-Gata! Nici dacă vor vrea nu vor putea să vă spună,le-am făcut o vrajă după cum ați văzut,domnișoară Granger și domnule Malfoy.Vom vedea daca erați atenți sau nu...Acum puteți ieși din clasă,ora s-a terminat!
Draco și Hermione s-au uitat câteva secunde unul la altul ,confuzi.Profesorul ciudat a plecat,Malfoy o ia de braț pe Hermione și îi spune:
-Sper că ai notițele...eu nu le am.
Hermione s-a înroșit dându-și seama că și el a privit-o pe ascuns când nu se uita ,cum făcuse și ea...Brusc și-a dat seama că nici ea nu avea notițele, ba chiar nu auzise nimic din lecție,decât gândurile ei care se contraziceau întruna în legătură cu ce simte sau nu pentru acest viperin atrăgător.
-Mmmm,nu!!!Nu pot să cred ,nu am fost atentă la oră,nu știu nimic din ce s-a vorbit în timpul acesteia!
Malfoy a zâmbit pervers zicându-i:
-Wow,Granger,la ce te-ai gândit toată ora,sau,mai bine zis,la cine?
-La nimeni!!Atunci,ia zi ,tu la cine te gândeai??Vezi cum e?!Nu eram atenți și gata...of
-Acum..cum facem?Hai să întreb câțiva colegi despre lecție ,n-am auzit de vraja aia,poate nu există,a zis așa ca să ne fie frică să-i întrebăm.
-Și dacă există?
-Aflăm acum,zise Draco ducându-se la Harry.Despre ce poțiune ați vorbit ora asta și te rugăm să ne dai notițele.
Când a vrut să deschidă gura să spună ceva,nu putea,avea buzele lipite,după au schimbat subiectul și a vorbit normal.
-Ciudat..vreau să aflu ce vrajă e asta!
-Granger, nu o să avem timp să facem referatul ăla de 50 de pagini ,trebuie neapărat să aflăm despre ce poțiune au vorbit ora asta.Ne interesăm de vrajă ,poate o găsim,o anulăm ,aflam poțiunea și gata.
-Simplu,nu,Malfoy? Eu zic să ne apucăm deja de referatul cel lung,azi la bibliotecă la 4.
De 5 zile se tot întâlnesc și nici măcar poțiunea despre care vor face referatul nu o au ,s-au ars,în acest timp Draco a venit la biblioteca cu mult mai devreme decât stabiliseră,citise multe cărți despre vrăji ,noaptea stătea treaz până la 3 dimineața,a întrebat aproape toată școala despre vrajă ,exceptându-l pe cel care o făcuse,desigur.Nimic!Nu găsise nimic.I-a spus azi lui Hermione despre căutările lui.
-Știi...cum nu am găsit poțiunea veche despre care vom scrie și căutăm și vraja,cred că e timpul să mergem în secțiunea interzisă.Acolo sigur găsim ceva.
Răspunsul cercetașei care începuse să-i provoace viperinului dur fiori când o vedea ,l-a uimit și pe el.
-Da,asta vom face,sunt prea curioasă să aflu despre vrajă,e ciudat că niciun alt profesor nu a auzit de ea,m-am dus chiar în fostul birou al lui Dumbledore și am cotrăbăit prin cărțile pe care le avea,nimic!Mor de curiozitate,mă duc acum să-i aduc poțiunea de adormire a bibliotecarei,i-o pun în niște biscuiți.
-Hermione Granger?
-Draco Malfoy, asigură-te că nu vine nimeni.În caz că te întrebi,o aveam făcută pentru că aveam să-ți propun chiar azi să mergem în secțiunea interzisă.
Curajoasă,inteligentă,neînfricată,frumoasă...perfectă!Gândurile astea și le-a îndepărtat imediat și i-a urmat planul .Totul a decurs cum trebuia ,au inspectat rafturile cu grijă.Hermione s-a urcat din ce în ce mai sus,nu reușea.
-Hai să te ajut,te ridic eu ,aduc și un scaun ,așa ajungi sus și poate găsim ceva că până acum ,nimic bun.
-Ăăă...stai să ma gândesc..NU
-Fără mine nu vei putea ajunge sus,nu fi încăpățânată,nu te voi scăpa,pari ușoară.Hai!
-Uf,bine.
Draco se apleacă și Hermione se urcă în ciușul lui ,tremura,nu de frică,de emoție,nu fusese niciodată așa de aproape de el.S-a ridicat în picioare încercând cu grijă să se urce și pe scaun.
-Ține-te strâns de mine,Granger.
De când voia să îi zică asta...Se simțea așa bine să o aibă aproape ,atâte de aproape,îi simțea parfumul dulce ca ea.S-a urcat cu mare girjă ridicându-se în picioare pe scaun,astfel,Hermione ajungea până la raftul așezat cel mai sus.Deasupra bibliotecii era o foaie după care Hermione s-a întins dezechilibrându-l puțin pe Draco,a luat foaia,nici nu s-a mai uitat la cărți.Era o hartă.
-Am stat atât cu tine în spate pentru o hartă,pentru nimic??!
-Taci!Hai să ne uităm.
Harta era a cuiva Jack Luis Dreymon.Arată foarte ciudat.,,Planul pentru a scăpa"....Dar,stai!E vorba despre o carte secretă de magie,ceea ce le trebuie lor ,însă nu pot fi siguri că aceea este cartea căutată,mai ales că nu au scris nimic la referat.
-Ce e asta?
-O hartă,Malfoy, cred că ne va duce la o carte mult căutată,dar vom lua totuși o carte despre poțiuni vechi de aici,în caz că harta nu ne va duce nicăieri.
-Dacă tot ar fi așa căutată cartea,de ce ar lăsa propietarul harta asta secretă la vedere,mai ales că desenează și foarte prost!
-Păi nu era la vedere ,se camuflase perfect cu culoarea bibliotecii,am atins-o din greșeală că era să cad și trebuia să mă țin de ceva.
-O coincidență prea mare,nu pare foarte veche.
-Nici noua nu pare.
-Granger,mai întâi de toate trebuie să deslușim harta.
-Exact,elixirul se va termina în câteva minute,bibliotecara se va trezi,hai să mergem.
-Unde ?
-În curtea școlii sau ți-e teamă de ce vor spune ceilalți când ne vor vedea împreună?
-Nu,pentru că nu ar avea ce să creadă,dar că tu ești ...
-Sânge-mâl,nu?Asta voiai să zici !
-Nu,Hermione, voiam să zic că tu ești cu Ron.
-Nuu...și a început să râdă.E ca fratele meu,doamnee.
-Aaaa
-Si de ce ți-ar păsa?
-Dacă erai cu el ai fi avut sigur probleme cu el din cauza mea ,pare super gelos.
-Bine,bine,mă uimești ,Draco,hai afară acum.
S-au așezat într-un loc retras cu harta în mână încercând să o deslușească când......................*heyyy,vă place până acum??din capitolul viitor veți regăsi fragmentul din descrierea cărții,sper că vă place,vor fi multe mistere de descoperit....❤*
CITEȘTI
Dramione:Lumea uitării
Fiksi PenggemarFragment: ,,-Draco,vezi ce văd și eu ??!!! Sunt ...conflirici? -Da...nu pot să cred,știi legenda,nu? -Știu doar că arată ca niște licurici normali doar că atunci când îi atingi izbucnesc în mii de culori ,ca niște confetti.Care e legenda? -Sunt atra...