Η συγχώρεση δεν είναι του γούστου μου!!!

4.3K 266 69
                                    

Νικ ..

Έρωτας .. Τι είναι ο έρωτας ;Άλλοι λένε ότι είναι χαρά , άλλοι λένε ότι ειναι ευτυχία, άλλοι ότι είναι το ομορφότερο συναίσθημα στον κόσμο. Εγώ δεν συμφωνώ με καμία από αυτές τις απόψεις , για εμένα ο έρωτας είναι πληγή, είναι σκοτάδι , είναι ένα από τα χειρότερα συναισθήματα στον κόσμο. Εκεί που σε έχει ψηλά και είσαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο, σε ρίχνει μία και σε τσακίζει, σε ρίχνει τόσο χαμηλά που πιο κάτω δεν έχει .. 

Επένδυσα , έδωσα όλη μου την καρδιά και την ψυχή για αυτήν την γυναίκα και το ευχαριστώ της ποιο ήταν ; Να με αφήσει με την πρώτη στραβή, να πιστέψει  σε μια ψεύτικη εικόνα ! Το σχέδιο της Κριστίν πέτυχε , μας χώρισε για να έχει το πεδίο ελεύθερο για να αλωνίζει και εμείς πέσαμε αμέσως στην παγίδα. Το θέμα ήταν ότι ήξερα , ως ένα σημείο γνώριζα , δεν ήξερα όμως την κατάληξη! Πριν πολύ καιρό είχα βάλει έναν ντετέκτιβ να παρακολουθεί κάθε κίνηση της Κριστίν, ήθελα να γνωρίζω κάθε κίνηση της , κάθε της βήμα . Κάθε μέρα το υλικό που ερχόταν εμπλουτιζόταν με όλο και περισσότερες κομπίνες , με όλο και περισσότερα σκάνδαλα και δεν μπορούσε να λείπει από εκεί και ο πατέρας μου . Ήξερα ότι είχε άλλη γυναίκα , απλά δεν ήξερα ποια, αλλά οι εικόνες ήρθαν να συνδέσουν τα κομμάτια και να δείξουν το σκοπό κάθε πράξης του πατέρα μου αλλά και της Κριστίν. Μέσα σε όλα ο ντετέκτιβ με ενημέρωσε ότι υπήρχε και μια άλλη ντετέκτιβ που παρακολουθούσε την Κριστίν. Εκεί παραξενεύτηκα , ώσπου όταν έμαθα ότι την είχε βάλει η Κάθριν θύμωσα ! Θύμωσα γιατί δεν μου είχε πει τίποτα αλλά να μου πεις ουτε εγώ της είχα πει κάτι και έτσι δεν το ανέφερα καν , καταλάβαινα ότι το έκανε για εμένα, για να μου ανοίξει τα μάτια. 

Ωστόσο δεν μπορούσα να το αφήσω έτσι, ήξερα ότι ο πατέρας μου θα την έκανε την βλακεία του απλά δεν ήξερα πότε θα ήταν η κατάλληλη στιγμή για εκείνον και την ερωμένη του. Έτσι έβγαλα κάποια κεφάλαια έξω σε κάτι μετοχές , βγήκαν πολλά κέρδη και έτσι επένδυσα σε μια νέα εταιρεία η οποία προς το παρόν θα κρατούσε την ανωνυμία της , μέχρι να γίνει το μεγάλο μπαμ. Αποφάσισα μάλιστα να το κάνω στο μέρος από το οποίο καταγόταν η Κάθριν. Έτσι και θα ήμασταν μαζί και θα είχε και συναισθηματική αξία για εκείνη το γεγονός να βρίσκεται κοντά στους γονείς της. Ώσπου μια μέρα, εκείνη την καταραμένη μέρα, εκεί που καθόμουν και περίμενα τα τελευταία νέα από τον ντετέκτιβ , μπουκάρει χωρίς προειδοποίηση μια κοπέλα και κάθεται πάνω στα πόδια .. Είχα μείνει σαν χαμένος από την ταχύτητα των πραγμάτων ,αφού εκεί που πήγα να την σπρώξω και να την ρωτήσω ποια ήταν και τολμούσε να μπαίνει έτσι μέσα στο γραφείο μου, μπαίνει μέσα η Κάθριν και η κοπέλα σπρώχνει τα χείλη της πάνω στα δικά μου ,  και έτσι  η Κάθριν μένει με το στόμα ανοιχτό. Με κοιτάει αλλά δεν μιλάει , μόνο δάκρυα αρχίζουν να κυλάνε από τα μάτια της . Δεν ήξερα τι να πω, βρέθηκα μπλεγμένος χωρίς να φταίω. Το μόνο που έκανε είναι να ρίξει ένα φάκελο πάνω στο γραφείο μου και κοιτώντας με ένα πληγωμένο και συνάμα απαξιωτικό βλέμμα , έφυγε. 

Ο Μεγάλος Καζανοβας. #WA2018#GA18 #BestieAwards18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin