Cdo gje po shkonte sipas deshires se vete,e ndjeja se dicka do ndodhte.
Epo me duheshe te pergatitesha per cdo gje,e ndjeja se kjo ishte hera fundit.
Dhe ashtu do ishte, ndarja jone dhe secili ne rrugen e vet.
Dje
Alo Nardel pse nuk e hap-I thashe e shqetesuar.
Oh Estefani e dashura Estefani u be kohe pa folur-degjova nje ze te cjerrur dhe kush tjeter pervec Renes por pse me celin e atij dhe per me teper ai e mbylli disa here.
U bera gati ta mbyllja por degjova keto fjale:
Degjo Antonio eshte duke flejtur pasi patem nje kohe shum romantike bashke dhe eshte lodhur uhh dhe un, e tmerrshme cfare paskemi qene ne femrat per te hequr.Nejse degjo ketu ti shtrig ke bere cfare ke bere me Tonion tat mbaroj tani ai eshte i imi dhe do fejohemi sot dhe me e bukra epo mir do fejoheshim por e lam per neser s kishim kohe ishin te zene sepse ndoshta po vjen dikush ne jeten tone, keshtuqe mos shpreso shum dhe bye.
Ishin keto fjale qe e zhduken buzeqeshjen time per ta kthyer ne lote.
Ah Antonio e bere dhe kete epo se prisja nga ty me fal nuk do te shqetesoj me kurr vazhdo me ate qe ke dhe se shpejti epo kjo fjale dikush ahhh nuk kam nerva me un thjesht doja ti thoja se do e prisja do e prisja ter jeten.Pasi mora lajmin qe ai i poshtri i dha dhe nje shanc tim eti por sa ta lodh babin fundja do te pranoj dhe pikerisht kur dhe ai te fejohej.
Epo isha e lire te vazhdoja rrugen time.
➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿
Dhe ja ku qendroja si nje e lene mbas dore duke pare Renen dhe familjet e tyre nga xhami.
Es-me preku ai nga mbrapa.
Epo un sdo reagoja fundja desha vetem te isha prezente per ta pare ate te lumtur.
Pse qesh?-e pyeta.
Ndoshta ngaqe te pashe ty-tha ai dhe me perqafoi.
Apo sepse ndoshta po fejohesh-I thashe dhe po e shikoja se sa i bukur ishte bere por cfare e do ai doli thjesht nje mashtrues.
Si perhere ai ka qene i keq por dashuria ime e verber se ka lene kete fakt.Mendoja se te tjeret e shikonin keshtu por paskam qend un ajo e verbera.
Kaloj me mua epo shum bukur tani fejohet pse duhet te jem xheloze un sikur jemi bashk ose pa prit pak ai tha qe jam I fejuar dmth me mua.Gjithsesi e dija qe e sikur ai te ishte i mire sdo e ndrronte kush kete situate por kisha frike pse dyshoja tek ai.Zemra me mendjen time kur s beheshin njesh.Por nuk doja te zihesha te pakten kur ta shikoj ne rrug ta pershendes pa prit pak mos ai...
Kur do te ikesh ne Paris?-I thashe.
Mire qe u hutove por c te gjeti-tha dhe qeshi.
Cfare ke?-iu ktheva.
Shiko iher s me pelqen qe po rri ketu por Es jam shum I lumtur dhe mbi te gjitha cdo gje do shkoj mire mos u shqeteso se shpejti do jemi bashk-tha dhe me puthi ne buze por nuk ia ktheva.
Antonio shko mos e le nusen te pres -i thashe dheai tha.
Hej do takohemi sonte tek pylli...
Po shtirej apo jo un i shikoja te dy teksa qeshnin me njeri tjetrin.Ishin perfekt ajo ishte shum e bukur me nje fustan blu mbas trupit dhe floket e verdha syt si te atij.Shpresoja qe dhe bebja te ishte keshtu mos e kishte per te ne cel gjithsesi e shikon Es se si ai qesh po te ishte shirje sdo ishte aq I lumtur sepse ai thonte nuk jan i lumtur.
YOU ARE READING
Estefania
RomanceAjo dashuri e lene pezull vite me pare rilindi edhe nje here per ata te dy. Nje djal i pasur dhe nje vajze e varfer te cilet dikur ishin miqe te vertete dhe midis asaj miqesie lindi nje dashuri. Midis mospelqimeve te familjeve , fjaleve te njer...