Stajala sam ispred zgrade u koju sam trebala da uđem. Veliki šljašteći natpis se nalazio iznad vrata zbog čega bi se mogao primetiti iz nekoliko kilometara udaljenosti. Pored vrata su se nalazila dva čuvara koja nam nisu dali da prođemo dok ne kažemo svoje ime. Na kratko su gledali u listu zvanica, nakon čega su nas pustili da prođemo kroz velika i teška vrata.
Našla sam se u kockarnici. Pod je ceo bio obložen crvenim tepihom. Sa desne strane se nalazio crni šank i za njim osoba koja je služila piće. U prostoriji su se nalazile razne sprave za kockanje koje sam viđala samo na televizoru. Uživo je delovalo drugačije, nekako otmenije i sa stilom. Moguće da je to bilo zbog gospoda u odelima i damama sa prelepim haljinama i dijamantima.
Trudila sam se da suzbijem nervozu. Ja sam vođa tima, ne smem da budem nervozna.
Ovde sam sa ostatkom svog tima na našoj prvoj zajedničkoj misiji. Dan pre misije su nam dali po primerak papira sa informacijama o osobi koja je predmet našeg interesa, i uputili nas u naš cilj. Mislim da su nam dali premalo vremena da se spremimo, ali pretpostavljam da ne možemo uvek biti ni u potpunosti spremni.
Na sebi sam nosila dugu haljinu nežno narandžaste boje sa prorezom kod moje desne noge i blagim dekolteom. Ceo izgled je upotpunila ogrlica koju mu je pozajmila Una. Bila je jednostavna i nije bila velika, ali se meni veoma sviđala. Kosa mi je bila talasasta i na licu sam imala jaku šminku.
Una je nosila usku i kratku crnu haljinu koja je bila cela čipkasta i imala je otvorena leđa. Rukavi su joj bili dugi i ispod crne čipke joj se videla koža. Ona nije nosila ništa od nakita. Šminka joj je bila malo jača nego obično. Kosa joj je bila skupljena u elegantnu punđu uz par talasastih pramenova koji su izlazili iz nje.
Katarina je nosila lepršavu haljinu do koleni bele boje sa sitnim crvenim cvetićima. Kosa joj je bila puštena i u sitnim kovrdžama. Pošto nije bila toliko spretna u štiklama, nosila je one sa malom potpeticom. Una je naterala da nosi sočiva umesto naočara. Tačnije, onda je naterala da obuče sve to, jer to nije u njenom stilu. Katarina se nije mnogo bunila jer nema toliko hrabrosti da se odupre Uninoj upornosti. Sada kada nema naočara i široke odeće vidi se koliko je Katarina u stvari lepa devojka.
Svo vreme je gledala u svoje ruke dok se igrala sa prstima. Znala sam da joj je neugodno u takvom izdanju i i to što se nalazi na ovakvom mestu, ali imamo misiju koju moramo usprešno da odradimo. Ipak nam to svima utiče na ocenu.
Dušan je nosio crne pantalone, sako i kravatu iste boje, i belu košulju. Kosa mu je bila uređena gelom. Bilo mi je neobično gledati ga u ovakvom izdanju. Kada ga nepoznata osoba vidi pomisliće da je ozbiljan. Barem će ih rešiti zabune kada otvori usta.
Ono što sam primetila je da su se Dušan i Una gutali pogledom. Mislim da sam primetila kako Dušan u poslednje vreme izbegava Unu. Počeo je da je izbegava malo posle mog rođendana. Da li to ima veze s tim što sam mu rekla da pazi šta radi ako ne želi da ode u pedofile? Svejedno, nije moj problem.
Ova kockarnica je bila od onih gde obični smrtici ne mogu da uđu, već samo elita. Mi smo uspeli da uđemo samo zbog zadatka koji nam je dat. Treba da uzmemo nešto od čoveka koji je ovde redovan gost.
Razdvojili smo se i svako je otišao na svoju stranu. Dušan je sedeo za šankom i krišom sa vremena na vreme bi posmatrao stanje u kockarnici. Katarina je otišla na slot mašinu, a ja sam sedela za šankom par mesta dalje od Dušana. Odlučili smo da se pretvaramo da se ne znamo u slučaju da nastane problem i izbace nekog od nas, a sa njime i ostale. Ovako smo i dalje u igri.
Una se uputila ka stolu za poker. Tamo su par nih igrali poker, a sa njima i čovek od koga smo trebali da uzmemo nešto.
Pre nego što smo krenuli na misiju, dali su nam osnovne informacije. Zove se Petar Maksimović, takođe poznat i kao Maks. Taj nadimak je uglavnom upotrebljavao kada je trgovao ilegalnim stvarima. Ima trideset i dve godine. Uz te informacije smo dobili i njegovu sliku, zbog čega znamo kako izgleda.
ESTÁS LEYENDO
Škola za mađioničare [2] (Pauzirana)
FantasíaNastavak knjige ,,Limerence". Ana i njeno društvo odluče da pohađaju jednu od najboljih školi za mađioničare. Tamo će otkrivati tajne škole, i sve što Odbor i svet mađionicara krije. Šta će se desiti kada bude primorana da donese najbitniju odluku u...