Capitolul 12

336 23 3
                                    

-Domnule profesor J.D....asta mă întreb și eu ,ce caută cartea asta la dumneavoastră din moment ce eu am găsit-o!Ați furat-o!
Hermione tocmai a dat cărțile pe față,nu putea să nege,avea cartea,Draco era confuz,a rămas acolo așteptând răspunsul lui.
-De fapt ,e cartea mea,voi doar mi-ați făcut jocul!Accio carte!
A luat cartea încercând să fugă,fata panicată și-a scos bagheta strigând ,,Pietrificatus Totalus".Misteriosul a căzut la pământ  ,cartea fiind împietrită cu tot cu el.S-a dus imediat la el,Draco urmând-o curios.
-Dacă tot ai venit ajută-mă să-l ducem în camera lui!
-Ce sfinte Merlin se întâmple aici.Nu credeam că o sânge-mâl e așa periculoasă,tocmai l-ai împietrit,mă așteptam la asta de la un viperin,nu de la un cercetaș,trebuie să fie o carte inportantă!
-Da,îți explic tot,hai repede până ce nu ne vede cineva.
Cu noroc au ajuns în cameră fără să fie văzuți.L-au pus pe pat ,liniștea fiind ruptă de vocea celui care uitase fata.
-Acum zii!Ce se întâmplă?
-Cartea asta e o carte secretă de magie ,nu știu ce e în ea ,eu am găsit-o cu greu...alături de tine cu harta,dar tu nu-ți amintești din vina mea,ideea e că aici se află magie secretă.Eram la la bibliotecă și el mi-a furat cartea!Pe harta găsită în bibliotecă mai demult este scris Jack Luis Dreymon,l-am auzit vorbind cu McGongall spunându-i că nu-și folosește adevăratul nume deoarece îi aduce aminte de lucruri neplăcute,deci cred că el e Dreymon.

-Clar ,ești puțin nebună!Ce te bagi tu în treburile profesorilor?
-Pleacă,bine?!Mă descurc de acum,mulțumesc!
-Nu-mi spui tu mie ce să fac ,Granger!
O amintire cu acest cuvânt care suna așa dulce din vocea lui încerca să-i trosnească mintea,la fel de vag ca cel de mai devreme.
A făcut vraja readucându-l la normal pe profesor. Imediat i-a luat cartea.Draco a îndreptat bagheta către el.
-Nu mai aveți scăpare,profesore!Vrem adevărul!Avem cartea,bagheta ta e deja la mine,iar eu mă pregătesc să rostesc ,,imperio" sau poate ,,crucio".
-De ce mă ajuți?
-Nu știu,asta simt că trebuie să fac!Taci și pune întrebări!
-Cine sunteți?Sunteți Jack Luis Dreymon?
-Da.
-E harta ta aia?Ce e în carte?Despre ce plan vorbești și cum te-am ajutat noi?
-În carte nu știu ce e.Ești inteligentă ,Hermione,dă-ți seama.
-Cum nu știi ce e?Atunci de ce o vrei?
-Scuze că intervin,dar eu știu foarte bine că pe această fată o știu de o zi,bine mai devreme mi s-a părut că o știu de mai mult timp,ideea e că nu avem cum să ajutăm la ceva daca eu nu o știu decât de o zi !
-Despre ce vorbește Malfoy?Te simți bine?
-Se simte bine,eu i-am făcut obliviate și regret și chiar vreau să știu ce e în cartea aia,magie secretă ...poate chiar îl pot face pe Draco să ma creadă!
-De crezut nu-l poți face...Ei ,bine,dacă așa stă treaba,lăsați bagheta jos .Haideți la masă să discutăm,vă voi spune totul până când nu vin ei să ma dea afară.

S-au așezat interesați,curioși,confuzi la măsuța maronie din mijlocul camerei.
-Cine să vă dea afară?
-Hermione, știu că ai fost aici din moment ce te-am văzut cu cartea ,ai făcut tu vreo ....șmecherie pentru a intra aici.Tu știi că McGongall m-a chemat la o ședință,ei bine,mi-au spus că sunt concediat,în seara asta trebuie să-mi fac bagajul și să plec de la Hogwarts definitiv, vor angaja un alt profesor de poțiuni,asta nu e o problemă.Și-au dat seama de ce am venit la Hogwarts, m-au bănuit,m-au crezut dar mă bănuiau și atunci,nu se mai riscă dar e deja prea târziu căci am cartea și voi afla,în sfârșit,ce s-au chinut să-mi ascundă de ani!
-Fiți mai clar,ce se întâmplă?Nu înțelegem!
-Ei bine ,copii,pregătiți-vă să auziți o poveste.O voi lua cu începutul.Veți înțelege totul.

*heyyy,vă las în suspans până mâine după-amiază când pun next,aș fi vrut să scriu acum,dar mi-e super somn😂
👉#458 în FANFICTION->buuyaa💙*

Dramione:Lumea uităriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum