Kilkoma słowami kończąc

377 50 13
                                    

20 lipca 2017 - 30 sierpnia 2017 r.

I tak drodzy czytelnicy dotarliśmy do końca tej krótkiej opowieści o niezwykłym koniu wyścigowym. Opowieści o zwycięstwach, o miłości, o przyjaźni, o rozterkach, bólu i dramatach.

Chciałabym każdemu z Was serdecznie podziękować za czytanie tych moich wypocin. Nawet nie wiecie ile radości sprawia mi każde nowe wyświetlenie, każda gwiazdka, każdy komentarz.

Pewnego dnia trafiłam na opowiadania o wyścigach konnych i od razu mi się spodobały. Zachwyciłam się tą oryginalną fabułą, zwrotami akcji, wydarzeniami... I od tego czasu zaczęłam się również interesować tą dyscypliną. Dużo czytałam o tym, szukałam różnych informacji, śledziłam wydarzenia ze świata wyścigów.

I jakiegoś dnia stało się TO. Również zaczęłam pisać o wyścigach, zaczynając moim... niezbyt udanym debiutem, którym była ,,Błyskawica".

Po niej, jakiś dłuższy czas potem, pojawiła się American Secret. Do dzisiaj nie mogę uwierzyć, że tak wiele osób ją czyta, nie sądziłam, że zyska taką popularność. Na obecną chwilę ilość gwiazdek wynosi około 730 za co z całego serca Wam dziękuję! <3 Postaram się dodać nowy rozdział w najbliższym czasie ;)

Potem pojawił się Snowflake, z którego jest bardzo zadowolona, ale również dumna z tego, że udało się ukończyć jakąś książkę- za nim znalazłam wattpad pisałam opowieści w zeszytach, ale nigdy żadnej nie ukończyłam, "zawieszałam" w jakieś połowie.

Zboczyłam z tematu. Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za śledzenie tej książki i za miłe komentarze lub nawet za nazywanie mnie Polsatem i krzyczeniem z caps'a o kolejną część xD

Ostatnie kilka słów na samiuteńki koniec- zapraszam dzisiaj na mój profil o godzinie 20.01 na pewną niespodziankę! :)

Do zobaczenia lub jak kto woli do następnego w kolejnej książce!

SnowflakeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz