

Kam then un e sheh ja Zhulse-foli ai serioz.

C... cfare ka- thashe.

Ai zgjati doren mori nje leter dhe me fshihu buzet, isha bere pis me cokollat.Te mos mjaftonte kjo sot ne mengjes me lidhi dhe atletet.

EstefaniaWhere stories live. Discover now