Capitolul 2

698 45 10
                                    

Datorită muncii vrăjitorilor voluntari ,Hogwarts arată ca nou și în sfârșit vor avea un an liniștit .Profesoara McGongall este directoarea școlii și regulile nu mai sunt așa stricte,din contră,elevii au voie de acum să umble pe coridoarele școlii ,doar în weekend.

Draco era puțin cam confuz....vorbise cu Granger care pe lângă faptul că l-a tutuit,i-a mai luat și apărarea,chiar în fața lui Ron .I-a plăcut.Gândul lui era la acei ochi ciocolatii ...Nu!Doamne....Ce glumă proastă ...Nu se gândea la nicio Hermione si punct ,și-a amintit din greșeală momentul când s-au privit ,atât,îh..acel moment !Sânge-mâlul ăla!
Cu toate că el nu vrea să mai fie ca înainte și nu mai este nevoit să aibe anumite principii pe care le avea tatăl lui,nu-și poate permite să se gândească așa mult la o simplă privire de-a lui Granger.

-Auzi și tu la el :,,citești prea multe cărți de-ale încuiaților"!!! Tâmpitul!
Ron țipa în camera de zi a cercetașilor ,Harry îl aproba,iar Hermione apăru ,făcându-l pe Ron să se potolească.
-Hermione, și tu mă crezi un ciudat? Uite,hai să fim serioși ,poate teoria mea e ,într-adevăr,prea ...forțată,dar el a fost un devorator al morții ,odată devorator ,mereu devorator.
-Ron,gata,eu cred că ar trebui să-i dăm o șansă,i-a salvat pielea lui Harry când ne-au prins adepții lui Voldemort, pune-te în locul lui :părinții tăi sunt de partea răului te obligă să fii de-ai lor .Sunt părinții lui ,și într-un final ,tot de partea binelui a rămas,eu zic că Malfoy e de partea noastră,oricum nu mai e și nu va mai fi niciun război,gata!
-Bine,bine,dar tot nu-l sufăr !

Ziua trecuse destul de repede pentru Hermione care era mai entuziasmată ca niciodată la ore ,dar greu pentru Ron care voia doar să doarmă.
-Harry,acum avem ora de poțiuni,am auzit că avem profesor nou,nu?
-Da,Hermione,avem oră cu viperinii.
-Așa și??!?!
-Hehe,păi,am văzut cum te uitai la Malfoy...
Nici nu apucă să continuie propoziția căci vocea deranjată a lui Hermione spărsese liniștea de pe hol.
-NU!Nici în glumă să nu mai zici asta,Harry,hai să mergem,uite-l și pe Ron.

Copii au intrat în clasă,viperinul blond-argintiu o zărise imediat pe Granger care nu s-a sfiit să-l caute cu privirea printre ceilalți viperini.
Draco văzuse asta ,își retrase privirea și simțea cum i se colorau obrajii.

Profesorul care s-a prezentat după o poreclă ciudată ,,J.D" era foarte pasionat de lecția interesantă pe care o ținea,toți erau atenți numai un cercetaș și un viperin ,nu.Toată ora se priviseră pe ascuns până când și-au intersectat iar privirile,la fel ca în tren.Lui Malfoy i-a scăpat un zâmbet dulce ,Granger l-a urmat,momentul s-a evaporat în vorbele ironice ale profesorului:
-Măi,măi,măi,avem doi îndrăgostiți cărora li se pare mai interesant să râdă în ora mea decat să fie atenți,Granger,nu mă așteptam să nu fi atentă,am auzit numai laude la adresa ta din partea tutuor profesorilor,hai,ia-l pe Malfoy și veniți în fața clasei.
Unii râdeau,ca Harry,alții erau doar  uimiți,iar Ron...a simțit cum rostirea în aceeași frază a lui Malfoy cu Granger i-a săgetat inima.
-Domnule profesor ,nu e adevărat,m-am uitat din greșeală la Malfoy,vă rog iertați-mă,eram atentă,am scris tot!!
-Da,și eu m-am uitat tot din greșeală!
Numai greșeală nu era...
-Dadada,sigur,bine,și dacă tot vă îndrăgiți atât de mult aveți un proiect despre potiunea despre care s-a vorbit ora asta,ați fost atenți,ziceți,ați scris tot,o să va fie ușor,10pagini într-o săptămână,iar dacă vă dați seama că din surse necunoscute nu aveți lecția și nu puteți știi despre ce poțiune este vorba,vreau un referat de 30 de pagini în 2 săptămâni despre cea mai veche poțiune pe care o știți.De prezentat în fața clasei proiectul.
-30?!?!Domnule profesor,nu avem timp și nici cum!
-Ai dreptate,Malfoy,e bine că recunoști ,subtil,că nu ai lecție și că vei face al doile proiect,vă dau 50 de pagini într-o lună,aaa și nimeni nu le va da notițele de la oră sau le va spune despre ce potiune am vorbit ora aceasta și ca să ma asigur că nu va încălca nimeni regula asta...
Atunci scoate bagheta și face o vrajă foarte ciudată de care nu a auziti nici Hermione, cunoscătoarea a miilor de vrăji :Diopaf!
Hermione a fost șocată și curioasa,ce face această vrajă?!


*heyy,mda,știu,nu e wow,fazele frumoase cu dramione vor urma în capitolele viitoare😊sper că vă place,mai ales vraja😂*

Dramione:Lumea uităriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum