Κάθριν
Πόσο χάλια μπορεί να πάει αυτή η νύχτα; Ας ελπίσουμε όχι τόσο! Με μια γύρα και ήδη έχω εντοπίσει αρκετά βλέμματα μίσους προς το μέρος μου από γυναίκες αλλά και αρκετά βλέμματα αντρών που με κοιτούν σαν λιγουριδες! Για τα πρώτα νιώθω λίγο φόβο γιατί είναι λες και θα μου ορμηξουν που συνοδεύω τον πιο περιζήτητο εργένη της Νέας Υόρκης, όσο αφορά τα ανδρικά απλά δεν με ενδιαφέρουν, ας κοιτάζουν τις γυναικούλες τους και να με παρατήσουν ήσυχη!
-Ένα θα σου πω, σχεδόν ο μισός γυναικείος πληθυσμός εδώ μέσα είναι έτοιμος να με κατασπαραξει.., δήλωσα κάπως ανήσυχη στον Νικ
-Μην ανησυχείς σκυλιά που γαυγίζουν μην τα φοβάσαι!!Ήρθε η ώρα να πάμε να χαιρετήσουμε την αγαπημένη μου οικογένεια!! Νιώθεις έτοιμη για αυτό;
-Ευελπιστώ μόνο να μην με κυνηγήσουν, όχι τίποτα άλλο με αυτα τα ψιλοτακουνα είναι κάπως δύσκολο!
-Μην ανησυχείς, δεν θέλουν να δίνουν δικαιώματα! Λοιπόν πάμε, είπε και αφού μου έπιασε το χέρι αυτήν την φορά, ξεκίνησαμε να κατευθυνομαστε προς τα εκεί που ήταν οι γονείς του! Μόλις μας είδαν ένα βλέμμα έκπληξης και συνάμα θυμού εμφανίστηκε στα πρόσωπα τους και ιδιαίτερα στου πατέρα του.. Δεν ξεκινήσαμε καλά!!
-Αγαπητοί μου γονείς καλώς μας βρήκατε, είπε ειρωνικά ο Νικ...
-Κόψε τις ειρωνείες Νικ και πες μου γιατί ήρθες συνοδευόμενο από αυτήν εδώ; είπε και ήταν λες και έφτυνε τις λέξεις.. Τώρα να του χώσω καμία στα μούτρα του ηλιθιου;
-Αυτή όπως την αποκαλείς έχει όνομα και για να σου υπενθυμίσω η Κάθριν είναι η κοπέλα μου, για αυτό αποδεξου του για να πάμε παρακάτω, είπε ενώ πήρε ένα ποτήρι σαμπάνια από τον σερβιτόρο που περνούσε εκείνη την ώρα!!
-Δεν έχω να αποδεχτώ τίποτα, γιατί δεν παίρνεις παράδειγμα από τον αδερφό σου και αρχίσεις να βγαίνεις με γυναίκες του κύκλου σου!!
-Ναι σωστά ο καλός μου αδερφός που τα κάνει όλα σωστά! Θα στο πω πολύ ευγενικά πατέρα, άντε και παράτα μας! Η Κάθριν είναι η σύντροφος μου και αγαπιόμαστε και δεν πιάνει μία μπροστά στις άλλες τις ψιλομυτες!!, είπε ενώ ήπιε μια γλυκιά από το ποτό του!! Μπράβο Νικ αγόρι μου, είμαι περήφανη για εσένα!!
-Σας παρακαλω ας μην δημιουργήσουμε σκηνή, αυτά ας τα συζητήσετε από αύριο, σήμερα είναι μέρα χαράς, είπε η μητέρα του! Καλά αυτή η γυναίκα εντελως στον κόσμο της, δεν καταλαβαίνει ότι από την στάση της μειώνει και πληγώνει τον γιο της;;
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ο Μεγάλος Καζανοβας. #WA2018#GA18 #BestieAwards18
RomanceΕκείνος μεγάλος καζανοβας και γυναίκας! Εκείνη σοβαρή και μετρημένη! Τι θα γίνει όταν αυτά τα δύο ετερώνυμα έρθουν κοντά; Θα γίνει το μπαμ ή θα ερωτευτούν παράφορα;;;