Rozdział 16

264 56 8
                                    

Snowflake dał się spokojnie wprowadzić do maszyny startowej. Maska wyścigowa dalej go denerwowała i dalej nie mógł się do niej przyzwyczaić.

- No, proszę, proszę.- usłyszał znajome syczenie, na co od razu wywrócił oczyma.- Znów się spotykamy. Niestety.

- Whipping Wind. Możesz się ogarnąć? Nie mam zamiaru przepraszać cię za Kentucky Derby. Przed tą gonitwą byliśmy przyjaciółmi, ale widzę, że tylko zmarnowałem czas. Jesteś żałosny. A ta "przyjaźń" nie miała sensu.

Z numerem dziewiątym gniady Whipping Wind, po ogierze Manhattan Cafe i klaczy Rags to Richer, z karierą 20:13- 3- 0.

Ogier otworzył usta, aby coś powiedzieć, ale bramki z trzaskiem się tworzyły.

- I rrruszyły! Na prowadzenie od razu wysuwa się Nestle, za nim Corn Flakes, trzeci Cottage Cheese, FocusOnMe, Despacito, One More Time, Miniature Spitz. Z opóźnieniem Snowflake i Whipping Wind zajmują ostatnią pozycję, dwie długości za stawką.

Nestle wprowadza stawkę w pierwszy zakręt, ma przewagę czterech długości nad stawką, co za koń! Despacito i FocusOnMe walczą o barierkę! Whipping Wind nadrabia straty, zrównuje się z Miniature Spitz i przyśpiesza! Dołącza się do FocusOnMe i Despacito.

Nestle sześć długości przed stawką! Oł, Nestle traci jeźdźca! Teraz Corn Flakes wprowadza stawkę w kolejny zakręt, ostatnia prosta!

Whipping Wind naprawdę wkurzył Snow'a. Karosz postanowił wygrać w pięknym stylu. Gdy tylko poczuł luźne wodze wystrzelił do przodu.

Snowflake przyśpiesza, biegnie po zewnętrznej! Wymija kolejno Miniature Spitz, One More Time, Whipping Wind'a! Despacito i FocusOnMe również zostają w tyle! 300 metrów do celownika! Miniature Spitz również przyśpiesza, też biegnie po zewnętrznej! Snowflake dalej przyśpiesza, wymija Corn Flakes, prowadzi o dwie długości! Trzy, cztery, pięć, sześć! 70 metrów do celownika! Miniature Spitz przyśpiesza, ale nie ma już szans dogonić Snowflake'a! Osiem, dziewięć, dziesięć...

Celownik! Snowflake wygrywa Hollywood Derby o dziesięć i pół długości! Drugi Miniature Spitz, Corn Flakes, FocusOnMe...

Kary ogier spokojnie przeszedł w galop, a po rozstępowaniu został zaprowadzony na dekorację.

***

301 słów. Znowu xDDDDD

Do następnego!

SnowflakeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz