14.Bölüm

62 13 43
                                    

"Ya senin nereden aklına geldi bu ? Hem madem bir ortağa ihtiyacı vardı yanındaki amcanın bana , bunu sana ilk söylediğimde neden söylemedin ? Bilerek mi yaptın ? Pislik kaba velet seni . Hem ya biz daha erkenden gitmiş olsaydık ? O zaman napıcaktın ?"

"Bir sus kızım ya . Ne konuştun be . "

"Gerizekalı"

"O kadar şey yaptım . Bu mu karşılığı ?"

"Ahh çok nankörsün tombiş yanak " deyip saçlarımı karıştırdı.

"Aa aa ne tombişi be sensin tombiş . "

"Sensinn"

"Sensin yaaa "

"Sensin "

"Sensinnnnn" ayağa kalktı ve "sensin dedi.

O kaçtı , ben kovaladım . O sırada da "sensinnnnn " demeyi ihmal etmiyorduk .

Cihan ve yanındaki amca babama o teklifi sunduklarında ve babamın cevabını duyduğumda sevinçten havalara uçmuştum. Annem Cihan 'ları hemen bizim eve davet etti. Abim de o sırada eşyalarımızın geri gelmesi için telefonda birilerini arıyordu . Babam ve galiba ismini hatırladığım kadarıyla Ferit amca dışarı gittiler . Daha detaylı konuşmak için . Bizde Cihan'la bahçeye çıktık . Ve biraz durduktan sonra gitti .

Yarın

Hastaneye gitmek için hazırlanıp evden çıktım . Otobüs durağına doğru kulağımda kulaklıkla yürüdüm . Bu sıralar en sevdiğim yabancı şarkı olan 'despacito' dinliyordum.

Koluma birisi girdi. Baktığımda Cihan'dı . Kolumu geri çektim . "Günaydın "
"Günaydın "

Beraber otobüse bindik . İkili koltuk boştu oraya geçtik . Ben cam kenarında oturdum .

"Sen bu sitede oturuyorsun dimi?"

"Hayır . " Sonra bir şeyi hatırlamış gibi kafasını sağa sola salladı ve "Yani ever burada oturuyorum ben "

"E o zaman niye ben seni sadece iki kere gördüm . Hem hastaneden eve giderken de aynı otobüse binmemiz gerek . "

"Ben çoğu zaman otobüsle gelmiyorum "

"Neyse ya boşver işte "

Kulaklığımın tekini çıkardı . Bu sırada şarkı değişmişti . 'bu kaçıncı sonbahar' çaldı.

Şimdi bu şarkıyı beraber dinleyince ister istemez bir değişik oldum . Şarkı devam ederken hiç Cihan'a bakmamaya özen gösterdim .

Sonra bir an baktım . Oda bana bakıyordu. Bir süre birbirimize bakmaya devam ettik. Sorna ben utandım ve kafamı cama çevirdim .

***

Şuan öğle arasındayız. Berrayla sohbet ediyoruz . Biz keyifli keyifli sohbet ederken Cihan yanımıza geldi ve oturdu.

Cihan 'la Berra 'yı tanıştırdım . Berra Cihan'ı pek beğenmiş gibi gözüküyordu . Gözünü ondan hiç ayırmadı ve Cihan nedese resmen kahkaha attı. Küfür etse ona da kahkaha atıcak o derece yani .

İlerleyen süre içersinde baya kaynaştılar . Artık konuşmalarının yanında kahkaları , samimiyetleri eşlik ediyordu . Ve ben yokmuşum gibi davranıyorlardı .

Şuan o kadar çok sinir oldum ki çıldırıcam ya . Resmen beni dışladılar  iki dakikada . Kalkıp gitmeyi düşündüm ama daha ne konuşacaklarını deli gibi merak ediyorum.

Ama Cihan Berra'ya , Berrada Cihan a her güldüğünde canımdan birşey kopuyordu sanki . Kalbim çok hızlı atıyor ve kalbimde bir şeylerin dönmesine beni rahatsız ediyordu .

Neden olduğunu biliyorum .
Tüm bunlar sinirden .
Evet çok sinir olmuştum .
Gerçekten şuan o kadar çok gıcık duruyorlardı ki ...
İkisini de boğmak istiyorum
En çok da Berra yı.

Bir anda Berra'ya karşı soğudum . Bidakka bidakka bunlar birbirlerinin telefon numaralarını mı alıyorlar???

"Berra biliyor musun. Ben asla tek başıma yemek yiyemem . "

"Ahahahaha öyle mi ? Neden ? "
İhihih öyyyyleeemiii nidinn . Ayyy bu nasıl gıcık bir kız ya .

"Bilmem alışkanlık . Ve güzel kızlarla yemek yemeye bayılıyorum . "

"Ahahaa yaağğğ çok şapşalsınn  . "

"Yani diyorum ki bugün akşam yemeğini beraber mı yesek ?"

Yaaa . Üfff . Hayır ya . İzin vermiyorum. Yemek yerine Cihan'ı yer bu kız .Gözleriyle yavşıyor  resmen ya .

"Yani bilmem ki " saçlarının bir tutamını kulağının arkasına aldı. "Olurrrr "

"Süper o zaman . Ben sana mesaj atarım" Cihan Berra'ya göz kırptı ve bana göz ucuyla baktı .

Sinirden dometes gibi olmuştum. Avucumu ölesiye sıkmıştım . O kadar çok sıkmıştım ki uzun tırnaklarımın avucumun içini kanattığını hissedebiliyorum. Cihan 'da anlamış olucak ki önce kaşlarını havaya kaldırdı sonra sırıttı ve gitti .

Off rezil olmuştum .

O değilde bunlar beraber akşam yemeği yiyecekti yaaa .

Burayı okumazsanız çok pişman olursunuz. Okuyan ponciktir . ❤️

Merhaba canlarımm. Öncelikle çok özür dilerim bu bölüm biraz kısa oldu .

Sağlık açısından sorunlarım var ve telefonla yazıyorum . Anlayacağınız serçe parmağım kopmak üzere.

Ayrıca bu sefer pek ilham da gelmedi . Ama söz veriyorum diğer bölüm mütüş ötesi olucak .

Artık yeter öğrensinler küçüklükten birbirlerini tanıdıklarını diyenler 👉

Ama çok sabırsızlanıyorum . Artık birleştir şunları diyenler . 👉

Bence Begüm ve Arda 'yla hiç ilgilenmiyor anca hastane yağğ diyenler 👉

Vaaay beeeehhh bu Berra 'nın içinden de ne çıktı yaff diyenler 👉

Bu bölüm ne be . Çok kısa abi diyenler 👉

Beni sevenler 👉

Heeeeeey sen evet sen . Buraya kadar okuduysan seviliyosun hemde çoook . 😍😍😘😘😘❤️❤️❤️❤️

TESADÜF AŞK #secicilerkurulugençkızedebiyatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin