Παρτυ γενεθλίων ..( Μερος 1ο)

5.4K 354 55
                                    

Κάθριν

Ντριννν Ντριννν...

Αναθεματισμενο ξυπνητήρι , σε μισώ, σε μισώ , σε μισώ!! Καθώς ανασηκωνομαι , αρχίζω και να ξαναφέρνω στην μνήμη μου τις  στιγμές που έζησα στο όνειρο μου! Τι ήταν αυτό που ονειρευτηκα; Εγώ από που και ως που να ονειρευτώ τον Νικ και δη να με φιλάει κιόλας! Νομίζω ότι το μυαλό μου τα έχει παίξει τελείως, το τελευταίο διάστημα , δεν πάει καλά, μα καθόλου καλά!

Σηκώνομαι από το κρεβάτι , κάνω ένα γρήγορο μπανάκι για να ξυπνήσω , βάφομαι , χτενιζομαι και ετοιμάζομαι να πάω στην δουλειά μου! Απο την μία φοβόμουν για το τι με περιμενε σήμερα , γιατί πιστέψτε με κάθε μέρα και μια καινούρια έκπληξη εμφανιζοταν από τον κύριο Κούπερ και εμένα άναυδη! Από την άλλη είχε κολλήσει το μυαλό μου , κάτι είναι σήμερα και δεν μπορώ να θυμηθώ τι είναι αυτό;;

Νικ

Γαμωτο μου τι πονοκέφαλος είναι αυτός , νιώθω λες και με έχει χτυπήσει κάποιος με τηγάνι στο κεφάλι! Καθώς σηκώνομαι από το κρεβάτι , σκέφτομαι το όνειρο που είδα , μα καλά τι κάθομαι και βλέπω , νομίζω ότι η φαντασία μου τα έχει παίξει εντελώς! Εγώ να κάνω καντάδα στην καραμελιτσα και έπειτα να την φιλάω κιόλας! Α δεν παμε καλά , καθόλου καλά!! Από πού και ως που εγώ με την καραμελιτσα ,ούτε σε σενάριο επιστημονικής φαντασίας τέτοιο σκηνικό!

Κάνω ένα μπανάκι για να φρεσκαριστω και συνάμα να ηρεμήσω από τον πονοκέφαλο που με βασανίζει!! Φοράω το κουστούμι μου , βάζω τα αρώματα μου και ετοιμάζομαι για να πάω στην εταιρεία και να βασανίσω και λιγάκι την καραμελιτσα αν και για να πω την αλήθεια δεν έχω και πολύ όρεξη  , μάλλον δεν θα την τυρρανησω και πολύ σήμερα!  Άλλωστε σήμερα είναι τα γενέθλια μου , θα το παίξω και λίγο καλός!!

Κάθριν

Όταν έφτασα στην εταιρεία , υπήρχε μια αναστάτωση! Άντε χθες το καταλάβαινα γιατί ήρθαμε μαζί με τον Κούπερ και έτσι υπήρχε κουτσομπολιό! Τώρα τι είχε συμβεί , ένας θεός ξέρει! Αλλα ρωτώντας πας στην πόλη , έτσι κι εγώ πλησίασα την κουτσομπολιστικη ομάδα υπαλλήλων που είχα μπροστά μου και ξεροβηξα για να τους αποσπάσω την προσοχή!

- Τι γίνεται εδώ κορίτσια; Γιατί δεν είστε στις δουλειές σας;, είπα μιας και ως βοηθός και δεξί χέρι του Προέδρου ήμουν ανώτερη από αυτές!

- Συγγνώμη κυρία Κάθριν αλλά μιας και είναι τα γενέθλια του κυρίου Κούπερ σήμερα, θέλαμε να του δώσουμε το δώρο του και προσπαθούσαμε να συννενοηθουμε! Σας ζητώ συγγνώμη! , είπε μια από τις κοπέλες αλλά εγώ είχα μείνει στην λέξη γενέθλια! Ωχχ να τι είχα ξεχάσει!και τώρα τι κάνουμε δεσποινίς Κάθριν που ούτε δώρο δεν του έχουμε πάρει;; .Βλέπω να με χορεύει στο ταψί και αυτήν την φορά καλά θα μου κάνει!!

Ο Μεγάλος Καζανοβας. #WA2018#GA18 #BestieAwards18Onde histórias criam vida. Descubra agora