Θα τον σκοτώσω..

4.3K 329 52
                                    

Νικ.

Μια εβδομάδα μετά...

Αυτό που λενε ότι η ζωή είναι ρόδα και γυρίζει, συμφωνώ απόλυτα μαζί τους! Και ιδού το παράδειγμα, είναι μπροστά σας! Εγώ ενας από τους πιο φανατικούς εργένηδες, που δεν άφηνα γυναίκα για γυναίκα από το διάβα μου, τώρα έχω σχέση και την ζήτησα εγώ ο ίδιος και μάλιστα συγκατοικω κιόλας ! Τελικά πότε μην λες ποτέ!

Εκείνη την ημέρα που ζήτησα από την Καραμελίτσα να γίνει η κοπέλα μου, ένιωθα σαν πρωτάρης έφηβος, που φοβάται μην φάει χυλόπιτα από την κοπέλα που του αρέσει!! Η αλήθεια είναι ότι φοβήθηκα γιατί είδα έναν ιδιαίτερο δισταγμό στα μάτια της και ήμουν σίγουρος ότι θα μου αρνηθεί! Από την μία βέβαια απόλυτα λογικό, αν σκεφτεί κάποιος το πρότερο μου βίο! Από την άλλη όμως το τελευταίο διάστημα ειχα αλλάξει και πίστευα ότι αυτό θα εκτιμηθεί από εκείνην! Να φανταστείτε έχω να πάω με αλλη γυναίκα από τότε που έκανα για πρώτη φορά σεξ με την Καραμελίτσα όταν ήμασταν μεθυσμένοι στο παρτυ μου! Φανταστείτε πόσο καιρός πάει! Στην αρχή δεν έδωσα και ιδιαίτερη σημασία αφού λέω ότι είναι απλά τυχαιο! Αλλά μέρα με την μέρα έβλεπα άλλες γυναίκες, φλερταρα μαζί τους αλλά ο κουπερακος κάτω τίποτα! Αντίθετα όταν έβλεπα την καραμελίτσα ο κουπερακος ξυπνούσε με ταχύτητα φωτός, τότε κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά μαζί μου!! Άρχισα να νιώθω συναισθήματα για την Καραμελίτσα, έντονα και ανεξήγητα, κάθε φορά που ήμουν κοντά της ένιωθα πιο δυνατός, πιο σίγουρος αλλά και περήφανος για την Καραμελίτσα που με υπερασπιζοταν και ας της έκανα τον βίο αβιωτο στο παρελθόν! Έτσι πήρα την απόφαση ότι αυτή η γυναίκα είναι η μοναδική που θα μπορούσε να είναι πραγματικά δίπλα μου, ήταν η μόνη που θα με άντεχε! Και τώρα μπροστά μου έχω τον κολλητό μου, ο οποίος δεν μπορεί να πιστέψει στα αυτια του με αυτά που του έλεγα!!.

-Ρε φίλε αλήθεια τώρα; Δεν μπορείς να χαλάς την πιάτσα; όχι δεν μπορεί, έλεγε αγανακτισμενα..

-Ρε Ροντρίγκο ηρέμησε δεν έγινε και κάτι τραγικό, απλά ερωτεύτηκα δεν είναι κακό αυτό.., του είπα ενώ ήμουν έτοιμος να σκάσω στα γέλια με την συμπεριφορά του!

- Ρε φίλε ήμασταν ένα αχτύπητο δίδυμο δεν αφήναμε θηλυκό για θηλυκό και τώρα δεσμεύεσαι. Με ποια με την Καραμελίτσα που της έκανες την ζωή μαρτύριο! Πως γίνεται αυτό μου λες;

- Η ζωή είναι απρόβλεπτη και δεν μπορείς να την καθορίσεις η καραμελίτσα είναι η μόνη η οποία κατάφερε να διώξει τον γυναίκα από πάνω μου και αυτό είναι  σημάδι οτι αυτή είναι η γυναίκα που μπορώ να περάσω, αν τα καταφέρω βέβαια, τη ζωή μου μαζί της!, είπα ελάχιστα αβέβαιος για το μέλλον τουλάχιστον!!

Ο Μεγάλος Καζανοβας. #WA2018#GA18 #BestieAwards18Donde viven las historias. Descúbrelo ahora