Κάθριν..
Κάθε ιστορία ξεκινά με το πόσο ωραία κυλάει η ζωή , όλα είναι όμορφα και ιδανικά για μια ευτυχισμένη ζωή, δεν υπάρχει τίποτα κακό γύρω μας , όλα είναι τέλεια . Όχι καλοί μου αναγνώστες δεν είναι όλα ιδανικά, τίποτα στην ζωή δεν μπορεί να είναι απόλυτα τέλειο, πάντα υπάρχει κάτι ή για να το θέσω καλύτερα κάποιος που θα σου σπάει τα νεύρα και θα σου χαλάει συνεχώς την διάθεση. Έχω ακούσει σημαντικά πράγματα τα οποία μπορούν να αλλάξουν ριζικά τις ζωές πολλών ανθρώπων αλλά δεν μπορώ να μιλήσω ,φοβάμαι ότι κάπου θα κάνω το λάθος και όλα θα γίνουν στάχτη. Η Τατιάνα είναι λες και έχει εξαφανιστεί από προσώπου γης , προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί της αλλά κανένα σημείο ζωής . Έτσι και εγώ μένω άπραγη, διότι χωρίς χειροπιαστά στοιχεία δεν μπορώ να κάνω τίποτα, θα ήταν απόλυτα λάθος να αναστατώσω τις ζωές των άλλων για κάτι που άκουσα πίσω από μια πόρτα.
Βέβαια προσπαθώ να την παρακολουθώ και εγώ λιγάκι να δω αν μπορώ να μάθω κάτι αλλά τζίφος, είναι λες και έχει καταλάβει κάτι και κρύβεται η σουρλουλού. Φροντίζει βέβαια με την παρουσία της να μας εκνευρίζει συνεχώς για αυτό αποφασίσαμε με τον Νικ να της κάνουμε μια πρόταση , ώστε και να απομακρυνθεί για ένα μεγάλο διάστημα από εδώ έτσι ώστε να ησυχάσουμε αλλά και να νιώσει ότι κάνει κάτι σημαντικό για την εταιρεία. Αποφασίσαμε λοιπόν να την στείλουμε στην οικοδόμηση του νέου μας παραρτήματος στον Καναδά,έτσι ώστε να ελέγχει τάχα τις εργασίες.Όχι μην ανησυχείτε δεν είμαστε τόσο τρελοί ώστε να την εμπιστευτούμε απόλυτα , έχουμε δικό μας άτομο για να τα ελέγχει όλα , απλά εκείνη θα είναι κάτι σαν διακοσμητικό αφεντικό. Όταν της το ανακοινώσαμε , δεν ενθουσιάστηκε και τόσο πολύ, επειδή αυτή ήθελε να είναι εδώ να μας ελέγχει , αλλά εμείς της το σερβίραμε τόσο καλά που δεν θα μπορούσε να μας αρνηθεί. Της είπαμε ότι η εταιρεία την χρειάζεται σε ένα τέτοιο σημαντικό και δύσκολο εγχείρημα που κάνει και ότι μόνο ένα στέλεχος σαν και εκείνη με τις δικές της γνώσεις και την δική της εμπειρία μπορεί να τα φέρει εις πέρας. Να δείτε πως κορδώθηκε από περηφάνια , αφού κόντευε να σκάσει. Το χαμόγελό της έφτανε μέχρι τα αυτιά και έτσι δεν μπορούσε παρά να δεχτεί την πρόταση. Αυτό που μου έκανε εντύπωση μεν από την αλλά μία αλλά όχι και τόσο μη προβλέψιμο, είναι το ξαφνικό ταξίδι του μεγάλου Κούπερ στο εξωτερικό τάχα για κάτι δουλειές. Είναι απόλυτα σίγουρο, ότι ο γέροΚούπερ πήγε στον Καναδά μαζί με την άλλη για να χαρούν τον ερωτά τους , τα πουλάκια μου , θα ξεράσω !! Μωρέ έχε χάρη που ακόμα δεν έχω τα κατάλληλα στοιχεία ώστε να τους ξεμπροστιάσω.
VOUS LISEZ
Ο Μεγάλος Καζανοβας. #WA2018#GA18 #BestieAwards18
Roman d'amourΕκείνος μεγάλος καζανοβας και γυναίκας! Εκείνη σοβαρή και μετρημένη! Τι θα γίνει όταν αυτά τα δύο ετερώνυμα έρθουν κοντά; Θα γίνει το μπαμ ή θα ερωτευτούν παράφορα;;;