Κάθριν..
Τελικά όλα στην ζωή γίνονται για ένα λόγο! Όλα ξεκίνησαν από μια πρόσληψη, συνέχισαν με μια κόντρα, έγιναν μια συμφωνία και κατέληξαν σε μια υπέροχη σχέση! Ο Νικ είναι ο άνθρωπος μου, αισθάνομαι ότι είναι ο άντρας που θέλω να περάσω την ζωή μου! Όταν μου είπε ότι με αγαπάει, ένιωθα τα πάντα γύρω μου να σταματάνε, λες και ο χρόνος είχε κολλήσει σε εκείνη την στιγμή που με κοιτούσε στα μάτια και μου έλεγε ότι με αγαπάει! Φοβόμουν μέχρι τότε να του το πω εγώ, δεν ήξερα πως θα αντιδρασει λαό έτσι δεν τολμούσα! Δεν περίμενα ότι θα κάνει την πρώτη κίνηση και θα εκφράσει πρώτος τα συναισθήματα του.
Το θέμα είναι ότι σε μια σχέση πρέπει να υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη και ειλικρινια! Εκεί που περίμενα ότι ο Νικ δεν θα είναι ο έμπιστος, τελικά εγώ είμαι αυτή που του έχω κρύψει κάτι τόσο σημαντικό τόσο για εκείνον όσο και για την οικογένειά του! Αν όντως ισχύει η σχέση μεταξύ του Μεγάλου Κούπερ και της κατσίκας, τότε τα πράγματα είναι πολύ σοβαρα και θα υπάρξουν μεγάλες αλλαγες στις ζωές πολλών ανθρώπων! Εμένα αυτό που με ενδιαφερει είναι η αντίδρασή του Νικ, φοβάμαι μην κάνει κινήσεις παράτολμες όταν θα το μάθει! Το μόνο που ελπίζω είναι να είμαι εκεί για να τον βοηθήσω!
Τις σκέψεις μου ξαφνικά τις διέκοψε ο ήχος του κινητού μου! Στην οθόνη έγραφε απόκρυψη και αμέσως το μυαλό μου πήγε στην Τατιάνα, μήπως και τελικά υπήρχαν νέα!
-Ναι ποιος είναι; ρώτησα με αγωνία στην φωνή μου..
-Κάθριν, είμαι η Τατιάνα, μπορείς να συναντηθούμε σε μια ώρα στο μέρος που ειδωθηκαμε την πρώτη φορά; ρώτησε με σταθερή φωνή ενώ η δική μου καρδιά έτρεχε με χίλια.
-Ναι βεβαίως σε μια ώρα θα είμαι εκεί!, είπα και το κλείσαμε..
Αμέσως σηκώθηκα, ντύθηκα στα γρήγορα, πήρα το κλειδί του αυτοκινήτου, το πορτοφόλι μου και ξεκίνησα για την καφετέρια που είχαμε συναντηθεί την προηγούμενη φορά! Βέβαια αναρωτιέμαι δεν θα έπρεπε να είναι στον Καναδά και να την παρακολουθεί, πως βρέθηκε εδώ; Πολλά ερώτημα που πιστεύω ότι πρέπει να απαντηθούν...
Μετα από μια ώρα..
Είχαν φτάσει στο μαγαζί αρκετά πιο γρήγορα από όσο πίστευα και όμως ήταν ήδη εκεί και με περίμενε!!Αυτή η κοπέλα τόσο τυπική στα ραντεβού της!
-Συγγνώμη αν άργησα, είπα αν και δεν είχα αργήσει καθόλου και κάθισα απέναντι της
ESTÁS LEYENDO
Ο Μεγάλος Καζανοβας. #WA2018#GA18 #BestieAwards18
RomanceΕκείνος μεγάλος καζανοβας και γυναίκας! Εκείνη σοβαρή και μετρημένη! Τι θα γίνει όταν αυτά τα δύο ετερώνυμα έρθουν κοντά; Θα γίνει το μπαμ ή θα ερωτευτούν παράφορα;;;