40-BÖLÜM- YENİ BİR DOST YADA....

31.3K 1.1K 111
                                    

Arkadaşlar çogunuz bundan önceki bölümü görmemiş galiba. 39. bölüm facebook sayfasından önce yayınlandı. Onu okumadan bunu okumayın.

AKIN'IN AGZINDAN.

Ben Irmak'ın dudaklarına açlıkla bakarken o beni gögüslerimden geriye itikledi. ''Akın git.''dedi endişeli bir şekilde. Gözleri hala kızarıktı. Onun gözlerine baktıkca kendimden nefret ediyorum. Aslında bugüne kadar ona bu kadar deger verdigimi anlamamıştım ama bugün karşımda öyle aglayınca kendime hissettigim nefret ona deger verdigim anlamına geliyordu.

Deger vermekten kasteddigim şeye  bir isim koymak istemiyorum.Bilmiyorum berkide deger vermekten daha fazladır. ''Hadi ama affetmedinmi beni?''diye sordum başımı yana yatırarak. Gözlerini devirip kolumdan tutup camın oraya kadar çekiştirdi.''Akın kesin annem gelmiştir. Defol git sonra konuşuruz.'' dedi.

Bu sefer ben gözlerimi devirip camdan aşşagı kafamı sarkıttım. ''Buradan atlarsam ölürüm herhalde.'''dedim. Oda başını sarkıtıp baktıktan sonra baygın bakışlarını gönderdi. ''Saçmalama o kadarda degil.''deyip beni tekrar cama dogru  itikledi.

''Peki tamam itikleyip durma.''deyip ayaklarımı camdan sarkıttım. Kapı tekrar çalınınca Irmak aceleyle odadan çıktı. Bende ellerimi yanlara dayayıp kendimi aşşaga bıraktım...Yere atladıgımda ayagım acısada pek bir şeyim yoktu. Irmak'ın annesi geldiyse ne yapacagını çok merak ediyorum. Annesineaçıklama  yaparken yüzünün alacagı şekili görmek isterdim.

............

IRMAK'IN AGZINDAN

Hızla merdivenleri inip kapıya yaklaştıgımda kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Annem beni bu halde görse kesinlikle neden bu hale geldigimi araştırır önce benim sonra Akın'ın agzına...neyse gerisini anladınız siz.. Kapı şiddetle çalmaya devam ederken yavaşca kapının kolunu aççagı bastırarak kapını naçılmasını sagladım.

''Off nerdesin sen yaa. Yarım saatten beri zile basıyorum. Anahtarımıda unutmuşum zaten.''diye cırlayan teyzemin sesini duyunca sevinçle boynuna atladım. İlk defa teyzemi gördügüme bu kadar çok seviniyorum.

''Hoş geldin.''dedim kırk yıldır görüşmemişiz gibi. Boynuna doladıgım kollarımı itikleyip üzerini silkeledi. ''Kızım sülük gibi yapı- Hey sen agladınmı?''diye sordu endişeyle yanıma gelerek. ''Ya şimdi onu boşverde senin yardımına ihtiyacım var.''dedim aciz çıkan sesimle.,

''Ne demek onu boşver  hiç senin bu kadar çirkin halini görmemiştim. Gözlerin şişmiş ve kızarmış, Saçın birbirine girmiş,Yanakların kıpkırmızı, ku-''sert bir şekilde teyzemin lafını kestim. ''Teyze kapa çenenide beni dinle.'' diyerek kapıyı kapadım ve lafıma devam ettim.

''Okulda birisiyle kavga ettim ve sinirimi alamayınca odamı biraz dagıttım. Annem gelmeden toplamam lazım bana yardım edebilirmisin?''diye sordum. Etkileyici olsun diye ellerimi çenemin altında birbirine kenetleyip yalvarır gibi gözlerine bakmaya başladım.

Biraz düşündükten sonra başını salladı. ''Tamam ama bir şartım var.''dedi. Gözlerimi devirdim. Bir şeyide karşılıksız yapsa ölür zaten. ''Peki neymiş şartın?''diye sordum. Gerçi ne olursa olsun kabul etmek zorundaydım sonuçta.

''Kavga edip sinirini alamadıgın kızı bana göstereceksin.''dedi gözlerini kısarak kafasını bana yaklaştırırken. Anlamsızca yüzüne bakarken o yüzünü bana doha çok yaklaştırdı. İgrenir gibi yüzümü buruştutup kafasını geri itikledim.

''Teyze ne yapıyorsun?'' dedim yüzümü buruşturarak.''Senin dudakların niye şiş?''diye sorusunu yöneltmesiyle öksürük kırizine girmem bir oldu.Teyzem sırtıma vurup''Ne oldu kız?''gibi salak bir soru sorunca dalga geçer gibi güldüm.''Teyze ne yapacaksın beni sinirlendiren kızı?''diye sorarak konuyu degiştirdim hızla.

LİSE KAVGALARI✔️ #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin