Baby ,Baby....

5.1K 378 74
                                    

Καθριν

Θα το πω πολυ απλά , η εκδίκηση ειναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο ! Πόσο χαίρομαι για το φιάσκο που θα πάθει ; Θα μου πείτε δ hiεν τον λυπάσαι ; Οχι καθόλου , μου έχει κάνει την ζωή μαρτυριο με τα καπρίτσια του!

Καθώς μπαίναμε μέσα στην αίθουσα συσκέψεων συναντήσαμε την περιβόητη πρόεδρο της εταιρείας Cosmetics! Γυρνάω να δω τη φάτσα του αφεντικού μου και είμαι έτοιμη να σκάσω στα γέλια από την έκφραση που έχει πάρει. Βρίσκεται μεταξύ σοκ και απόγνωσης μπορώ να πω, διότι η περιβόητη πρόεδρος της εταιρείας είναι μία κυρία γύρω στα 60! Πιστεύω ότι δεν είναι στα target group των προτιμήσεων του Μεγάλου Καζανόβα που έχω για αφεντικό! Το είχα υποσχεθεί μία όμορφη κυρία στα μέτρα του, αλλά μπροστά του εμφανίστηκε μια κομψή βέβαια αλλά μεγάλη κυρία!! Γύρισε και με αγριοκοιταξε και εγώ του χαμογέλασα ειρωνικά, σαν να του λέω ότι καλά να πάθεις!!

- Κυρία Μάγιερ ,πόσο χαίρομαι που σας συναντάω, είπε αλλάζοντας εντελώς διάθεση με ένα τεράστιο χαμόγελο να κοσμεί το πρόσωπο του! Καλά τι χαμελαιοντας είναι αυτός!!

- Κύριε Κούπερ αργήσατε, είπε κάπως αυστηρά η κυρία Μάγιερ

- Σας ζητάω χίλια συγγνώμη για την καθυστέρηση ,κάτι εκκρεμότητες της τελευταίας στιγμής! , είπε ο καζανοβας και τότε παρατήρησα το πρόσωπο της Κυρίας Μάγιερ που μαλάκωσε! Έλεος πια και αυτή!

- Κατανοητό.., είπε πιο μαλακά αυτήν την φορά..

- Να σας συστήσω από εδώ την δεσποινίς Χεινς , η βοηθός μου και το δεξί μου χέρι,είπε δειχνοντας με!

- Χαίρω πολύ Κυρία Μάγιερ, είπα ευγενικά

- Χαίρω πολύ , ας ξεκινήσουμε όμως γιατί καθυστερουμε! , είπε πάλι με αυστηρό τόνο ! Νομίζω ότι εγώ ήθελα να την φέρω στον Κούπερ με την μεγάλη ηλικία της Μαγιερ αλλά εκείνη θα συμπαθήσει τον Κούπερ και εγώ θα γίνω η μισητή της υπόθεσης!!

Μετά από λίγη ώρα..

Αφού είχε τελειώσει η συνεδρίαση με την Κυρία Μάγιερ και αφού διαφωνούσε σχεδόν σε ότι και αν λέγαμε , κατάφερε ο Κούπερ με το χαμόγελο και τα διακριτικά κομπλιμέντα να την κερδίσει! Έλεος δεν τρώγεται πια αυτός ο ανθρώπος! Αυτος ο άνθρωπος μπορεί να καταφέρει τα πάντα μόνο με ένα του βλέμμα, αρχίζω και τρελαίνομαι!!

Καθώς πηγαίναμε στο γραφείο του , δεν άντεξε και μου την είπε το παλικάρι μου!

- Το έγινε καραμελιτσα ; Αυτήν ήταν η όμορφη πρόεδρος που θα την γοήτευα με την απαράμιλλη ομορφιά μου;

Ο Μεγάλος Καζανοβας. #WA2018#GA18 #BestieAwards18Où les histoires vivent. Découvrez maintenant