Κάθριν
Μα τον Θεό θα τον σκοτώσω, θα τον σκοτώσω , δεν θα γλιτώσει από τα χέρια μου! Όλες οι εφημερίδες και τα περιοδικά θα γράφουν βοηθός σκότωσε τον αφεντικό λόγω υψηλής ανωριμότητας του δεύτερου!. Δεν γίνεται άλλο με αυτόν τον άνθρωπο. Όχι πείτε μου καλοί άνθρωποι ,που τι μου φταίτε και εσείς , αλλά καπου πρεπει να πω τον πόνο μου και εγώ η καημένη, ποιος θα άντεχε έναν υπεροπτικό , ανώριμο και αλαζόνα αφεντικό ; Όχι πείτε μου ποιός;;
Με ξύπνησε στον Θεό σας , στις μία το βράδυ γιατί ήθελε να πάει σε κλαμπ και δεν ήταν σίγουρος στο τι θα φορέσει και ήθελε την γνώμη μου. Και όχι μόνο αυτό ,μου έστειλε τον οδηγό του για να πάω εκεί να τον βοηθήσω για να βρούμε ρούχα;; Το πιστεύετε όλο αυτό;; Εγώ στις μία που ήθελα να κοιμηθώ η καημένη , αφού είχαν εξαντληθεί πλήρως οι δυνάμεις μου από τον φόρτο εργασίας, να τρέχω με το πιτζάμες, γιατί περιττό να σας πω ότι όταν με πήρε ήταν ήδη κάτω ο οδηγός για να πάω σπίτι του! Να μου πείτε και εσεις γιατί δεν του το εκλεισα στα μούτρα! Πιστέψτε με το σκέφτηκα αλλά πρώτον ήταν το αφεντικό μου και δευτερον δεν μου έφταιγε σε τίποτα ο κύριος που είχε για οδηγό. Τουλάχιστον με άφησε να κοιμηθώ σπίτι του, δείτε παρακάτω τι έπαθα και λυπηθείτε με.
Flashback
Επιτέλους μετά από μια κουραστική μέρα, ήρθε η ώρα να κοιμηθώ. Αυτή πραγματικα είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για εμένα, αφού από το πρωί μέχρι το βράδυ τρέχω σαν την μανιακή να τα προλάβω όλα. Καθώς είχα ξαπλώσει και είχα φορέσει τις ωραίες πιτζαμουλες μου με τα αρκουδάκια, δεν θέλω σχόλια , ακούω το κινητό μου να χτυπά και πάνω στο κινητό να αναγράφεται το όνομα ΚΟΎΠΕΡ! Δεν είναι δυνατόν σκέφτηκα ,τι ήθελε πάλι από την ζωή μου.
- Κούπερ τι θες από την ζωή μου πια;; , τον ρώτησα. Να μου πείτε του μιλάς στον ενικό; Ναι του μιλάω στον ενικό , δεν υπάρχουν τυπικουρες μεταξύ μας.
- Κάθριν με σώζεις; Σε ξύπνησα δεν σε ξυπνησα έτσι;; Χαίρομαι ,θέλω βοήθεια! , είπε και τελείωσε τον μονόλογο του
- Είσαι σοβαρός τέτοια ώρα θες βοήθεια; , του είπα κάπως φωναχτά
- Μία χαρά σοβαρός είμαι, αφού ξέρεις ότι δεν ζω χωρίς εσένα. Λοιπόν θέλω να βγω σε ένα κλαμπακι και δεν ξέρω τι να φορέσω; Ελα από εδώ να με βοηθήσεις...Μόλις μου το είπε , ήμουν έτοιμη να ουρλιαξω από τα νεύρα μου! Ο τύπος δεν ήταν με τα καλά του, καθόλου όμως.
- Είσαι σοβαρός;; Με ξυπνάς για να σου πω τι θα φορέσεις;; Άντε παράτα με Νικ και άφησε με να κοιμηθώ, ειπα γεμάτη νεύρα
BẠN ĐANG ĐỌC
Ο Μεγάλος Καζανοβας. #WA2018#GA18 #BestieAwards18
Lãng mạnΕκείνος μεγάλος καζανοβας και γυναίκας! Εκείνη σοβαρή και μετρημένη! Τι θα γίνει όταν αυτά τα δύο ετερώνυμα έρθουν κοντά; Θα γίνει το μπαμ ή θα ερωτευτούν παράφορα;;;