Το Ταξίδι (μέρος 2ο)

4.7K 345 99
                                    

Κάθριν..

Επιτέλους είχαμε κλείσει την συμφωνία με μια μεγάλη εταιρεια σε ένα πολυτελεστατο εστιατόριο και τώρα γυρνουσαμε στο δωμάτιό μας για να ξεκουραστουμε! Δεν άντεχα άλλο, ένιωθα όλο μου το σώμα μουδιασμένο από την κούραση!!

-Επιτέλους ξεκούραση, είπα ενώ κάθισα χύμα στον καναπέ και έβγαλα τα τακούνια μου, τα οποία με είχαν  πεθανει!

-Τα πήγες εξαιρετικά Καραμελίτσα, τους μάγεψες τους Άγγλους, είπε αστειεομενος ενώ κοιτούσε έξω από το παράθυρο την απέραντη θέα που απλωνοταν μπροστά μας!!

-Μαζί τα καταφέραμε Νικ, κλείσαμε μια σπουδαία συνφωνια, κάτι το οποίο δύσκολα θα μπορούσε να αντιμετωπίσει ο αδερφός σου, είπα ενώ χαλαρωνα στον καναπέ!

-Μην τον υποτιμάς τον Μάθιου Καραμελίτσα, είναι καλός επιχειρηματίας κι η Κριστιν πανουργα στις συμφωνίες, για αυτό κρατα μικρό καλάθι!!, είπε ενώ τα μάτια του είχαν εστιάσει έξω κι φαινόταν προβληματισμενος!!

-Δεν θέλω ηττοπάθεια, εσύ ήσουν πάντα αισιόδοξος και κεφάτος ανθρωπος!, είπα ενώ αχνό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη του!!

-Απλά μερικές φορές κουράζομαι να αποδεικνύω ότι αξίζω, όπως και να έχει, ξέρεις τι χρειάζομαι τώρα; είπε κι γύρισε προς το μέρος μου..

-Τι χρειάζεσαι καμάρι μου; ρώτησα γεμάτη απορία

-Ένα μπάνιο στην θερμαινόμενη πισίνα που έχει κάτω στο ξενοδοχείο, τέτοια ώρα δεν είναι κανείς, θες να έρθεις μαζι μου;, ρώτησε γεμάτος ενθουσιασμό αλλά θα του την χαλούσα!!

-Δεν έχω καμία όρεξη Νικ και έπειτα δεν έχω μαγιό, είπα και είδα μια μικρή απογοήτευση στα μάτια του

-Ούτε εγώ έχω μαγιό Καραμελίτσα με το εσώρουχο θα πέσω μέσα! Έλα θα δεις θα χαλαρώσεις πολύ, είπε ενώ με κοιτούσε με μια ανυπομονησία! Από την μία ήθελα να ηρεμήσω και ίσως ένα χαλαρωτικό μπάνιο στην πισίνα από την άλλη όμως ήταν επικίνδυνο εγώ και ο Νικ στον ίδιο χώρο σχεδόν γυμνοί!! Θα προσπαθούσα να κρατούσα τις αποστάσεις μου!!

-Άντε εντάξει, πάμε αλλά σε θέλω φρόνιμο!!, είπα και γελούσαν μέχρι και τα μουστάκια του

-Τέλεια, είπε και ξεκινήσαμε έτσι όπως είμασταν με τα επίσημα να πάμε κάτω! Μόνο μπουρνούζια πήραμε και φόρεσαμε και τις παντόφλες και κατεβήκαμε κάτω! Μόλις μας είδε ο ρεσεψιονιστ, είχε σαστισει με το θέαμα που αντίκρυζε μπροστά του αλλά τι να πει και αυτός!!

Ο Μεγάλος Καζανοβας. #WA2018#GA18 #BestieAwards18Où les histoires vivent. Découvrez maintenant