Duke filtruar

709 61 17
                                    

Cfare krijese eshte ai,sa here hapja frigoriferin me vinte te qeshja.

Mora dicka shpejt dhe u nisa direkt tek mami duhet ti tregoja gjithcka.


Po mam dhe ne fund u kujdes per mua-po flisja.

Epo me duhet te iki tani shihemi perseri-thashe duke ikur.

Po ecja rruges dhe ishte nje makine e re dmth se kisha pare nga aty doli Lena dhe me mori brenda.Po kush ishte epo ishte ai.U ula si gjithmone mbrapa dhe thjesht rrija e shikoja ate.Ai me shkelte syrin ndonjehere kafshonte buzen.

Mir si gjithmone hutohem pra po iknim diku te merrnim dicka qe te iknim ke shpia Lenes se per 1 jave fillonte dasma.Ky ishte pershkrimi i saj.

Ajo ndaloj diku dhe duhet ta merrnim me vone.Ndersa ai me tha te kaloja para.

Epo u ula para dhe po mundohesha te veja rripin ndersa ai me puthi.

Po benim xhiro rreth e rrotull dhe si du fmij te lumtur kendonim me kengen ngritur.

S patem dhe shum biseda por se di pse ai dukej i lodhur.


Mund te them qe mamaja Lenes dmth Teta Nevila ishte zonje shum e mire.

Kishim disa ore ne shtepine e tyre e vec qeshnim.Ai rrinte n cel me cudiste.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Dola nga shpia ime per te ikur ke Lena isha veshur mire se kisha pak ftoh.Fola me babin dje s me ndaloj epo ai ka filluar pune shofer ne nje familje te mire dhe disi eshte qetesuar.

Shkoj ke Lena dhe shoh shum njerez,po e ndihmoja ne cdo detaj per dasmen e saj.

Zbrita poshte per te marre nje kuti dhe kthehem per te ikur.Tonio ecte mbas meje un filloja ta shtoja vrapin.

Nuk me kap dot-vrapoja dhe u fsheha.

Por me gjeti por na pa Nevila.

Teze ne thjesht-foli Tonio duke vene doren mbrapa kokes.

Hahahah s ka gje po femij ngelet.Por kujdes Tonino se po te pa Evila e poqi te gjalle Estefanin pastaj ku ta gjejm vajzen-foli ajo dhe u kthye me shkeli syrin.

Sa e mire ishte ndoshta ngjante me Tonion e mire.Se ai djallushi e keput fare Evilen.

Ishte bere goxha vone,Lena qendronte ne ballkon dhe se kuptoja pse dal dhe un e shikoj qe ne nje tavoline ishte ulur Antonio Arileni dhe Endi.Heh si duket ka dale per Endin e hallakatura.

Ai veshtronte dhe bente xheste shum provokuese shpesh prejte buzet ose i kafshonte.Un thjesht qeshja sepse e vura re qe do jete nen efektin e alkolit.Pasi dukej mire shishja bosh ne tavoline.

Gjithsesi bashkohemi dhe un me Lenen poshte.Isha ulur afer tij, dhe me doren e tij ai me prekte gjurin kjo gje me krijonte rrenqethje.

Kishte vene kapucin dhe rrinte shikonte.Ishte si i hutuar.

Me duhet te coja gotat brenda.Kur hyra ne kuzhine per te dale doli Evila.

Cdo ti leckamane ketu-foli ajo.

Vazhdova te ecja dhe ajo me ndaloj.

E perdal mos te shoh te ngacmohesh me cunin tim-o zot cfare thot kjo mos ishte gje e kunderta njese kjo fjala e perdal me eshte bere e perdal.

Shih e mbaje me zinxhir-ja ktheva.

Nderkohe nderhyri mamaja Lenes teksa vinte.

Evila qepe gojen mos e ngacmo vajzen-po i fliste nderkohe sa ikja.

U ula ne vendin tim ter nerva.Ai e vuri re dhe me kapi doren per te me thene cfare kam.Por un ja hoqa si e nevrikosur qe isha.

Ma beri me shenj te cohesha por nuk deshiroja.Priti rastin qe iken te gjithe.

Cohu Estefani cohu-po me terhiqte.

Me lere rehat cfare do-po i shkoja mbrapa.

Nuk deshi shum dhe doli mamaja e tij e dashur.

Antonio si se mendon qe do semuresh po ta kapesh ate more bir-tha ajo.

Ihhhh debilja do ta vras ihhhh qetesohu Es.

Frike duhet te kesh nga ti se me sa ke shku.Ik tani ma hap rrugen se sdua te ta shoh surratin-ia kthehu ai dhe eci me mua.

Po shkonim diku ku ishte erresir mbrapa shtepis.E dija qe nga keto fjal mamaja tij po thurte planin e rradhes.

Antonio e di qe eshte mami jot ajo mos i fol ashtu okej beri gabim-do vazhdoja por ai me perplasi ne mur.

Cfare the ti? Varja asajt po pse me rrin mua me nerva-fliste e afrohej dukej qe ishte tap.

Ic kot-thashe por me ngriti koken me duart e tij dhe me puthi fort.

Mos Antonio do vij ndonje -po mundohesha ta ndaloja por s mundesha.

Nga buzet ai perfundoj tek qafa imee po shkonte me posht.Filloj te linte shenja dhe te me thithte forte.

Iu kthye perseri buzeve te mia dhe me kafshoi leht ndersa un renkova.Kishte ngjeshur aq shum trupin e tij me timin sa me kapi nga kembet e me mbante hopa.

Ato puthje po beheshin me kerkuese.Ndersa ai thonte te deshiroj po vdes per ty.

Nuk e di por po me pelqenin dhe doja te rrija me te dhe jo.

Isha e zene duke i vene duart mbas qafes se tij kisha frike mos me leshonte.Nuk mund te flisja sepse
po putheshim...

Kisha frike mos vinte ndonje dhe Antonio epo ai s ishte mire por me pengoi dicka ajo fjala

Behu e imja.

EstefaniaOnde histórias criam vida. Descubra agora