Νικ

6.4K 440 96
                                    

Νικ

Ε ναι ήρθε η σειρά μου να σας παρουσιαστώ, γιατί νομίζω ότι η καραμελιτσα με έχει κακολογησει και είμαι σίγουρος ότι έχετε σχηματίσει άσχημη γνώμη για εμένα! Και σας ρωτώ γιατί είναι κακό σε κάποιον να αρέσει η καλή ζωή; Αν έχεις τα χρήματα γιατί να μην τα χαρείς ;; Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι αν είχατε την οικονομική δυνατότητα, δεν θα γινοσασταν σπάταλοι , δεν θα σας άρεσαν τα γλέντια και τα ξενύχτια;; Νομίζω πως όχι! Άρα στα λόγια μου έρχεστε!!

Ως νεαρός γλεντησα λιγάκι παραπάνω την ζωή μου , ειδικά την φοιτητική ζωή! Τελείωσα οικονομικά στο εξωτερικό που με έστειλε ο πατέρας μου, πιστεύοντας ότι θα μείνω φρόνιμος και θα γίνω ένας επιμελής φοιτητής! Ναι καλά, το τι γλέντι είχα ρίξει , δεν λέγεται!! Κάθε μέρα έξω με φίλους και γυναίκες, πολλές γυναίκες ! Δεν έχω παράπονο , έχω μεγάλη πέραση στις γυναίκες!! Είμαι κουκλί ζωγραφιστο!! Και αν με πείτε ψωνάρα, ενα μόνο θα σας πω!!Σας έχω δει πως λιώνετε με κάθε φωτό μου , για αυτό μην το αρνειστε!! Παρόλη την ασωτη ζωή μου τελείωσα τα οικονομικά με άριστα! Δεν είναι ότι δεν μου αρέσουν απλά θέλω να περνάω καλά!! Και έχω να σας δηλώσω ότι έχω και μάστερ στο μάρκετινγκ! Είδατε που δεν είμαι τόσο τεμπέλης!!

Αλλά δεν ήθελα να πιασω με τίποτα δουλειά! Ήθελα να ζήσω ακόμα την ζωή μου και να μην κλειστω μέσα σε μια εταιρεία και να ξεκινήσουν οι υποχρεώσεις , αλλά ο πατέρας μου είχε άλλη άποψη!! Μου ανακοίνωσε ότι αν δεν αναλάβω την εταιρεία , τέλος η καλή ζωή και να πάω να ψαχτω αλλού! Το σκέφτηκα για πέντε λεπτά και πολύ λέω, σιγά λέω να μην αφήσω την καλή ζωή για να ταλαιπωρηθω!! Έτσι και τελικά έγινε, ο πατέρας μου συνταξιοδοτήθηκε και ανέλαβα εγώ τα ηνία της εταιρείας! Και μέσα σε όλα μου φόρτωσαν και την βοηθό μου, την Κάθριν ή όπως την λέω εγω καραμελιτσα!Και θα μου πείτε πως και της φορτωσα ένα τέτοιο παρατσούκλι;; Είναι επειδή τα μάγουλα της είναι τόσο γλυκά σαν καραμέλα!! Βέβαια δεν της το έχω πει ποτέ και ούτε πρόκειται, μου αρέσει να της σπάω τα νεύρα! Έχει τόση πλάκα ! Και θα μου πείτε γιατί θες να της σπας τα νεύρα της κοπέλας;; Γιατί είναι η τουλάχιστον ήταν κατά κάποιο τρόπο το τσιράκι του πατέρα μου! Εκείνος την έβαλε για να με ελέγχει, αλλά δεν της κάθισε! Εγώ καλό και σωστό παιδί δεν πρόκειται να γίνω για αυτό και τα παράτησε η καραμελιτσα και σου λέει την δουλειά μου να έχω και ας κάνει ότι θέλει αυτός! Δεν είναι μωρέ ότι δεν την συμπαθώ αλλά θα συνεχίσω να την τιμωρω που τόσο καιρό τα έλεγε χαρτί και καλαμάρι στον πατέρα μου και μετά να οι συγκρούσεις!!!

Ο Μεγάλος Καζανοβας. #WA2018#GA18 #BestieAwards18Where stories live. Discover now