O bătaie puternică întrerupe discuția celor trei.
-Trebuie să plec,copii,veniți la mine când puteți,luați cartea și terminați voi ce am început eu!Băgați-vă sub pelerină ,luați cartea!
McGongall a venit cu mai mulți profesori,i-au verificat bagajele și toate colțurile din cameră,în acest timp au putut ieși din cameră,au fugit pe coridor până au ajuns în fața camerei de zi de la Slytherin.
-Hai du-te!
-Amm...uite....situația e ciudată și mai ciudat este că...încep să te cred,sânge-mâlule!
Zâmbetul i-a reapărut frumoasei vrăjitoare după mult timp,exista o speranță,chiar exista!
-Nu zic că te plac acum,deci calmează-te,zic doar că îmi vei spune și mie ce ai descoperit în cartea aia.
-Nu mă entuziasmasem ,măcar nu mă mai crezi o nebună.
-Nu am zis asta ,dar ești cea mai drăguță nebună pe care o știu.
Cuvintele cădeau de pe buzele lui Draco fără să-și dea seama,simțise să zică asta ....adânc,și a zis.Și-au zâmbit,privirile lor s-au interesctat iar ,în acel colț bine îngropat de vraja al sufletului lui s-a aprins o mică flacără ce-i încălzise obrajii.Cu mare grijă,cu inima explodându-i de entuziasm și cu o nerăbdare imensă de a deschide cartea a ajuns în camera ei.S-a băgat în pat și a atins coperta groasă ,prăfuită.A deschis-o în sfârșit:
,,Această carte este realizată de Merlin.Eu voi scrie aici secretele magiei,locuri,tărâmuri vrăji destinate doar acelor vrăjitori măreți,dacă citești asta ești unul dintre ei.Dă pagina și află ceea ce doar noi vom știi."
Următoare pagină era despre vrăji ,a reținut câteva erau foarte interesante.Urmau plante și locurile unde le găsești.Cartea era genială.A citit pe sărite la aceste capitole vrând să afle mai multe despre tărâmuri.A ajuns la poțiuni ,farmece ,alte două capitole pe care abia așteaptă să le lectureze după ce va afla mai multe despre acea lume.În sfârșit a ajuns la ultimul capitol care este ,,Lumi uitate".
,, Lumi uitateAcest capitol este ultimul și cel mai complex.Sunt doar trei lumi de care doar noi doi știm :Tărâmul Sufletelor;
Insula îngerilor ; Lumea uitării și trei dimensiuni :dimensiunea oamenilor,dimensiunea noastră(a vrăjitorilor) și dimensiunea fantomă.
***
Toate cele 3 dimensiuni sunt pe pământ și cum din dimensiunea oamenilor se trece în dimensiunea vrăjitorilor prin anumite locuri așa se trece și din dimensiunea vrăjitorilor în dimensiunea fantomă.Această dimensiune este una imaginară ,ciudată,prin care se poate trece foarte greu,doar cei care-și doresc cu adevărat pot să treacă.În dimensiunea fantomă se găsește Lumea uitării despre care vom vorbi mai târziu.Insula îngerilor este în cer,tărâmul spiritelor(împărțit în rai și iad cum zic încuiații) tot în cer,acolo se pătrunde doar cu moartea,iar doar anumiți vrăjitori și încuiați cu un suflet pur ajunge pe insula îngerilor.
***
După ce v-am descris celelalte lumi și dimensiuni știute și ați aflat lucruri noi despre acestea am ajuns la cea mai importantă dimensiune.Existența acesteia a fost neștiută întotdeauna până acum când tu,vrăjitorul meu de încredere,ai onoarea să afli.
Dimensiunea fantomă nu cuprinde nicio fantomă se numește așa deoarece ...nu poți să atingi dimensiunea,sună ciudat,dar așa este.Locurile,ființele de acolo nu pot fi atinse de aceea dimensiunea a căpătat acest nume.Doar vrăjitorii pot păși în aceasta dar nu toți.Intrarea în această dimensiunea impresionantă se face cu vraja ,,Obliviate" ,ca să ajungi acolo trebuie să-ți faci singur obliviate,dacă vei face asta vei dispărea cu totul în această dimensiune sau....te vei transforma în cenușă deoarece trebuie să-ți faci singur vraja.Stai calm,îți explic acum cum să nu ajungi cenușă.Spune vraja corect!Clar!Fără frică,cu dorință și determinare!Și cel mai important gândește-te la toată viața ta.Asta este intrarea.Foarte periculos și nu mă refer la intrare ...ci la ieșire.Ei bine,ți-am zis cum să te duci în dimensiunea fantomă,dar nu ți-am zis ce vei găsi acolo.Lumea uitării.În dimensiune se găsește doar Lumea uitării,practic Lumea uitării este dimensiunea.Te-ai întrebat vreodată ce se întâmplă după ce faci vraja,,obliviate"?Vraja asta e ceva de genul ca ,,avada kedavra" deoarece au niște lucruri în comun:după vraja înfiorătoare a morții ,trupul rămâne ,dar fără suflet acesta se duce în Tărâmul Spiritelor sau ,foarte rar,cum ți-am zis,în Insula Îngerilor; după vraja uitării,trupul rămâne cu o parte din suflet,din amintiri,cealaltă parte se duce în Lumea uitării, dimensiunea fantomă. Nu știu de ce ai vrea să te duci acolo asta doar dacă ai făcut ,,obliviate" la ce nu trebuia,atunci,da,du-te ,dar mai bine îți faci altă viață ,e periculos acolo,eu o să-ți spun,înțeleptul meu,nu ca să faci asta ci doar ca să ai mai multă cultură generală.Odată ajuns în lumea uitării,persoana căreia i-ai făcut obliviate nu are doar amintirea pe care i-ai șters-o ci este de fapt cine era înainte să-i faci vraja,adică este acolo cu cunoștiința întreagă,iar aici,este cu cunoștiința rămasă.Este ca un chin să fii prizonier în Lumea uitării,nimeni nu mai scapă de acolo,sunt prizonieri într-o lume imaginară,ei sunt o amintire,este oribil,de aia este interzisă vraja asta ,la fel ca avada kedavra.Tu,dacă ți-ai face vraja nu ai fi prizonier acolo,tu te-ai dus de bună voie acolo și poți să ieși făcându-ți iar ,,obliviate".Te înțeleg,ți-e dor de vechii vrăjitori care erau înainte de a le fi făcută vraja,poți să-i vizitez ,astfel,îți recomand maximă atenție când intri în lume,la realizarea vrăjii,cel mai bine nu te duci,nu poți aduce înapoi cunoștiința nimănui,o să te hrănești cu existența unei lumi false,nepalpabilă...Atât ,vrăjitorule,asta e tot ce mai trebuia să știi despre magie,acum știi absolut tot!Folosește cu mare grijă vrăjile,poțiunile,farmecele,plantele despre care ai aflat!În caz că m-ai citit,acum eu voi dispărea,în caz că doar ai răsfoit și ai citit asta,stai calm,abia după ce citești tot,dispar! "
Era derutată,surprinsă,tristă...Nu mai există nicio cale de a-i aduce înapoi cunoștiința? Ea i-a făcut prizonieri în lumea aceea pe părinții ei si Draco?Dacă imediat după ce citești dispare,unde se duce și de unde o avea Dumbeldore ,de ce e cartea așa secretă?Unele lucruri s-au clarificat dar mai erau destule întrebări fără răspuns.
*heyy,ce faceți?mâine începe școala...-plâng- ...😔(nu știu cât de des mai pot posta de acum).......ce părere aveți despre carte până acum?*
CITEȘTI
Dramione:Lumea uitării
FanficFragment: ,,-Draco,vezi ce văd și eu ??!!! Sunt ...conflirici? -Da...nu pot să cred,știi legenda,nu? -Știu doar că arată ca niște licurici normali doar că atunci când îi atingi izbucnesc în mii de culori ,ca niște confetti.Care e legenda? -Sunt atra...