Κάθριν
Να δεις ότι από κάποια εκπομπή θα είναι και μου κάνουν πλάκα, δεν εξηγείται διαφορετικά! Αυτός ο άνθρωπος είναι εντελώς τρελός δεν ξέρει τι κάνει και δεν ξέρει τι λέει!- Μην φοβάσαι αγόρι μου θα σε στείλω εγώ στους καλύτερους γιατρούς μην μου ανησυχείς για κανένα λόγο..., του είπα ενώ εκείνος με κοιτούσε απόλυτα σοβαρός..
-Καραμελιτσα μιλάω απόλυτα σοβαρά ούτε γιατρό ούτε τίποτα θέλω να γίνεις το κορίτσι μου, είπε και ένιωθα τον αέρα γύρω μου χάνετα, δεν μπορεί να μου συμβαίνει αυτό...
- Είσαι τρελός δεν ξέρεις τι λες... από πού κι ως πού εγώ να γίνω το κορίτσι σου;, του απάντησα ενώ τα νεύρα μου ήδη είχαν γίνει κρόσσια!!
- Καραμελίτσα κατσε κάτω να σου εξηγήσω τι εννοώ και μην εκνευρίζεσαι...
- Άντε να καθίσω να δω τι θα μου πεις κανόνισε κακομοίρη μου να με εκνευρίσεις κι άλλο.., είπα ενώ ξανακαθισα στην καρέκλα αφού πριν είχα πεταχτει σαν τον σιφουνα επάνω από τα νεύρα μου!
- Ο μόνος τρόπος για να μην μου φάει την θέση ο αδερφός μου αλλά και για να πειστεί ο πατέρας μου ότι έχω σοβαρευτεί θα πρέπει να του παρουσιάσω μία υποψήφια νύφη.. και τι καλύτερο από την πιο συνεπή υπάλληλο του γραφείου και το δεξί μου χέρι, είπε και τώρα άρχιζα να μπαίνω στο κλίμα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν τον θεωρούσα τρελό..
- πώς θα πείσουμε εμείς οι δύο για ζευγάρι αφού είμαστε η μέρα με τη νύχτα εγώ σοβαρή και συνεπής και εσύ γυναίκας και καθόλου σοβαρός...!
- Αντιπαρέρχομαι το προσβλητικό σχόλιο σου και συνεχίζω και λέω οτι ο μόνος τρόπος για να με εμπιστευτεί ο πατέρας μου είναι να με δει στο πλάι μιας σοβαρής και συνάμα όμορφης γυναίκας.. είπε και μπορώ να πω ότι κολακευτηκα από τα σχόλια του αλλά και παλο δεν πείθομαι..
- Δεν γίνεται αυτό που μου λες μήπως ξεχνάς ότι όταν προσέλαβε ο πατέρας σου είχε ως ρητή εντολή να μην συνάψει σχέσεις μαζί σου πόσο θα το παρουσιάσει το ως υποψήφια νύφη του;
- Αυτο δεν είναι πρόβλημα αλλωστε ο πατέρας μου σε συμπαθεί πάρα πολύ και νομίζω ότι πιο πολύ θα χαρεί παρά θα στεναχωρηθεί και θα νευριάσει που τα έχουμε φτιάξει.. Λοιπόν τι λες εισαι μέσα;
- Και πόσο θα κρατήσει αυτό το κόλπο και επιπλέον εγώ τι θα κερδίσω από αυτό; ρώτησα! Τουλάχιστον θα έμπαινα που θα έμπαινα σε ένα τέτοιο κόλπο να μην κέρδιζα κάτι;
BẠN ĐANG ĐỌC
Ο Μεγάλος Καζανοβας. #WA2018#GA18 #BestieAwards18
Lãng mạnΕκείνος μεγάλος καζανοβας και γυναίκας! Εκείνη σοβαρή και μετρημένη! Τι θα γίνει όταν αυτά τα δύο ετερώνυμα έρθουν κοντά; Θα γίνει το μπαμ ή θα ερωτευτούν παράφορα;;;