Arsyet pse me shmangte diheshin tani qe e pashe me Dilanin isha krejt i acaruar.
Me erdhi vertete keq per Fanian sa qe asnje sdo te me besonte sa kam qare.Isha i pa deshiruar ne ate varrim saqe rrija larg dhe shikoja Zhulsen time teksa qante.Mundohesha shum here ti shprehja ngushellimet e mia e di qe s kishin vlere aq sa Fania qe iku mund te them se pervec se me ka rritur ka qene nje nene e perkushtuar dhe shoqe e mire per mua.Ndoshta Esin e adhuroj dhe pse ishte kopja e saj.Por ajo mbeti vetem nuk do ta lendoj do ti rri prane me ka mua.
Nuk e zgjasja shum muhabetin dhe kur ajo shmangej.Me erdhi keq per te ne restorant saqe i fola eger thjesht per ta shpetuar nga situata mos mamaja ime bente ndonje te lige.Ajo nuk e di por fola dhe me pronarin per ta rregulluar siguracionin e saj.
U tremba shum teksa e shikoja me Vilsonin po e bera dhe kete e dergova ne spital i paguajta te gjitha sherbimet por prap ajo qendronte ftoht ndaj meje.U grinda dhe me te shpise saqe nuk duroja me dhe dola por c te shoh Dilanin qe puthte ate ne faqe dhe e perqafonte.
Si nuk mendoj per mua gjithe keto muaj nuk kam flejtur fare sdi c do te thote gjum ne syt e mi.Pasi iku ashtu nga hoteli isha i shkatrruar sepse cdo gje e bera per te te qendroja me te ta vleresonte pak kete mund vertet ishte gabim por fajin e ka Endi sepse ketu lenoj dhe Lenen.Por pae duhet ta lendonte dhe vogelushen time.Ndihesha keq ndergjegja me vriste dhe vetem syt e saj te lotur me kujtohen sa e sa here e kam merzitur.
Kur mora vesh per Fanian doja te vrapoja ta shtrengoja ne perqafim por s mundesha.Qendroja ulur ne cep te ballokonit duke pare.Isha totalisht i merzitur saqe kurr tek une nuk kishin dal lote.
Apo mos duhet te them dhe faktin qe duhet te fejohesha...
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Ishte pasdite dhe duhet te shkoja diku teksa ecja rruges me makine pash Vilsonin.
Hej Vils ka ndonje problem-thashe teksa po shikoja.
O sa mire qe erdhe ti djali Agustos-foli nje grua afer Vilsonit.
Cfare ka ndodhur?-pyes.
Ky djaloshi kete teksa luante me top me theu xhamin e dyqanit,tani pres te njoftoj policin per ta marre-thonte ajo teksa e terhiqte zvarr djalin.
Nje minute nje minute-u afrova per te kapur Vilsonin.Ai nuk me dukej mire rrinte i heshtur dhe nuk bente ze.
Cfare ke bir te lutem me ndihmo merre policin se nuk ja dal dot me kete pabuksin.Iku ajo rrugacja e la ate kurven ne dere e ket hajdutin ne rruge kurse ate pijanecin me shishe ne dore-thonte ter inat ajo grua qe siduket ishte shoqja mamas sime por mendonte se me keto fjale me fitonte zemren aspak u nevrikosa por para se te veproja un veproj Vilsoni.
Ti je rrugace qe shkon me gjithe pleqte e fshatit mamas sime ti vish anash moj debile e rrjedhur dhe motres time ti ... femer e ulet mos te degjoj qe te flasesh kshu per familjen time sepse do te veje flaken mu ne shtepi.Po tregon deren ti shih veten ke harru me u martu e me vdek-po fliste Vilsoni duke bertitur dhe shum urryeshem duke e shtyre gruan te bi ne toke dhe iku me vrap.
Gruaja kishte ngelur e shtangur dhe filloj te qante.Menyra si foli epo e mora inat por po qante me erdhi keq e ngrita.
Ju lutem mos ja veni re ai eshte femije,ju bete nje gabim shum te madh teksa folet ashtu un po te isha ne vendin e tij do beja me shum kjo ishte pak.Tani ju lutem qetesohun urdheroni disa para per demin dhe nuk ka nevoj per polici-isha duke folur qete qe mos ti hapte probleme as Esit nderkoh i dhashe para.
U futa ne nje cep per te gjetur Vilsin ,ai ishte ulur ne toke dhe po qante.
Ti camarrok i vogel sduhet te ishe ne shpi-i fola dhe u ula pran tij.
Nuk dua te shkoj ke ndonje problem-foli ai ter inat.
Kam problem sepse ti po sillesh shum keqe.Shoqeria jote veprimet e tua nuk jane te duhurat per ta krenuar nenen tende atje lart ku eshte dhe per te ndihmuar motren-fillova te flisja.
Ai me pa uli koken dhe ne psheretim thonte ti nuk di gje.
Mund te kemi folir rreth 2 ore ai djal me premtoj qe do sillej mire e vetmja gje qe duhet te beja ishte te gjeja shoket e tij epo nje dite para ato e kishin rrahur pse nuk i vodhi parat ne dyqan epo ai ishte i vogel.Kishte filluar dhe cigaren gje qe e ndihmova per tja bere te ditur qe dhe un dikur isha si ai por u perkeqesova.
Ishte vertete femije e mora me vete per tek destinacioni im dhe gezonte teksa i jepja makines.I premtova qe do te ja mesoja.
Teksa u afruam afer shtepise se Esit.Shikoj Dilanin qe e mbante Esin prej krahu.Vura re qe fytyra saj ishte zbardhur e kuptova qe nuk ishte mire.
Estefani cfare ke a je mire?-u afrova tek ajo por ai debile me pengonte.
Dreqi ta haj Antonio dhe ti duhet te ishe tani-foli Dilani.
Nuk durova dot dhe e kapa nga kemisha duke e terhequr isha gati tja fusja nje grusht por ajo bertiti.
Antonio cfare dreqin ke ik zhduku-po bertiste me syt e mbyllur ndersa njeren doren mbeshtetej.
Kishte te drejte nuk ishte momenti i duhur per zenka po pse te mos isha un ai qe e mbante.Ajo me cmend
Nuk duhej shum dhe ja ku doli babai u saj teksa me shikonte me urrejte duke me thene te largohesha.Veprimi qe s me pelqeu ishte kur i gjuajti Vilsonit.
Ti derr si rrin me kete njeri-bertiste babai.
Babi Antonio eshte shoku ime-fliste Vilsi.
Cfare shoku more te dy ju s keni faj maskaraj jeni-i gjuajti me shum.
Me fal Antonio por babi im Nuk deshiron qe ne...-do e perfundonte po mos ta kishte shtrir ne toke i ati teksa i fuste shkelma.
Babi mos te lutem lere-foli Estefania.
U afrova afer tij dhe e kapa tek bluzja vinte ere alkol por s kishte as fuqi te madhe per te me rezistuar.
Mora vesh qe i preke femijet me dore qofte nje fije floku behu gati se do te vi te therr.Dhe ti e di shume mire po e thashe e beje.
Mund te them se nga keto fjale mbeta e vete i shtangur jo me te tjeret.Ika dhe u futa ne makine dhe shikoja Estefanin teksa me shikonte ndryshe po fiks si dikur me pare.
Ja bera e nje gabim e largova me shume thjesht ky ishte kercenim.
Mbaj mend qe dikur isha i vogel dhe mamin tim po e ngacmonte shoferi i babit.Ai ishte futur ne shtepi dhe prekte mamin me dore. S mund te them qe mami im se ngacmonte por fakti qe un hyra dhe ajo po bertiste s me Ndoshta dhe per shkak qe un te mos tregoja tek ime ate por keto teori i marre vesh tani.Isha 11vjec dhe e dija qe neqoftese do ja ngulja thiken qe mbaja ne dore ai do vdiste.Keshtu bera ja ngula thiken dhe zoteria perfundoj i gjakosur por un kisha vetem urrejtje , mamaja ime u tremb nga ajo pamje.S vonoj shum prania e babit mund te them se bera 6 muaj burg si ta them riedukim per femijet pasi isha i vogel por meqe mbizoteronte leku asgje s ndodhi rrija si ne shtepi.Mami pohoj gjera te paverteta sepse dhe sot e kesaj dite e dija qe ajo ishte ne nje lidhje por aspak nuk me pelqente dhe fakti me xhaxhan e Estefanis por thjesht nuk besoja se mami mund te ja bente kete babit.
Mund te quhesha vrases te gjithe e dinin kete fakte thjesht vrave dike duke mos mu dredhur qerpiku.Kush me ndihmoj mua ti kuptoja gabimet e thjeshte Fania dhe Estefania.Dikur ajo koshte frike ndersa me shikonte por me hapin e kohes e pse i beja ndonje rreng ajo me mesoj c fare eshte dashuria por prap isha ai femija egoist rrugac po pija duhan ne mosh te vogel nuk me interesonte asgje beja nje jete si ta doja me te tjeret sillesha keq flisja keq por me nje person jo me Estefanin kurr nuk u solla keq.
Isha duke bere dush dhe ndihesha keq per plaget e vjetra qe mu hapen.Kurr nuk do te doja te vrisja dike isha fmije por se kuptoja.Asnje se di por keto kohe e kam ndihmuar shum familjen e shoferit qe vrava epo te themi se jan familje e mire.Ama ai s ishte per familjen e tij.Cdo njeri mendon se un jam pa shpirt por jo kam shpirt ndonjehere mundohem ti shkoj tek varri.Kaloj kohe duke i treguar qe ai s kishte faj...
ESTÁS LEYENDO
Estefania
RomanceAjo dashuri e lene pezull vite me pare rilindi edhe nje here per ata te dy. Nje djal i pasur dhe nje vajze e varfer te cilet dikur ishin miqe te vertete dhe midis asaj miqesie lindi nje dashuri. Midis mospelqimeve te familjeve , fjaleve te njer...