22.BÖLÜM-TELEFONUM NERDE?

32K 1.1K 38
                                    

Yüksek müzik sesi gelen kapıyı itikleyip açtım.Sigara ve alkol kokusuyla midemin bulantısını bastırmaya  çalışırken gözlerimle teyzemi ve doga'yı aramaya başladım.Bu gece baya uzun olacaktı anlaşılan.

Barın en köşesine sinmiş iki cadıyı görünce kahkaha atmaya başladım.Etrafı süzüp yüzünü buruşturuyolar.Doga bide akın'ın yanına kız yaklaştırmam diye,Bu haldemi yaklaştırmayacak.. Midem kalkmasın diye kimseye bakmadan dogru yanlarna ilerlemeye başladım.

Yanlarına varınca hala beni fark etmemişlerdi.İkiside gözlerini hemen yan tarafdaki sevişen kişlere dikmişler.İgrenççç.

Yaklaşıp ikisininde kafasına sert bir şekilde vurdum.İkiside hızla ayaga kalkıp bana döndüler.''sen ne yaptıgı-..Irmak!'' dedi teyzem bagırarak.şaşkın bir şekilde.İkiside bana bakıyodu.''Bugün çok günaha girdiniz.1-beni o pislik adamla bırakıp gittiniz.,2-ayıp degilmi elalemiN sevişmesini  izliyosunuz!!''dedim,kızar gibi.

İkiside kahkaha atmaya başladı.Niye gülüyo bu artniyeti bozuk insanlar.Sinirle onlara bakınca doga yanıma gelip kolunu omzuma attı.Bücür arkadaşım nasıl içeri girmeyi başardın?''diye sordu,Dalga geçer gibi.Dalga geçer gibi degil direk dalga geçerek.

Dirsegimi karnına geçirip teyzemin kaLktıgı yere ben kuruldum.Gözlerimi teyzemlerden alıp etrafta akın'ı aramaya başladım. Benimde bu gözlerim olmasa ne yapacaktıM bilmiyorum ya.Her şeyi gözlerimle arıyorum.

Teyzemle doga'da yanıma oturduktan sonra doga bana döndü.''Akın şu sol köşede,Berk'te var.,Yarım saatten beri dikizliyorum kızla kucak dansı yapmaktan ileriye gitmedi valla.''dedi akın'ın yaptıgı güzel bir şeymiş gibi.

sinirle ona baktım.'' kucak dansı yapmak iş degil zaten. Kucak dansı yaparken kızın orasına burasına ellemiyo,Hatta gözleriyle kızın kalçasına , gögüslerine bakmıyo demi''dedim.

Ellerini teslim olur gibi havaya kaldırdı.''tamam ya bişey demedim.''dedi.Bu  hareketine sırıtmak istesemde şımarmasını istemedigim için sırıtmadım.

Tam 15 dk dan beri teyzemle doga birşeyler anlatıp kahkahayla gülerken ben akın'ı gözetliyorum.Yanına üç tane bizim okuldan olmayan gökten düşme meteor arkadaşları gelince,Kucak dansı yaptıgı,dudaklarını,boynunu sömürdügü kızı kucagından indirdi.

Ayaga kalkıp hepsiyle tokalaştıktan sonra hep beraber oturdular.Bu meteor parçası çocuklardan Allah razı olsun onlar olmasa akın'la o sürtügün işi yatakta biterdi.Aralarında konuşup kahkaha atıyolar,hala beni fark etmedi salak.Ne yapsam ortaya çıkıp dansmı etsem acaba.

Oflayarak arkama yaslandım.Bide özel eglence diyolar bunun nesi özel ya.Gözümü akın'dan alıp kolumdaki saate diktim 12'ye geliyo.Annem bizi gebertecek ya.

Bir süre daha akın'ı dikizledikten sonra sıkılıp teyzemlere döndüm.Boşu boşuna buraya girmiştim.Bide o kadar olay yaşadım.Kurtarıcım olmasa annemden babamdan yemedigim tokadı piçin birinden yiyecektim.

''Sen bide bizim üniversitedeki  çocukları görsen,agzının suyunu silmeye 3 paket peçete yetmez..''dedi teyzem heycenlı heyecanlı.Kakkahamı bastırıp doga'ya döndüm.

''Beni tanıştırsana şunlarla ya. ''dedi doga teyzeme yalvarır gibi.teyzem kahkaha attı.''Pek bücürlerle takılacaklarını sanmıyorum.''dedi.doga pis bakışlar atınca teyzem elini doga'nın omzuna koydu.''bakarız.''.dedi yatıştırmaya çalışır gibi.

Kahkaha atıp doga'nın omzuna yumruk attım.''Ben tanıştırır-''Ben daha sözümü tamamlamadan bir anda ışıklar kapandı,Müzik sesi kesildi.Korkuyla ayaga kalktık. Karanlıkta pek birşey gördügüm söylenemez açıkcası.

LİSE KAVGALARI✔️ #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin