Κάθριν
Η αυλαία ανοίγει, οι ηθοποιοί μπαίνουν στις θέσεις τους και η παράσταση ξεκινά! Οι θεατές είναι έτοιμοι να παρακολουθήσουν μια αισθηματική κομεντί που σκοπό έχει να διασκεδάσει τους τηλεθεατές και να τους απωθησει να κάνουν κάτι παρόμοιο γιατι θα βρουν τον μπελά τους!!Έτσι ακριβώς νιώθω και εγώ, ότι βρίσκομαι σε ένα θέατρο του παραλόγου και ακόμα είμαστε στη αρχή! Ακόμα στους γονείς του δεν το έχουμε πει, αλλά τα κουτσομπολιά μέσα στην εταιρεία αρχίζουν και οργιάζουν! Βέβαια σε αυτό έχουμε βοηθήσει πολύ και εμείς, αφού κάθε μέρα ερχόμαστε και φεύγουμε μαζί, με πιάνει από την μέση, κάνει ότι έρχεται προς το μέρος μου και μου ψυθιριζει στο αυτι και εγώ υποτίθεται γελάω ή χαμογελάω ντροπαλά! Όλα πάνε βάσει σχεδίου, οι υπάλληλοι έχουν πεισθεί πλήρως! Εν τω μεταξύ κάθε φορά που με κοιτάζουν, στήνουν έπειτα πηγαδάκια και κοτσομπολευουν έχοντας σαν επίκεντρο την σχέση μου με τον Καζανοβα!!
Σήμερα αποφασίσαμε να χοντρυνουμε κάπως το θέαμα! Και πως θα το κάνουμε αυτό; Θα φύγουμε μαζί δέκα λεπτά πριν σχολασουν οι υπόλοιποι και θα κατέβουμε κάτω στο πάρκινγκ! Έτσι ώστε την ώρα που θα σχολασουν και οι άλλοι να μας δουν στο αυτοκίνητο να φιλιομαστε! Ναι θα πρεπει μα κάνουμε και αυτό αλλιώς δεν θα πείσουμε σαν ζευγάρι!!
-Λοιπόν Καραμελιτσα είσαι έτοιμη να φύγουμε;, ρώτησε χαρωπός ο Καζανοβας..
-Μπορώ να κάνω και διαφορετικά; ρώτησα έχοντας μια ελπίδα
-Όχι Καραμελιτσα για αυτό σήκω! Άντε τυχερουλα, άλλες στην θέση σου θα σε ζήλευαν που θα είχαν τέτοια επαφή με έναν παιδαρο σαν εμένα!, είπε με ένα περήφανο χαμόγελο στο πρόσωπο του! Αχ Παναγια μου, είναι και ψωναρα, πόσο θα τον αντέξω πια!!
-Ναι μην το συζητάς!! Άντε προχώρα και πάρε και το καλάμι σου, το έχεις αφήσει στην είσοδο, είπα ενώ σηκώθηκα παίρνοντας τα πράγματα μου για να φύγουμε..
-Εχω να σου πω ότι τα αστεία σου πια δεν έχουν την ίδια απήχηση!, είπε ειρωνικά ενώ με έπιασε από την μέση και προχωρήσαμε προς την είσοδο!!
-Τώρα αυτό με το φιλί είναι απαραίτητο; του είπα χαμηλόφωνα ενώ γύρω μας όλοι μας κοιτούσαν...
-Καραμελιτσα πως θα πείσουμε για ζευγάρι αν δεν έχουμε φιλιά και αγκαλιές;, είπε στο αυτί μου και εγώ έκανα ότι χαμογέλασα με αυτό που μου είπε..
-Δεν ξέρω απλά φοβάμαι ότι όλο αυτό είναι υπερβολικό...
-Καραμελιτσα τώρα που μπήκαμε στο χορο θα χορέψουμε, είπε ενώ χαιρετησαμε με ένα νεύμα τον σεκιουριτα και κατευθυνθηκαμε προς το γκαράζ.
STAI LEGGENDO
Ο Μεγάλος Καζανοβας. #WA2018#GA18 #BestieAwards18
Storie d'amoreΕκείνος μεγάλος καζανοβας και γυναίκας! Εκείνη σοβαρή και μετρημένη! Τι θα γίνει όταν αυτά τα δύο ετερώνυμα έρθουν κοντά; Θα γίνει το μπαμ ή θα ερωτευτούν παράφορα;;;