Medya:Faruk Hoca
Şarkı : Göksel - Denize bıraksam
Dipnot: Şarkıyı dinleyerek bölümü okursanız bence çok daha güzel olur .Aradan bir hafta geçti . Bugün anneme ve babama kararımızı vericez. Ve benim kararım daha belli bile değildi .
"Aslı "
"Efendim hocam. "
"Bir bakar mısın ? "
"Tabi hocam ."
Faruk Hocanın elinde bir buket çiçek bir de küçük bir kutu vardı.
"Iıı şey Aslı 'cım . Ben senin bir iki hafta kadar önce doğum günün olduğunu öğrendim . Ve derslerinde de çok başarılı olduğun için küçük bir hediye vermek istedim . "
What dedin gülüm ??
Ay bu ne demekti şimdi . Şuan harbiden hiç konuşamadım . Ve tabi biraz ayıp oldu hocaya . En sonunda çiçeği aldım elinden .
Faruk Hoca bana sarıldı ve "Geçmiş doğum günün kutlu olsun Aslı , nice senelere " dedi . Ay yoksa bu adam bana mı yürüyor ?
Yani şimdi istemiyorum desem de yalan olur .
Faruk Hoca hala bana sarılırken birden Cihan'ın sesini duydum .
"Napıyorsunuz lan burada ? "Yüksek sesle söylemişti ve benim sıçramama sebep olmuştu . Kendimi bir suçlu gibi , yapmamam gereken şeyi yapmışım gibi hissettim bir an . Küçük bir çocuk gibi başımı önüme eğdim . Sanki Cihan 'a ihanet etmişim gibi hissediyorum. Neden böyle hissettiğim hakkında ise hiç bir fikrim yok. Sadece hissediyorum işte.
"Sanane lan . Ne bağırıyorsun ?"
Kendime geldim ve , tamam hocam sorun yok . dedim ve ardından
"Ay harbiden sanane Cihan ?"
"Nasıl banane ya ? Adam resmen yürüyo sana ." Adeta burnundan soluyordu . Neden bu kadar çok sinirlendi anlıyamıyordum .
"Öyle olsa bile bu seni ilgilendirmez Cihan . Sen bana karışamazsın . Ayrıca ne bu tepki . Görende sevgilim ya da abim olduğunu sanır "
"Doğru ben karışamam" dedi ve arkasını dönüp gitti .
Ne yani tavır mı atıyordu şimdi .
"Bu ne ya ? Tavır mı atıyo bana?"
"Uff boşver Aslı . Bu sana hediyem . Yani bilmiyorum beğenir misin ama beğenmezsen içinde değişim fişi var . Çekinmeden değiştirebilirsin . Alınmam . "
"Ahh teşekkür ederim hocam . Beni mahcup ettiniz . Ben artık gidiyim . "
"Bakmıycak mısın?"
"Sonra bakarım " dedim ve hemen Cihan 'ın gittiğini yöne doğru ilerledim. Nedense çok kötü hissediyorum. Kendimi Cihan'a açıklama yapmak zorundaymışım gibi hissediyorum.
Bahçedeki çimenlerin üstünde dalgın dalgın oturuyordu . Bende yanına oturdum . Bana baktı ve sonra yeniden karşıya bakmaya devam etti .
"Offf salak mısın Cihan? Tavır mı yapıyorsun ? Bu ne şimdi çocuk musun sen?
Hiç bişey demedi . Sadece karşıya bakıyordu .
"Hem sen niye o kadar tepki verdin ki. Yoksa Faruk Hoca damı bir şey var ? Yani ne bileyim uzak durmam felan mı gerekiyor? "
Sonra aklıma gelen şeyle kahkaha attım . Dalga geçerek "Yoksa kıskandın mı beni ?"dedim . Bir anda kafasını bana doğru çevirdi . Uzunca baktı ama gözlerinden hiç birşey belli olmuyordu ki . Ne hissettiğini anlıyamıyordum . Sonra geri karşıya baktı .