Απαντήσεις

4.2K 178 25
                                    

Κάθριν

Ερωτήσεις: 

1. Έχεις φανταστεί ποτέ σου ότι θα μπορούσες να βρεθείς στο κρεβάτι με τον Νικ ερωτικά;

Κοιταξε να δεις , αυτή είναι μια πολύ αδιάκριτη ερώτηση , αλλά επειδή έχω καλή καρδιά θα σου απαντήσω! Εγώ με τον Νικ στο ίδιο κρεβάτι ερωτικά κιόλας; Ο Χριστός και η μάνα του! Για κανένα λόγο!!! Είμαστε δύο άκρα αντίθετα !

2. Θα έκανες κάτι με τον Νικ :

Νομίζω την απάντησα αυτήν την ερώτηση αλλά είπαμε είμαι πονοψυχη! Όχι δεν θα έκανα κάτι με τον Νικ , δεν λέω ωραίος άντρας αλλά δεν είναι για εμένα!!!Εγώ θέλω έναν άντρα γλυκό , ρομαντικό , ευγενικό και πάνω από όλα να με καταλαβαίνει!!

3. Γιατί δεν γίνεσαι πιο φιλική:

Προσπαθώ να πάω με τα νερά του , αν κατάλαβα αυτό που λες! Αλλά αυτός ο άνθρωπος δεν πιάνεται με τίποτα! Είναι σαν χαμελαιοντας , μεταμορφώνεται στο λεπτό και χάνεις την μπάλα!!

4. Θα ήθελες να κάνεις ένα παιδί με τον Νικ:

Εδώ δεν θέλω να βρεθώ στο ίδιο κρεβάτι ερωτικά μαζί του , θα ήθελα να κάνω και παιδί μαζί του;; Και πες ότι κάνω παιδί μαζί του , φανταζεσαι να του μοιάζει , και δεν μιλάω εμφανισιακά αλλά στο μυαλό! Θεέ μου καταστράφηκε το παιδί και μαζί με αυτό θα καταστραφω και εγώ!!

5. Που το βρίσκεις το κουράγιο και ακόμα δεν τον έχεις δείρει, δεν του έχεις κάνει λοβοτομή ή έστω ένα κλισμα μπας και συνέλθει ρε παιδάκι μου.:

Αυτό με το κλίσμα δεν το είχα σκεφτεί! Μόλις μου έδωσες μια καταπληκτική ιδέα! Είδες όμως τι κουράγιο έχω , ανεξάντλητο ! Χρειάζομαι την δουλειά και μωρέ εντάξει δεν είναι τόσο κακος καταβαθος, πολύ βάθος βέβαια!!


Νικ 

Ερωτήσεις:

1. Θα έκανες κάτι με την καραμελίτσα :

Αρχικά να πω ότι το καραμελιτσα είναι δικό μου παρατσούκλι , μην γίνουμε όλοι ίσα και όμοια! Τώρα όσο αφορά την ερώτηση σου! Κοίτα να δεις καλό κομμάτι η καραμελιτσα αλλά όχι για εμένα! Δεν μπορώ να πω ωραία γυναίκα αλλά δεν μπορώ πέρα από την επαγγελματική σκοπια!!!

2. Θα ήθελες να κάνεις οικογένεια με την καραμελίτσα:

Για κανένα λόγο ,εγώ θα ζήσω ελεύθερο πουλί και όχι κορόιδο στο κλουβί!!!

3. Αν η Κάθριν σου έλεγε ότι περιμένει το παιδί σου , τι θα έκανες:

Αρχικά δεν θα πήγαινα με την καραμελιτσα, και ακόμα και αν πήγαινα θα ήμουν  πολύ προσεχτικος !  Αλλά ακόμα και γινόταν μια στις χίλιες , θα το αναγνώριζα δεν είμαι κανένας καφρος! Θα μάθαινα στο παιδί μου να είναι καζανοβας και να αλλάζει τις κοπέλες σαν τα πουκάμισα!!

4. Υπάρχει ποτέ  μια στιγμή στην ζωή σου που να μην συμπεριφέρεσαι σα μεγάλο , κακομαθημένο παιδί:

Με προσβάλεις ή μου φαίνεται;; Δεν είμαι κακομαθημένος , απλά μου αρέσει η καλή ζωή και οι ωραίες γυναίκες!! Δεν είναι κακό αυτό!!!

5. Γιατί είσαι τοσο μαλακοπίτουρας:

Αα δέχομαι προσβολές και δεν μου αρέσει αυτό!! Και για να έχουμε καλό ερώτημα τι είναι μαλακοπιτουρας;;Κάτι κακό μου κάνει και δεν απαντώ!!!

Ο Μεγάλος Καζανοβας. #WA2018#GA18 #BestieAwards18Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ