21.BÖLÜM-KURTARICIM

31K 1.1K 94
                                    

barın oraya geldigimizde teyzem arabayı park edip arabadan indik. barın önüne geldigimizde yüksek sesli müzikle yüzümü buruşturdum.gerçekten bu sese nasıl dayanacaktık bilmiyorum.

önce teyzem girdi sonra doga sonrada ben girdim,yada girmeyi denedim. girecegim sırada kolumdan iri adamlardan bir tanesi tuttu.kafamı ona çevirip hızla kolumu kurtardım.''ne yapıyosun be!''diye cırladım.adam yüzünü buruşturup bana bir adım yaklaştı.''ufaklıklar giremez.''dedi.tehditkar bir sesle.

doga benimle aynı yaşta o giriyo ben giremiyorum teAllah'ım ya.gerçi doga'nın boyu topuklularla beraber 1.75, benimki 1.72 gözüküyodu.pekte fark yoktu ama ben minyon tipli oldugum için salak adam beni küçük sandı.bide doga bana göre biraz daha fazla makyaj yaptıgı için büyük sandılar keşke bende biraz daha makyaj yapsaydım.

''ben 23 yaşındayım bir kere.''dedim adamın yalanıma inanmasını umarak.adam kücük bir kahkaha atıp elini bana uzattı.''kimligini göster.''dedi.omuz silktim''evde unutmuşum bu günlük gireyim yarın gelip gösteririm. ''dedim.

adam bana ''karşında çocukmu var senin''der gibi baktı.bir adım gerileyip adama yalvarır gibi baktım.adam tam agzını açmış birşey söyleyecegi sırada teyzem ve doga bardan çıktılar.''ne oldu ırmak niye gelmiyosun?'diye sordu doga.''ufaklıklar giremez''dedi adam beni eliyle gösterirken.

sinirle adama baktım.adamın sözüne kahkaha atmaya başlayan pislik teyzem ve doga'ya çevirdim sinirli bakışlarımı.ikiside zorla kendilerini frenleyip teyzem konuştu.''ırmak istersen sen eve git büyüyüpte gel''diye bir espiri yapınca koca cüsseli adamda dahil teyzem ve doga'da kahkaha atmaya başladı.

''aman ne komik.''dedim aglamaklı çıkan sesimle.aglamak istiyodum ya ben boş boşunamı o kadar hazırlandım.teyzem çantasından arabanın anahtarını çıkarıp bana uzattı.''hadi güzelim eve git,ne kadar zorlarsan zorla almazlar seni.''dedi teyzem.sinirle anahtarı aldım.

''siz bensiz eylenebilecekmisiniz?''dedim kendimi acındırmaya çalışarak.ikiside kafasını salladı.''arkadaşım ben sana gelişmeleri okulda anlatırım akın'ın yanınada kız yaklaştırmam.''dedi doga.benim bişey dememe izin vermeden ikiside hızla içeri girdi.

sinirle ayagımı yere vurup ellerimi gögsümde birleştirdim.ne biçim arkadaş bunlar ya.bide teyzem olucak pis sarı yelloz..doga'ya sorarım ben okulda.off bunları nerden tanıştırdım ben ya.''orda dikilmeyi bırak,müşterilerin yolunu kapatıyosun.''diyen koca cüsseli adama sinirle bakıp dil çıkardım.

adam gözlerini devirdi.''benim 17 yaşıma girmeme çok az kaldı,çocuk sayılmam.''dedim son kez şansımı deneyerek.adam sinirle bana döndü.''yeter be siktirgit kızım ugraştırma bizi.''dedi bagırarak.bir adım geriledim.''ne bagrıyosun be! sagır yok karşında.''dedim bende onun gibi bagırarak.adam hızla yanıma gelip kolumdan tutup sıkmaay başladı.

''bücür ugraştırma beni giremessin.''dedi adam kesin sesle.bende ırmak'sam oraya giricem.başımı yana eyip en sevimli bakışlarımı attım.''lütfeeennn.''dedim.adam biraz yüzümü inceledikten sonra  bir anda sırıtmaya başladı.''eger gecenin sonunda benim yatagımı ısıtırsan girmene izin verebilir-''adamın sözünün tamamlamasına izin vermeden sertçe yüzüne tokat attım.

hızla adamın kolundan kurtulup uzaklaşmak için adım atacagım sırada adam kolumdan tutup kendine çevirdi.elini havaya kaldırıp yüzüme sertçe vuracagı sırada adamın havadaki elini birisi tutup adamın yüzüne sert bir yumruk geçirdikten sonra adamı yere fırlattı.

bunu kimin yaptıgına bakmak için yerdeki baygın adamdan gözlerimi alıp karşımda diyelen adama diktim.gözleri akın'ınki gibi masmaviydi saçları altın sarısıydı ve karanlıkta parlıyodu.

beni kurtaran adam bana degil yerdeki adama bakıyodu. sinirden okyanus mavisi gözlerinin simsiyah a döndügünü görünce korkuyla bir adım geriledim.adam çok yakışıklı olmasına ragmen çokda  ürkütücüydü.

kurtarıcım yerdeki adama bakmayı bırakıp diger büyük cüsseli adama döndü.cüsseli adam hızla elini önünde  birleştirip başını öne egdi.''al şu piçi götür burdan.uyandıgındada kovuldugunu söyle.''dedi kurtarıcım.

cüsseli adam hızla başını sallayıp yerdeki adamın kolunun altına girdi.''burayada başka birilerini yerleştir''dedi sert sesiyle kurtarıcım.adam başını sallayıp cüsseli adamı götürdü.demekki barın sahibi.hemde bu yaşta.daha 18.19 gözüküyodu.

teşekkür etmek için kurtarıcıma bir adım yaklaşacagım sırada bana bakmadan,bişey demeden bara dogru ilerledi.

hızlı adımlarla yanına gittim.durmadan barın içine girdi.bende büyük adımlarına eşlik etmeye  çalışarak konuştum.''teşekkür ederim.''dedim nefes nefese.göz ucuyla bana bakıp omuz silkti.''buraya girmen aslında yasak ufaklık ama bu günlük selbestsin.''dedi alay eder gibi.''ben ufaklık degilim, 17 yaşıma girmeme çok az kaldı.''dedim kendimi savunmaya geçerek. bana bakmadan yürümeye devam ederken konuştu

''umrumda degil,şimdi fikrimi degiştirmeden kaybol''dedi sert sesiyle..hızla ellerimi çırpıp 32 diş gülümsedim.''teşekkür ederim.''dedim.ikinci teşekkürüm olmasına ragmen 'önemli degil'bile dememişti.odun herif.

bana bakmadan yanımdan uzaklaştı.omuz silkip buranın pis kokusuna aldırmadan yüksek müzik sesi gelen kapıyı itikleyip açtım.sigara ve alkol kokusuyla midemin bulantısını bastırmaya  çalışırken gözlerimle teyzemi ve doga'yı aramaya başladım.bu gece baya uzun olacaktı anlaşılan.

SON..UMARIM  BEGENİRSİNİZ.BU BÖLÜM BİR KAREKTER DAHA GİRDİ.BU KAREKTRİ İLERKİ BÖLÜMLERDE TEKRAR GÖRECEGİZ.

MULTİMEDYA=ırmak'ı kurtaran çocuk.

LİSE KAVGALARI✔️ #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin