Pružila sam svima iz moje grupe po jedan papir.
- Šta je ovo? -, upitao je Dušan.
- To je raspored korišćenja kupatila. Ne želimo da se ponovi ono što se desilo pre neki dan. -, odgovorila sam na pitanje.
- Zašto sam ja poslednja? -, pobunila se Una.
- Zato što ako se neko bude zaglavio u kupatilu, to ćeš biti ti. Kako bi sprečili to, smestila sam tebe na poslednjem mestu. Ako smatraš da ti treba više vremena, uvek možeš da se probudiš u četiri ujutru i kupatilo je celo tvoje, do prvog termina. -
- Zašto je Katarina prva? -
- Kako je ne bi naterala da ti preda svoj termin. Zato je Dušan odmah pre tebe; neće sigurno da popusti i preda ti svoje mesto. -
Na moj govor je samo prevrnula očima i rekla ,,Kako god". Jeste da je Una bila dobar mađioničar, ali je bilo teško da se izađe na kraj sa njenim stavom i ponašanjem. Hvala Bogu pa nisam imala toliko takvih problema sa Dušanom i Katarinom.
Sada sam imala priliku da osmotrim njihov način nošenja uniforme. Par dugmića na Uninoj košulji su bili otkopčani otkrivajući dekolte dok joj mašna koja nije bila vezana ubačena između dekoltea. Džemper čak nije ni nosila. Katarinina košulja je bila zakopčana skroz uz vrat, džemper preko nje i mašna uredno vezana. Dušanovi rukavi košulje su bili zavrnuti do lakta sa par dugmeta otkopčanim. Kravata mu je bila labava i pomalo krivo vezana i nosio je džemper preko.
Prvi čas smo imali kod Bojana, i to praksu. Celo naše odeljenje je izašlo napolje i otišli smo iza škole. Tamo je bilo veliki otvoreni prostor sa zelenom travom.
- Danas ćemo testirati vaše medijume i kako se snalazite u borbi. Borićete se u grupama kako ste podeljeni po sobama. Ovo vam može pomoći da odlučite ko će biti vođa vaše grupe. -
- Vođa? Nisam znala da trebamo da imamo vođu. -
- I ja isto. -, rekao je Dušan.
- Pisalo je u priručniku koji smo dobili. Nemojte mi reći da ga nijedan od vas dvoje nije pročitao. -
- Da li si ti videla koliko ima strana? Ne znam ni da li ću uspeti da pročitam do kraja školske godine. -, požalio se Dušan. Ni ja nisam pročitala. Krenula sam malo da čitam, ali kada sam videla koliko ima strana, prošla me volja.
Malo sam se brinula kako ćemo uspeti ovo da izvedemo. Nije kao da nam je slaganje bilo na zavidnom nivou. Pre bi se reklo da se ne slažemo uopšte.
- Tim 28 i 53. Vi ste sledeći. -
Razmišljala sam kakav bi stav trebala da imam prema ovoj borbi. Da li da dam sve od sebe i svima iz odeljenja pokažem koji mi je medijum i kako funkcioniše, ili da se ne trudim toliko i znanje o mom medijumu sačuvam samo za sebe. Najveći problem kod druge opcije je to što će moje ocene da pate zbog toga. Ali nije ni kao da mogu samo tako olako svima da pokazujem moj medijum. Ne znam ko bi od njih mogao da bude moj neprijtelj u budućnosti.
Nisam uspela da stignem do rešenja, jer smo morali da stupimo na mesto za borbu. Za neprijatelja smo imali tim sačinjen od dve devojke i dva momaka. Svi ostali su stojali malo dalje od nas kako ne bi bili zahvaćeni u unakrsnoj vatri.
Borba je počela i Dušan je odmah krenuo napred ni ne čekajući nas. Kako nepromišljeno... U njegovim rukama su se pojavila dva bodeža crne boje.
Krenuo je na jednu devojku, ali jedan dečko mu je prepečio put svojim mačem. Taman kada je hteo da poseče Dušana, Una je napravila vetar svojim lepezama i oduvala neprijatelja.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Škola za mađioničare [2] (Pauzirana)
FantasiaNastavak knjige ,,Limerence". Ana i njeno društvo odluče da pohađaju jednu od najboljih školi za mađioničare. Tamo će otkrivati tajne škole, i sve što Odbor i svet mađionicara krije. Šta će se desiti kada bude primorana da donese najbitniju odluku u...