9.BÖLÜM-Kuzen

37K 1.5K 41
                                    

Multimedya=Akın


AKIN IN AGZINDAN

Sabah güneş ışıklarıyla gözlerimi açtım desem size büyük bir yalan söylemiş olurum, yüzüme boşalan 1 sürahi suyla yataktan zıplayıp kıçımın üstüne düştüm.Bunu kim yapmış olabilir annem veya babam desem beni gördükleri yok anca düşündükleri işleri, toplantıları.O yüzden o seçeneği hızla eledim.

 Hizmetcimiz Aynur abla desem yapmaz. ...O zaman kim lan bunu yapan.Kıçımın acısı geçene kadar gözlerim yumuk bekledikten sonra kahkaha sesiyle kafamı sinirle kahkaha atan kişiye çevirdim.

Berk?

Hızla kıçımın acısını umursamayıp yerden kalktım.Yatağın üzerindeki yastığı kafasına atıp gülmesini yarıda kestim.

''Ne iş lan? Sen uğrarmıydın buralara?'' diye sordum.Tek sevdiğim, iyi anlaştığım..aslında tek konuştuğum kuzenim Berk'ti.

''Artık hep buradayım..sabahları böyle uyanmaya alışsan iyi olur.'' dediğinde gülerek birbirimize erkekçe sarıldık.

''İn aşşağı hazırlanıp geleceğim.Her şeyi anlatacaksın.''

....

Hazırlanıp odamdan çıktım.Merdivenlerin sonuna gelince Aynur abla ya asılan Berk'i görünce gülmeye başladım..Her gelişinde aynı şeyi yapardı .Aynur ablada söyledigi her şeye gülerdi. Gerçekten iyi bi kadın kocası ölmüş 1 oğlu var 5 yaşında ve çok tatlı,düşüncelerimden sıyrılıp yanlarına gittim.

 O kadar dalmışlarki beni fark etmediler bile,''Aynur abla ben birşey yemeyeceğim. Berk hadi çıkalım abi.'' Deyince ikiside kafasını bana çevirdiler Berk'de Aynur ablayı öptükten sonra 2-3 espiri yapıp evden çıktı.Kendi arabasına doğru ilerleyince bende onun peşinden gittim. Arabaya binip okula doğru yol aldık, bir yandanda neden geldigini falan sormaya başladım.

''Hayırdır abi niye geldin? ne kadar süre kalacaksın?''dedim, meraklı gözükmeye çalışarak.

Gülümsedi.''Bu sene liseyi burada okuyacağım. Bütün sene beraberiz yani benden kurtuluşun yok.''deyince gülerek omzuna yumruğumu geçirdim.İşte bu güzel bir haberdi..

''Amcamdan nasıl izin aldın.?'' diye sordum.Amcam zor bir adamdır.Kolay kolay izin vermez.

''Biraz zor oldu ama aldım işte hem ayrı bi ev tuttum orada kalacağız. Sadece ikimiz.Gelsin kızlar gelsin eylence.''dedi sırıtarak.Bende kahkaha atıp tekrar omzuna yavaşca yumruk attım.''işte benim kuzenim be, okulda da çok eylenecegiz çok güzel olacak.''dedim, sırıtarak.

 Okul deyince aklıma Doruk piçi geliyor. Sinirlerimi kontrol edemiyorum... Ama sonra bilgi yarışmasını biz kazandığımız  zamanki yüzü aklıma gelince eski halime döndüm..Neyse kuzenim kırk yılın başında gelmiş Doruk piçiyle akılımı hiç yoramam.

''Evet hala Doruk'la kavgalımısınız?''diye sordu. Başımı sallamakla yetindim. Bir süre sessizlik oldu aklıma gelen soruyla ona döndüm.

''Sen bugünmü geldin buraya?''deyince birden yüzüne gülümseme geldi.32 diş sırıtarak konuşmaya başladı.

''Abi neler yaşadım neler,''dedi, merakla ona döndüm.

''Anlat ne yaşadın lan ,ne zman geldin sen buraya ,?''dedim hızla tek elini havaya kaldırıp sus işarati yaptı.

''Çarşamba  günü geldim ben buraya , ev işini hallattim, Perşembe günüde sana okulda sürpriz yapacaktım evden çıktım, size dogru gelirken yolları karıştırıp ara sokaklardan birisine girdim.oOrda bi kız gördüm kanlar içinde yatıyodu.Melek gibiydi.''dedi gözleri parlayarak, o arada aklıma nerden geldiyse Irmak denilen kız geldi. Sadece kantinde o sözleri söyledigim için Doruk piçinin sınıfına geçti . Bunu okuldan her hangi birine söylesem hoşuna giderdi.Ama o kız hoşuna gitmeyi bırak üstüne bide tokadı yapıştırdı suratıma,o kızdan intikamımı alıcam ama kaç günden beri okula gelmiyor.

Berk'in sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp tekrar dinlemeye başladım.

''Kızı alıp eve götürdüm,doktor falan çagırdım.işte 2 gün kendisine gelmesini bekledim. O yüzden sana gelemedim haber verecektim ama sürpriz yapmak istediğim için söylemedim.. Annemlerede söyledim sana söylememesi için.'' diye açıkla.

 Bana değilde yola bakıyordu..Gözlerindeki ışıltıyı buradan bile görebiliyorum.Ama Berk'in aşık olduğunu sanmam.Bence saçma bir hoşlantı yada o kızı beğenmiş olabilir..

''Eee sonra ne oldu 2 gün sonra kendine gelince-''daha sözümü tamamlamadan kahkahayı atınca cevabımı almıştım. Ben bunu kastedmemiştimki.Fesatlığa çeken kendisi.

''Oğlum saçmalama öyle bişey yapmadım, zaten öyle bir kızada benzemiyodu.Uyanır uyanmaz ailesine polise falan haber verdi, sonrada teşekkür edip gitti.''dedi,

''Eee bari numarasını falan aldınmı? '' dedim  dalga geçerek.

Kafasını hayır anlamında salladı.''Telefon numarasını almadım. ''

Normalde Berk benden daha çapkındır. Saniyesinde bir kızı yatağa atacak bir kapaziteye,beyne en önemliside cazibeye sahip.Hayret ettim doğrusu.

'' Nasıldı kız güzelmiydi,?''dedim, gülmemek için dudağımı ısırarak.

''Fazasıyla güzel ve inatcı bi kız. Dik başlı..Gerçekten bir teşekkür etmek bile sonradan aklına geldi.Konuşmayı pek sevmiyor galiba pek bişey demedi.. Yani pek fazla konuşmadık ama gözleri ve dudakları çok güzel lan...''  dedi hayranlıkla.. Son cümlesiyle kahkahayı koyverdim.

''Sen aşıkmı oldun annemm?..Bak bakim anneye..Kızı çokmu severmiş?..Kız çokmu güzelmiş?'' Gülerek yengemin yani Berk'in annesinin taklidi yaptığımde tek elini direksiyondan çekip karnıma yumrum attı. Nuray teyzem hep böyledir.Berk kaç yaşında olursa olsun böyle sever.Keşke sadece Berk'i böyle sevse...Benide böyle seviyor. Oraya gittiğim de o anda eve biri varsa karizma sıfır.Yerlerde.

...

Arabanın durmasıyla yavaşca kapıyı açıp indim. Oda inip havalı bi şekilde kapıyı otomatik anahtarla kilitledi. Yanıma gelmesini beklerken gözlerim Irmak'ın gözlerinde durdu.Berbat gözüküyodu, kolu alçıdaydı, yüzünün bazı yerlerinde çok belli olmasada morluklar vardı.Ne olmuştu bu kıza.Okula gelmemesinin sebebi bumuydu yani..

Yüzümü buruşturarak bakmaya başladım. Kötü gözüküyodu, Kim getirmişti bu kızı bu hale?.. Niye bu haldeydi? Neden bunu yapan kişiyi merak ettiğimi bilmesemde bulacaktım..Bu benim için sorun değildi.Polis teşkilanının yarısıyla kanka olduk desem yeridir.

Gözlerimi kaçırmadan Irmak'a bakarken Irmak gözlerini kaçırıp Berk'e bakmaya başladı.Ben hala ona baktığım için gözlerindeki şaşkınlığı..merakı..mutluluğu yakalamıştım.Kafamı arkaya çevirip Berk'e baktığımda oda aynı şekilde Irmak'A bakıyordu.Tek farklı olan şey..Berk arabadakiki hayranlıkla bakıyordu...

Berk ve Irmak, Mutluluk,Şaşkınlık, Hayranlık ne alaka lan?

SON


LİSE KAVGALARI✔️ #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin